Vriendje in Antalya

En ja hoor dit is dus echt een verslaving aant worden…

aaah ok had ff verkeerd begrepen dan.
Omda je schreef NOOIT MEER. Maaar snap em hoor!
Oef ja ik hoop dat ook!

sorry was even aan het lunchen…:smirk:

Ik heb nog geen reacties gehoord van andere meiden,:confused: heb wel verhalen gelezen van von, en het is haar allemaal heel goed bevallen, op een paar kleine dingen na.

Maar is het niet beter dat je het wel aan je ouders verteld? (dan maar vlak voor vertrek), dan weten ze tenminste wat je aan het doen bent daar, you never know?:redface:

x

me too!

ben allang blij dat ik een tussenlanding heb in kayseri, en niet moet overstappen in munchen! ben dan in staat om het verkeerde vliegtuig te nemen met mijn hoofd ergens anders! haha

x

Wel ja, mij lijkt het ook verstandiger dat ze weten bij wie je vertoefd. Je kan nooit weten zoals bregje zegt…
Stel nu in het ergste geval dat je niet naar huis komt, kunnen ze je altijd komen zoeken en hebben ze tenminste namen :wink:

Dat is allemaal geregeld!
Heb ik ook lang over nagedacht.

x Summa

hey sev!

vertel ff meer over je ervaringen daar alleen?? ben namelijk zo bang dat er stiltes vallen… en heb je zijn ouders ontmoet?

x

de eerste keer dat ik terug alleen naar turkije ging voor een man, was uhm…spannend
nog een stukje erger
ik kende hem van vakantie in sept (en juni) en we konden het goed vinden samen, later op msn kwamen we erachter dat we elkaar heel leuk vonden.
heb toen een vlucht naar ankara geboekt en ben gegaan. in dec, alleen, was nog nooit alleen met hem geweest (zelfs nog nooit gezoend he!!) en later dacht ik (toen ik erachter kwam dat hij een drugdealer was, wapens verhandelde en al 2x een half jaar in de gevangenis had gezeten) wat er allemaal niet had kunnen gebeuren.

hij gaf ook eerlijk toe, dat hij me graag wilde zien, maar het ook raar vond. en als ik te veel zou zeuren of zou tegenvallen, zou hij alleen sex met me hebben en daarna me achter laten (en bedankt he)
maar dat deed ie niet.
we hadden een geweldige tijd samen
wel gezoend, maar pas na dag 2 gesext samen. (keurig netjes in hetzelfde bed geslapen.,…jaja…het kan wel)
daarna naar alanya geweest, omdat hij me graag wilde laten zien. hij was er al 6 jaar niet meer geweest, heb zn ouders niet ontmoet, want die had hij dus ook al 6 jaar niet meer gezien en was een beetje te veel van het goede

later alleen terug gegaan in feb. naar alanya en ook een hotel geboekt. hij hoefde niet te werken, dus hadden we alle tijd samen, het was beide keren geweldig.

later naar turkije ‘verhuisd’ en toen begon de ellende, hij begon met ‘werk’ en dat leverde heel veel problemen op. uiteindelijk uit gemaakt en daarna heeft hij me vreselijk bedreigd.
ik weet dat hij echt van me hield en hij heeft me daarvoor nooit met een vinger aangeraakt…nooit iets verkeerds gedaan en altijd wilde hij het beste voor mij (had ik dorst, wilde ik iets eten, was ik moe, had ik het koud enzenz)

ik wil dus zeggen, ga ervoor, geniet ervan, maar houd je ogen wagenwijd open.
maar je weet nooit wat er kan gebeuren, dus het is altijd goed dat de mensen die er echt voor je zijn, zo veel mogelijk weten…
succes

:d

kan nooit kwaad,
maar je voelt vaak zelf wel of het goed zit of niet
als je twijfels hebt, wees dan heel voorzichtig en heb een back-up (dus boek voor de eerste dagen een hotel, of neem contact op met iemand van daar die je kent en wel vertrouwd, dat als er iets gebeurd je daar terecht kunt)

als je geen twijfels hebt en voelt dat het goed zit, laat dan niemand je twijfels aanpraten en ga gewoon en geniet!!

