Wilde even zeggen dat ik zondagnacht ben thuis gekomen uit Turkije na een tweede bezoek aan C.
Ik wilde weten hoe en wat er zou gebeuren tussen ons, of het echte liefde is of toch alleen een vakantieflirt. (zie vorig topic)
Nou ik ben er helemaal achter…IK BEN HELEMAAL VERLIEFD:wub:
We hebben echt een geweldige week samen gehad en hij had allemaal lieve cadeautjes voor me gekocht.
Jammer alleen dat een week zo snel voorbij gaat en ik op dit moment nog niet weet wanneer ik hem weer kan zien. Waarschijnlijk februari/maart, maar dat duurt nog zooooooooo lang.
Echt super voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad,! En dan weet je nu ook waar je aan toe bent, er is niets mooiers dan verliefd zijn, het alleen zijn hier in nederland of belgie is af en toe moeilijk maar met de gedachte dat je je vriend snel weer ziet, is het wel te overbruggen!
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Ik ga er zeker van genieten, we kijken beide alweer uit naar onze volgende ontmoeting.
Heb net nog bijna 3 uur op msn gezeten, dus mijn avond kan niet meer stuk!
Hey, ben super blij voor jou!!! Een hele opluchting zeker dat het zo mee viel?
Zit in de zelfde situatie als jij voor je terug ging. ALs ik mijn vriend moetgeloven is die voor hem grote liefde maarja dat wil ik natuurlijk wel eerst met eigen ogen zien. Versta me niet verkeerd, ik zie hem supergraag, maar men verstand wilt niet met men hart mee…
Anyway, ik ga binnen 3 dagen terug naar hem. En hoop dat het ook zo leuk wordt als jij het hebt gehad!
Voor iedereen die twijfelt, zie maar het kan toch …