Vriendje1

zeker kan het…heb het vorig jaar precies het zelfde gehad…en nu zijn we alweer langer dan een jaar gelukkig met elkaar:D

xx

@Summa
Ik hoop voor je dat het net zo goed uitpakt als bij mij. Ik weet hoe je je voelt, ik heb hetzelfde gehad. Is het verstandig om terug te gaan? Wat zal er gaan gebeuren? Waarom doe ik dit mezelf aan? Nou ja, noem maar op. Gelukkig heb ik naar mijn gevoel geluisterd en ben toch gegaan, ook eventueel om het af te sluiten. Ik ben zo blij dat het anders is gelopen ik ben helemaal “in love” en kan ik niet wachten tot februari/maart, zien we elkaar eindelijk weer. :wub:

@Filiz
Thanks dat je even laat weten dat het bij jou alweer langer dan een jaar goed gaat, ben dol op positieve verhalen!!!

X Dece

Hai hai…

Ik heb ook een vriendje in turkije… ik zelf ben 18 en hij is 21.
Heb hem leren kennen in zomer 2005 in bodrum… hij werkte in de bar waar wij elke avond kwamen maar vond hem toen niets. Ben toen in de meivakantie terug geweest en zag hem weer daar alleen hij werkte toen in een andere bar. Elke avond als die klaar was met werken kwam die naar de bar waar die eerste werkte. Zo zijn we in contact gekomen want hij herkende me nog van 2005. Na die vakantie contact blijven houden… in augustus ging ik weer… en was toen helemaal verliefd op hem:wub: . Nu hebben we dagelijks contact en in februari zie ik hem weer.

Heey turkiye ik heb me vriend leren kennen in grand seker

xxxx

Weer een postitief verhaal!
Het blijft lastig om je vriend zo lang niet te zien, maar gelukkig kunnen we ons verhaal hier kwijt! Mij helpt het echt enorm…
XxX

Ik leerde mijn vriend in april 2005 kennen. Ben daarna nog 3 keer terug geweest. En het gaat nog steeds goed :smiley: Maar nu ga ik pas weer terug in april… Dus dat duurt ook nog wel een flinke tijd!!!

Hebben ook wel een paar keer ruzie gehad om bepaalde dingen… Maar daardoor ben ik wel echt overtuigd geraakt dat hij eerlijk tegen me…

Wil hem echt nooit meer kwijt!

x

Ja dece mij helpt het ook enorm omdat hier mensen zitten die je begrijpen en die weten hoe je je voelt en hoe moeilijk het is om een vriendje te hebben die hier niet in de buurt woont…en het is zo je weet dat deze mensen je steunen in alles dus mijhelpt het ook onwijs

xxx ment

Volgens mij is een ruzietje eens nodig om te weten wat je aan elkaar hebt.

ja dat denk ik ook dan weet je ook wat diegene leuk vind en wat niet dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent…maar een ruzie hoort er af en toe bij vind ik

xxx ment

Als je na een stomme ruzie elkaar haat of je uit elkaar gaat, dan was die relatie niet echt volgens mij…

nee denk het ook niet…Als die ruzie nergens om gaat en je gaat daardoor uitmekaar dan was de relatie zeker niet echt…

nu nog 46 dagen voordat ik hem zie. ticket van 17 december is duurder geworden dan hij was. de 19e is nu even duur als de 17e. hierdoor kan ik wel mider school dagen missen

Woont één van jullie turkse vriendjes ook in istanbul?
Ik ga er 17 november heen maar vind het doodeng!

Nee. mijn vriendje heb ik leren kennen in Kusadasi, maar woont in Izmir.
De planning is wel dat ik in februari/maart met hem naar Istanbul ga en dan ga ik er ook voor het eerst alleen naar toe. Vind ik ook best eng en spannend.
Ik snap dus heel goed dat je het doodeng vind, maar je zie je vriendje weer en dat is toch het belangrijkst. Let maar op, die angst ben je snel vergeten, zodra hij je weer in zijn armen houdt!!!

Heb mijn vriend ook leren kennen in Kusadasi en in februari gaan we samen naar Istanbul.Heb in juni al samen vakantie gevierd met hem en dat was fanatastisch.

groetjes

Ik ga waarschijnlijk ook in februari met hem naar Istanbul, heb er echt mega veel zin in!!!
Ben eigenlijk net een week terug uit Kusadasi, was samen met een vriendin, maar heb wel heel veel tijd doorgebracht met mijn vriend. Het was super!!!
Februari word echt de eerste keer dat we echt samen zijn, spannend, maar wel heel veel zin in!!!:wub:

Ja ik heb er ook veel zin in,hij zit nu nog in het leger dus kijk er echt naar uit hoor.:wub: Het is toch anders als je samen bent dan dat er altijd iemand bij is.

Hoe was het in Kusadasi was zeker niet druk meer?

groetjes

Zijn jullie ook helemaal alleen met het vliegtuig gegaan?
Ik ken mijn vriend van vakantie. Hij was een animator. 17 nov ga ik naar hem toe.
ik slaap namelijk bij hem thuis in Istanbul voor een week. Maar je bent helemaal afhnakelijk van hem daar, hebben jullie daar geen last van? of vinden jullie dat niet eng?

Ik ben ook alleen met het vliegtuig gegaan en ik vond het best wel meevallen,had snel aanspraak dus dat was ook wel lekker.Ik zat samen met mijn vriend in een hotel in Kusadasi en was niet helemaal afhankelijk van hem,ken daar de weg ook wel een beetje.Maar voor jouw zal dat wel anders liggen,omdat je nog nooit bij hem thuis bent geweest,laat alles lekker op je afkomen en geniet van de tijd samen dan gaat het vast en zeker goed komen.

groetjes

@turkije lover:
Je hebt helemaal gelijk dat het anders is als er iemand bij is. Gelukkig hebben we ook wel wat momenten samen gehad. Hij had een huis daar, dus om de dag sliep ik bij hem. Heerlijk om even samen te zijn.
Het was niet druk in de barstreet de laatste dagen, was er met het suikerfeest, dus 3 dagen feest, toen was het best druk overal. In het centrum overdag was het aardig druk, het was natuurlijk herfstvakantie in Nederland, dus er waren veel Nederlanders. Was er ook begin juli 2 weken geweest en toen was het helemaal niet druk in het centrum.
Ik heb een heerlijke week gehad, het was echt super! Alleen moet ik mijn vriend nu weer een aantal maanden missen.
Jouw vriend zit nu nog in het leger, wat heerlijk als hij straks klaar is!! Eindelijk weer samen!! Mijn vriend moet het leger nog in, zit nu nog op de universiteit, dus dat wordt volgend jaar, gelukkig maar voor 6 maanden…, maar toch.

@Ivanlaar:
Ik ben nog nooit alleen terug geweest, maar dat gaat in februari gebeuren. Aangezien mijn vriend veel moest werken had ik niet zo’n zin om daar alleen te zitten, vandaar dat ik met een vriendin gegaan ben. Ik kan het me wel goed voorstellen hoor dat je zenuwachtig bent, denk dat ik dat ook zal zijn de eerste keer, maar ik heb het er voor over.
Meid, het gaat vast ontzettend leuk worden in Istanbul en achteraf vraag je je af waar je je druk om hebt gemaakt. Geniet er lekker van!!!

Liefs