Hey allemaal,

@Bloem: Kga zeker al je verhalen lezen en hopen dat ik daar nog wat wijzer uit wordt! Waaauw wat een talent! :nod:

Ga jullie zeker ook mijn ervaringen laten weten en hopen dat ik daar ook mensen mee kan helpen of het nu goed of slecht afloopt!(hopen goed natuurlijk)

Ik zou m’n laptop willen meenemen of is dat af te raden?
Wat voor chocolade kan je best meenemen voor daar? Pralines, Cote d’or, Milka, …?
Kan zijn dat we naar z’n moeder gaan ook, kan ik voor haar iets meenemen en wat dan?

xxx Summa

gundaydin!!

Ja das idd lastig, ik zou het niet weten wat je mee moet nemen voor zijn moeder, is altidj weer een gedoe… misschien iemand een goed idee (heb ik er zelf ook wat aan :unibrow: )

En je laptop meenemen, ja zou je kunnen doen, als je er goed oplet… en je een kluis hebt op je kamer lijkt het mij niet zo´n probleem, maar als het goed is heb je helemaal geen tijd om met je laptop bezig te zijn :wub:

xje

@Summa: een laptop meedoen zou ik niet aanraden. Internet gaat er toch niet en wat ben je er anders mee ? Genoeg internetcafé’s in turkije ! Dan moet je je geen zorgen maken over je laptop !

Ik doe altijd belgische chocolade mee voor mn vriend. Ze maken ze hier in de pralinenwinkel om de hoek helemaal zelf en ze zijn extra lekker ! Deze zomer had ik per uitzondering er geen mee voor mn vriend omdat ze te warm zouden krijgen, vroeg hij niet eerst hoe het met me was, maar waar zijn chocolade gebleven was :D:D:D moeten die gesmaakt hebben ! Dus, neem maar mee ! Zijn ze héél blij mee !

Verder zou ik niet té dure spulletjes meedoen, meestal zijn ze er niets mee of weten ze niet wat ermee gedaan… Weet ik uit ervaring, niet dat hij het niet aprecieert hoor, maar gewoon, met iets simpels zijn ze meestal nog meer tevreden. Ik had deze zomer een sleutelhanger gekocht voor aan zijn scooter en er stond op: 30 and sexy en ooooo man, wat was die gelukkig ! (gekocht in expo voor mss 3 € of minder zelfs :D)

o ja, parfum vind hij ook altijd super. mn moeder had er hem gegeven van Armani, aqua di gio of zoiets. Ruikt superlekker en heel het hotel mag het geroken hebben hihihihi

Wil hier toch ook even op reageren…

Wat betreft kadootjes, ik neem voor mijn vriend inderdaad ook altijd kleine dingetjes mee… Had vorige keer een ring, daarna een sleutelhanger met onze foto, een zilveren ketting… Maar die sleutelhanger vind hij het mooiste haha…

Dus ik zou iets persoonlijks mee nemen!

Veel plezier in ieder geval!!

x

Héhé,

Men reisje naar Turkije blijft spannend, heb net met men vriend gebeld.
En onze plannen zijn nogal gewijzigd, hij heeft nieuw werk in een hotel in Finike, dus gaan we daar logeren. Dus veel van Antalya zal ik niet zien …
(Ga er wel een dagje proberen heen te gaan maar weet niet of hij zal meekunnen, das wel minder. Maar voor de rest mag ik mee de animatie doen maar ik moet niet en dat vind ik nog wel leuk!

Nog 5 dagen te gaan!

X Summa

echt super leuk voor je dat je dan nu naar het hotel gaat waar hij werkt! En daar heb je in ieder geval altijd iemand om mee te praten of wat dan ook, mocht er iets aan de hand zijn! zie je no worries…

xxje

Ja idd e!
Begint nu echt kortbij te komen, stress giert rond m’n hoofd! aaaaaaaaaaaah
Heb maar een foto kader gekocht met verschillende foto’s in van ons, chocolade, massageolie (hint hint) en een boxershort waar ik nog wat ga opschrijven! Denk dat dat wel zal voldoen!

Iemand al ooit in Finike geweest?

x Summa

Zijn volgens mij met een excursie door Finike heen gereden toen we vanaf Kemer op weg waren naar Kekova/Myra.