Ik ben nieuw op dit forum, ook een Turkije-fan, heb al veel gelezen over jullie ervaringen en vakanties. Vind het nu al geweldig dat dit bestaat!:teeth:
Enja ook ik heb een vriendje in Turkije, in Antalya. Ga er over 9 dagen naar toe. Is er van jullie nog iemand die een vriend daar heeft of daar soms komt?
(Antalya stad zelf)
Welkom hier op dit super gezellige en vooral verslavende forum !
Vertel eens wat meer over je jou en je vriendje. Waar heb je hem leren kennen, hoe oud zijn jullie, … … …
We zijn namelijk allemaal héél nieuwsgierig hier !
Ik ben 22 hij is 20, ja weet ik jonger dus, kwam ik pas op men laatste dag te weten.
Maar dacht dat hij 25 was dus is wel volwassen voor zen leeftijd.
Ik heb hem leren kennen op vakantie in Turgutreis, Bodrum in september.
Dacht gewoon vakantielief, das wel leuk, maar daar is het dus niet bij gebleven. Laatste avond vroeg hij of hij me terug ging zien met tranen in zen ogen, toen ben ik echt gesmolten. En ja nu 9 weken laten vertrek ik bijna terug. Hij werkte toen in ons hotel (chef-animator) maar woont in Antalya, waar ik dan nu naar toe ga. Maar aangezien hij wel enkele dagen zal moeten werken, wou ik graag weten wat daar te doen valt?
Ach ik heb zoveel te vertellen weet niet waar te beginnen…
ga vooral leuke dingen doen als hij moet werken.
lees veel verhalen van meiden die niets durven (of mogen) ondernemen omdat ze alleen zijn, maar ga lekker winkelen, naar de hamam en andere leuke dingen, want het is nl ook JOUW vakantie, en tenzij je zwemt in de vakantiedagen, is vakantie schaars (en duur) dus vergeet niet dat je niet alleen voor je vriend gaat, maar ook om te genieten (buiten je vriend om dan…)
veel plezier, enne aftellen!!
waar in Antalya woont hij? In welke wijk?
als je het niet op het forum wilt zetten mag je me ook een pm sturen.
ik ken namelijk iemand die ook in Antalya woont.
hey!
Antalya is een drukke stad (vind ik) heb er gewerkt als hostess. Je kunt er erg goed winkelen, en naar het park gaan. Heb daar veel nagedacht, super uitzicht op de besneeuwde bergen en het water dat tegen de rotsen slaat. Ik moet er wel bij zeggen dat je niet alleen in de wijken achter in de stad moet lopen, ik had er altijd een creepy gevoel bij
Verder hoop ik dat je het naar je zin gaat hebben met je vriend, vast wel!
Ook ik ga 3 december alleen naar mijn vriend toe, en ben nu al zenuwachtig haha (ouders ontmoeten)! Vooral omdat mijn vader het er niet zo mee eens is, die denkt namelijk dat ik nooit meer terug kom. dus dan ga je met een dubbel gevoel? hebben dat meer meiden hier, dat een van de ouders het niet leuk vind dat je een turkse vriend hebt??
Nou meis heel veel plezier in Antalya, shop till you drop zou ik zeggen en vooral veel genieten van de tijd dat je vriend en jij samen zijn!
Heb hetzelfde probleem met men ouders, vader is er volledig tegen dat ik alleen naar Turkije ga. Moeder iets minder.
Het ergste is dat ze nog geeneens weten waarom ik daar naar toe ga…
Heb hun gewoon gezegd dat ik vrienden ga bezoeken, want anders hadden ze mij toch gek verklaard!
Vind dat niet leuk mja in dit geval kan ik bijna niet anders.
Hoelang ken jij je vriend al en wanneer of wat heb jij het je ouders verteld?
kem hem al drie jaar maar sinds vorig jaar zomer zijn we bij elkaar. Mijn moeder wist het meteen aangezien die als trouwe fan van marmaris ieder jaar met me meegaat, en dan haar eigen weg daar gaat. Die is erg blij voor me, doet ook alles voor me, vangt kritieken van de familie op en steunt me. Mijn vader wist er al van vanaf het moment dat die mij en mijn moeder kwam halen van schiphol. Dikke tranen, omdat ik het altijd zo haat om terug in nederland te zijn. vanaf het moment dat de captain aangeeft dat de landing wordt ingezet begin het te waterlanden.haha!
