nog nooit in finike geweest…wil je wel alvast een fijne vakantie wensen. geniet van de tijd met je vriend…gaat altijd te snel voorbij!!
heel veel plezier iig…!!
xxx
filiz
nog nooit in finike geweest…wil je wel alvast een fijne vakantie wensen. geniet van de tijd met je vriend…gaat altijd te snel voorbij!!
heel veel plezier iig…!!
xxx
filiz
ik ken alleen het hotel, waar sterren slag werd opgenomen. Verder is het een kleine plaats, wat nog aan het bloeien is.
@ summa: volgens mij ga je over vier dagen al naar je askim toe! Heb je alles voorbereid, heb je er zin in?? haha ben niet nieuwsgierig…
@ bregje
jaja zaterdag zie ik hem terug! Ben men valies aant pakken en waarschijnlijk zoals gewoonlijk neem ik weer veel te veel mee… ga me toch een beetje proberen te beperken!
Oooh ik ben zoo zenuwachtig, kan echt aan niets anders meer denken, weet ni of men hartje dit nog lang volhoud, zo spannend!
Of ik er zin in heb?? Wat een vraag… Natuurlijk! dit is hetgene waar ik naar uitkijk sinds ik terug ben van Turkije!!
De tijd ging zo traag maar nu lijkt de tijd ineens zo snel te gaan, geweldig!
Mja die vlucht naar ginder gaat zo lang duren hé, normaal kan ik altijd slapen in het vliegtuig maar denk niet dat me dat deze keer zal lukken…
Vanaf ik kan laat ik wat nieuws weten hé, ooooh duimen voor mij!
x Summa
ik duim zeker voor je! heel veel plezier… en succes met je zenuwen hah! probeer maar lekker te slapen in het vliegtuig, dan vliegt de tijd voorbij…
geniet ervan!
x
ik duim ook mee meid ![]()
Dit is m’n laatste berichtje voor m’n vertrek…
Hoop zo hard dat alles meevalt…
En laat zo snel mogelijk de vorderingen weten.
Aan iedereen die zit te wachten om naar Turkije te gaan: ik zal aan jullie denken.
En voor de rest wil ik alvast iedreen bedanken waar ik mijn hart effe kon luchten ( MERCIEEEEE) en hoop voor jullie ook het beste!!!
Tot de volgende…
( de oh zo verliefde ) Summa xxx
@Summa
Een goede reis en wens jullie een hele mooie tijd samen in Turkije!!!
@summa: heel veel plezier daar,en geniet ervan! En laat ons natuurlijk zo snel mogelijk weer weten hoe het was … kunnen wij even op jou verhaal teren!
x
Ik ben nu in turkije, ben zoo gelukkig…
Heb een berichtje gelaten op aftellenforum…
Ilove it here
xxxSumma
ik ben ook een aantal keren in antalya geweest,om te bezichtigen dan…mijn schat werkte zelf in side en woont in afyon