Alleen Naar Alanya.. Nog meer mensen?

4y6546

heeey! ik vertrek ook om 1-11 naar atalya, hoelaat vlieg je en met welke maatschappy?

bh;kl

helaas… ik ga ook met sun-expres vanaf amsterdam maar om 10.50

5415

ja klopt, 6 dagen maar

huiy

ja hoor ben al bijna anderhalf jaar met me vriend dus ik reis eigenlijk altijd alleen daarheen.
IK weet nog niet hoe ik van antalya naar alanya ga… komt je vriend je daar ophalen of niet?
mijn vriend moet vanauit ankara naar alanya komen dus waarschijnlijk reis ik alleen naar alanya.
Hij zit in het leger en mag pas s`morgens om 5 uur eraf en dan moet ik wel erg lang alleen wachten op het vliegveld

p

ach gaat je wel lukken hoor! jammer dat je 2 uur eerder vertrekt anders hadden we mooi samen naar alanya gegaan. komt je vriend je niet halen dan?
nee echte tips zou ik niet weten, het valt allemaal wel mee hoor alleen naar alanya gaan is denk wat moeizaam

reytr

nee hij komt uit hatay en zit nu in het leger vlakbij ankara, ja ik denk dat ik met de bus erheen ga moet nog even kijken en bespreken met mijn vriend
we hebben het al een keer of 8 gedaan met de bus dus weet wel hoe het ongeveer werkt en kan me wel een beetje verstaanbaar maken in het turks.
Mijn vriend is 22

ip-=[

ik ben net 24 dus even wat ouder dan hem, je we blijven in alanya we gaan meestal naar hetzelfde appartement die niet zo duur is en waar gaan jullie verblijven?

dfg

ja vorig jaar al, was leuk hoor en jij ook?
Ben even aan het kijken voor een binnenlandse vlucht voor me vriend… dan hoef ik niet alleen naar alanya

er

nee vond het niet eng hoor, beetje zenuwachtig was ik wel maar zijn erg leuke mensen! ik spreek wel een beetje turks dus dat is wel handig.
hoelang ben je al samen met je vriend?
Ik heb mijn vriend al 4 maanden niet gezien en duurt nu toch wel erg lang, normaal ga ik elke 2 maanden maar vanwege het leger en mijn nieuwe opleiding hebben we beiden niet zo veel tijd.
hoe oud ben jij?

hj

ja heb hem daar ontmoet, leuk zeg dat jullie elkaar na 4 jaar weer vonden! echt heel leuk
ik moet helaas gaan nu, nog een hoop leerwerk voor morgen! geniet van je avond en tot snel!