ytju
Heey
Wat leuk zeg dat je naar Alanya gaat…ik ga helaas pas in dem mei vakantie dus dat duurt nog wel ff hoor nog iets 28 en n halve week pfffff.
Verder heb ik geen tips voor je alleen n tip hoe je over het cultuur en al en met ouders te weten komt moet je het boek Turkse Vlinders lezen… staat echt veel info in en gaat ook over liefde tussen n nederlands meisje en n turkse jongen alleen speelt zich dat af in amsterdam en instanbul
nog 3 weken marzz!!!
Oehh spannend zeg!
Ik nog 28 weken nu… maarja ik ga in ieder geval wel
Boh kon ik maar eventjes de tijd doorspoelen tot 9 uur! Hij zag er echt mooi uit! en ik ben nog steeds heel blij ! zo super was dat he, alleen vond het jammer dat die de hele tijd boos keek … maarja dan nog was het superrrrr hij was heel lief! en ik ben dat voorval al helemaal vergeten !
marizzz… nog maar een paar dagen te gaan! Ben je er klaar voor?
nog 4 daagjes voor jullie !!!
nu nog 3 daagjessss
jeeeeeeee!!! kan echt niet meer wachten!
Dat begrijp ik volkomen hoor!!! :D:D:D
Over 38 dagen vlieg ik naar Antalya en ga dan naar Alanya. Ga voor de 1e keer naar Alanya om daar een vriendin te bezoeken die er sinds de zomer woont. Ben erg benieuwd hoe het daar is. Zal vreemd voor me zijn om eens in een andere plaats te zijn. Maar wel leuk uiteraard!
marizzz… hoe was je vakantie? heb je lekker genoten samen met je vriend?
de tijd gaat snel voorbij he als je daar bent!
hee meiden, hoe was het in alanya??.. na al jullie gebericht (die k mee heb gelezen, :P), ben ik wel benieuwd hoe jullie ervaring nou was zo helemaal alleen,
ik hoor het!!
xx Lori
Jammer dat we nu niks meer horen van haar.
ja vind ik ook macy, ben ook erg benieuwd hoe het gegaan is bij haar
11/01/2009 vertrek ik terug naar mn askim in alanya voor een paar maand:d!
Hallo allemaal,
Ik ben net 3wkn geleden terug gekomen in nederland na 2 wkn met mijn vent.
We bleven in Alanya, maar wat een hel om van Antalya naar Alanya te komen.
Gelukkig werd ik opgehaald door m. maar evengoed zoeken naar hoe en wat.
Eerst in een bus voor 15 minuten, daarna eruit gegaan en een snelweg over rennen met koffer, daarna 2 uur in de bus naar Alanya. En toen nog een taxi naar onze verblijf plaats. Dus denk erom dat je met je vent afspreekt, want in je eentje is het verekte moeilijk. Ik moest wel alleen terug, koppijn van het janken en dikke ogen, maar mijn vent had geregeld dat de buschauffeur me er op een goede plek uit zou zetten, waar ik een taxi kon nemen. Na 2 uur tikte een man op mijn schouder. Ik stond langs de snelweg. stak mijn hand op naar een taxi en werdt naar het vliegveld gebracht. Eerst de verkeerde, daarna weer een taxi die me naar het goede vliegveld bracht. Maar zeker voor de eerste keer is het allemaal best moeilijk. Dus veel succes voor de mensen die alleen de reis moeten gaan ondernemen.
groetjes Tamara
Hoi Tamara,
Ja dat is de pest van Alanya, het is zo een eind vanaf het vliegveld en dan ook nog de verwarring van de verschillende vliegvelden. Ik heb mijn vriend ook in Alanya ontmoet, maar ben blij dat ik afgelopen week niet naar Alanya hoefde in mijn eentje, maar naar andere plaats. Wat gedoe in je eentje terug, maar als jullie het maar leuk hebben gehad!
Hallo Travel 83,
Mag ik vragen waar jullie heen geweest zijn? En ja het was geweldig… Aangezien ik nog maar net op deze site ben, weet ik nog niet zoveel van de mensen, maar hoelang ben jij al samen? En hoevaak zie jij je partner?
Ben oprecht geinteresseerd hoe iedereen dat doet afstandsrelaties. Ik vind het tot nu toe emotioneel erg moeilijk, maar het kan niet anders… want ben hopeloos verliefd haha
groetjes Tamara
Hoi Tamara ,
Er zijn op deze site redelijk wat meiden met lage afstandrelaties , je kan altijd meekleppen bij TLK , we zitten nu in deel 14 dus leef je uit hihi!!
Het is ooke rg emotioneel , zeker als je net terug bent en al helemaal rond deze dagen , maar gelukkig hebben we hier elkaar en slepen we elkaar hier doorheen.
Ik heb me vriend ook ontmoet in Alanya en ik ga 20 januari tot 3feb naar hem toe !!