Mijn vader zegt de ene keer niets, en de andere keer zegt die dat ik echt niet slim ben. Het is echt een domper…
Ja ik ken het gevoel, ik kan over zo’n dingen met met ouders gewoon niet praten… Ze staan daar niet open voor. Eigenlijk voor niets dat met ‘relaties’ te maken heeft.
Ik denk gewoon: het is mijn leven, en als zij daar op dat punt geen deel willen van uitmaken of zich niet in willen interesseren dan is dat ook maar zo…
Dat laat ik mezelf niet tegenhouden. (Weten ze zelf nog wel hoe ze waren in het 20ers-jaren)?
Misschien zal je vader er op een dag toch vrede mee nemen?
Vind het geweldig dat je moeder je zo steunt! Wou dat ik er ook zoéén had…
Hoe zie jij je toekomst met je vriend in?
Ik probeer daar even niet aan te denken en zal wel zien hoe het in Antalya verloopt en dan verderdenken.
in februari leerde ik een jongen kennen die woont ik wijk …
in juli kwam ik aan de praat met een andere jongen en die woonde in dezelfde wijk als die andere jongen. dus het is wel mogelijk.
Waaauw, jij kan er echt bijna helemaal zeker van zijn dat goed komt!
Ik weet het echt niet, soms zijn er zo van die dingen, die ik niet vertrouw of niet geloof die hij me verteld. Maar wil daar dan niet te veel van zeggen kwestie van niet in ruzie te komen aan telefoon. En dat maakt het echt wel moeilijk om ten alle tijde rustig te blijven… te vertrouwen enzo…
Kan ook allemaal onnodig zijn van mij, maar dat zie ik niet van hier e.
Andere mannen in mijn leven hebben mij zo “paranoia” gemaakt.
En wil hem wel vertrouwen, maarja…
Ben echt blij dat ik hier al men “gezever” kwijt kan, men vrienden en familie begrijpen dat niet, snap ik ook wel!
Wat is de ouderdom dat ze naar het leger moeten? Moeten ze allemaal gaan?
dank je!
Elke Turkse man moet tot en met 39 jaar die de Turkse nationaliteit bezit, zijn dienstplicht in Turkije vervullen. De normale duur van deze dienstplicht is 15 maanden. Er bestaat echter een mogelijkeheid van 14 maanden Turkse dienstplicht af tekopen. Je betaalt dan € 5.112,- aan de Turkse overheid en volgt gedurende 4 weken een militaire basistraining in Burdur in Zuidwest Turkije.
dus je zou hem even moeten vragen of die al geweest is, turan is 23 en heeft al twee keer overgeslagen, dat kan als ze een werk overeenkomst laten zien.
Nou bij jou komt het allemaal ook vast goed, dat heb ik ook nog steeds hoor dat ik denk dat er iets niet klopt aan zijn verhaal ofzo, maar als je dan nog een keer nadenkt, dan weet je in je hart dat het allemaal wel goed is…
Ach, we zullen nooit weten wat daar allemaal gebeurd en misschien wil ik dat ook niet echt allemaal weten.
Denk niet dat hij al geweest is, moet ik toch een vragen.
Ja het is wel een goeie test dan, maar toch wel lang hé!
Heb jij al verhalen gehoord van meiden zoals ik die naar daar gaan en dat er daar dan iets compleet misloopt ofzo? Daar ben ik wel een beetje bang voor?
Vorig jaar heb ik mn vriend leren kennen, ik was toen juist 19 jaar en 2 maanden later ben ik terug geweest, hebben we een hotelkamer geboekt. En ok, ik was super bang ! Dacht zo: stel nu dat hij helemaal anders is nu ik alleen ben ? Stel… stel… Nou ja, heb met volle overtuiging geboekt en ben vertrokken met een klein hartje hoor ! Was de eerste keer dat ik echt helemaal alleen op reis ging, zonder vriendin, zonder ouders… Toen dacht ik: NOOIT meer ! Maar ja, we zijn nu een jaar en enkele maanden later, en ik ga nog steeds alleen naar hem toe, iedere keer word steeds leuker, we amuseren ons rot. Zo zie je maar dat alles ook gewoon goed kan gaan !