Vriendje1

ik heb ff een nieuwe gemaakt, omdat die andere zo vol zit. (105 blz.)

als je iets over je vriend wilt zeggen dan kan dat hier.
ik ben inmiddels al een tijdje 18 jaar.

op het moment zal ik mijn vriend over 50 dagen zien :biggrin:

over 27 dagen is hij klaar met het leger!!

hmhm dat van mn Belgisch vriendje is ondertussen al 2 jaar geleden …

achter af gaat de tijd zooo snel he…!!

idd…

(reageer morgen wel wat meer)

hebben jullie allemaal een vriend in turkije ???

gr ment

EUh, de meeste toch wel denk ik, ik ook en jij?

xx Summa

ja ik heb ook een vriend in turkije :smiley:

gr ment

AHAaa

En vertel eens hoe oud zijn jullie, waar hebben jullie elkaar leren kennen, hoe lang kennen jullie elkaar al…

:nod: :nod: xxx Summa

ikke niet hoor, wel gehad…

ik ben 18 hij is 22 ik heb um leren kennen op vakantie en ik ken um nu 7 maanden ik was op vakantie in side colakli

xxx ment

heb ik ook niet maar vind het wel leuk van jullie te lezen enz :slight_smile:

Mentie,
In welk hotel heb je je vriend leren kennen in colakli? Ben er namelijk in september ook geweest…

Xxx

3 december zie ik me askim weeeeeerrrrrrr!

zo dat moest er even uit! :wink: haha

Wilde even zeggen dat ik zondagnacht ben thuis gekomen uit Turkije na een tweede bezoek aan C.
Ik wilde weten hoe en wat er zou gebeuren tussen ons, of het echte liefde is of toch alleen een vakantieflirt. (zie vorig topic)
Nou ik ben er helemaal achter…IK BEN HELEMAAL VERLIEFD:wub:
We hebben echt een geweldige week samen gehad en hij had allemaal lieve cadeautjes voor me gekocht.
Jammer alleen dat een week zo snel voorbij gaat en ik op dit moment nog niet weet wanneer ik hem weer kan zien. Waarschijnlijk februari/maart, maar dat duurt nog zooooooooo lang.

Sorry, maar moest ik even kwijt.

Logisch toch dat je dat ff kwijt wil!!
Geniet ervan en probeer dat heerlijke verliefde gevoel vast te houden. Voor je het weet is het weer februari.

super joh…!!! :smiley:

Echt super voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad,! En dan weet je nu ook waar je aan toe bent, er is niets mooiers dan verliefd zijn, het alleen zijn hier in nederland of belgie is af en toe moeilijk maar met de gedachte dat je je vriend snel weer ziet, is het wel te overbruggen!

Geniet ervan!

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Ik ga er zeker van genieten, we kijken beide alweer uit naar onze volgende ontmoeting.
Heb net nog bijna 3 uur op msn gezeten, dus mijn avond kan niet meer stuk!

Heerlijk he Dece,en super voor je dat jullie het samen fijn hebben gehad,nu kan je gaan aftellen tot februari.

groetjes

@ dece

Hey, ben super blij voor jou!!! Een hele opluchting zeker dat het zo mee viel?
Zit in de zelfde situatie als jij voor je terug ging. ALs ik mijn vriend moetgeloven is die voor hem grote liefde maarja dat wil ik natuurlijk wel eerst met eigen ogen zien. Versta me niet verkeerd, ik zie hem supergraag, maar men verstand wilt niet met men hart mee…
Anyway, ik ga binnen 3 dagen terug naar hem. En hoop dat het ook zo leuk wordt als jij het hebt gehad!

Voor iedereen die twijfelt, zie maar het kan toch …

xxx Summa