Hallo,
Ik heb 2 jaar geleden een man leren kennen zoals mss zoveel er ééntje hebben leren kennen , op reis dus achter de bar van het hotel stond hij,:cheer:.
Ik had mlijn vriendinnen nog zo beloofd dat ik er niet zo voor vallen .!!! MJa is dat eventjes anders uitgedraaid .
We zijn nu 2 jaar verder en we hebben nog altijd contact en zien mekaar 3x per jaar,nu ik kan deze situatie niet meer volhouden dus ben ik van plan te vertrekken en bij hem in te trekken. Ook al omdat die 2 jaar echt niet makkelijk geweest zijn wil ik nu echt weten dat het gaat lukken of niet,ergens ben ik wel een beetje bang, en zou ik voor mijn eigen best een app. willen daar want ben bang moest er iets gebeuren en hij zet mij op straat dan kan ik nergens naartoe.
Ik heb zijn fam. nog niet ontmoet en hij beweert dat zijn moeder, broer ,zus ,van mij afweten, maar vader dus niet.En dat vind ik een beetje raar.Ook zou ik nog werk willen vinden .
Is er iemand onder jullie die een beetje hetzelfde meemaakt, want ik zou graag mensen vinden die toch zo’n beetje in dezelfde situatie zitten als mij!!
Gtjes