Ik ga maandag alleen naar Ankara…
Voor de eerste keer!!
Vind het ook wel eng,…!!
maak ik ook nog is een tussenlanding in Wenen…:paranoid: :paranoid:
maar goed,… het zal wel goedkomen!
Volg me hart maar,… en die is bij hem… dan moet ik zeker aankomen! haha…
Dan zal het vast wel goedkomen Brenniej als je je hart volgt.Dat heb ik ook altijd gedaan,hoewel mijn verstand soms nee zei en soms nog wel eens zegt,maar ik geef de moed niet op en blijf mijn hart volgen.Ik hoop dat je een hele leuke tijd heb bij en met je vriend.
Dece,lekker hoor dat jouw vriend maar 6 maanden het leger in hoeft,die zijn om voordat je het weet,maar het blijft natuurlijk moeilijk.Mijn vriend moet 15 maanden waarvan nu nog 4,maar die zijn ook wel omgevlogen hoor dus 6 maanden moet helemaal te doen zijn;) .Normaal ben ik in oktober ook in Kusadasi maar dit jaar dus helaas niet en moet zeggen dat ik het toch wel gemist heb hoor.
hey!
Gaat er niemand in december naar izmir/aydin? Ik namelijk wel, ook voor de eerste keer naar mijn vriend toe. we besluiten daar of het wijs is om zijn ouders te bezoeken dus dat zien we dan. Ook ik ben doodzenuwachtig, wat als we ruzie krijgen of wat dan ook. dan zit je in izmir, ben blij dat ik weet waar het ligt
Anyway, wat ik ook wilde vragen: Worden jullie nooit moe van iedereen die je nu al kan vertellen dat het nooit iets wordt, dat je je tijd verdoet, geld weggooit enz. Ik was gister in het cafe, en iedereen zei hetzelfde tegen mij en heb me de hele avond moeten verweren. Op een gegeven moment heb je daar geen zin meer in, maar zo gaat het dus altijd. Hoe gaan jullie daar mee om, ik bedoel ga niet vaak meer uit want ik wordt moe van het gezeur!
hoi allemaal ,
ik ben nathalie en heb mijn vriend seckin in juni 2005 ontmoet ik ben 20 hij is 23 het gaat heel goed ik werkte toen in gumbet!en hij ook
we zijn erg gelukkig over 3,5 maand komt hij het leger uit en ga ik voor onbepaalde tijd naar turkije!!
@bregje20
Spannend zeg om in december voor het eerst terug te gaan naar je vriend. Mijn vriend woont in Izmir, heb hem leren kennen in Kusadasi in juli. Ben in oktober nog terug geweest samen met een vriendin (durfde niet gelijk alleen). De volgende keer, dat zal februari/maart worden is het de bedoeling dat ik ook alleen ga. Misschien ook wel naar Izmir, want ik heb zijn ouders nog niet ontmoet en ze zijn geloof ik nogal nieuwsgierig naar me geworden…
Iedereen heeft zijn zegje altijd wel klaar als ik vertel dat ik een vriend in Turkije heb. Meestal negatief, dus ja ik ken je gevoel.
Erg vervelend, maar ik blijf er zeker niet voor thuis. Ze denken en zeggen maar wat ze willen. Het gaat hier om mij en niet om hen!!! @nathalie
Wat leuk voor je zeg, is het echt de bedoeling dat je voorgoed naar Turkije vertrekt?
@turkijelover
sorry, had niet gezien dat je op mij gereageerd had, dus hierbij alsnog mijn reactie…
6 maanden het leger in, is inderdaad niks vergeleken bij 15 maanden, daar heb je helemaal gelijk in. Voor ons is het ook heel normaal om elkaar 3/4 maanden niet in levende lijve te zien, dus dan overleven we 6 maanden ook nog wel. Ben blij voor je dat je vriend het grootste gedeelte er al op heeft zitten. Ik vond Kusadasi erg gezellig in oktober. Erg rustig 's avonds, dus mijn vriend had veel tijd voor mij:wub: .
wat spannend om alleen te gaan zeg ik ga in december ook naar me vriend toe maar wel samen met me beste vriendin want haar vriend woont ook precies daar dus dat komt goed uit voor mij…maar ik begrijp best dat je zenuwachtig bent om naar ze ouders te gaan maja komt allemaal wel goed…
en tuurlijk ik denk dat veel meidendat hier hebben die negatieve verhalen over dat het niks wordt en dat ze ergens op uit zijn maja die dingen moeten je het ene oor in laten gaan en het andere oor gauw weer uit want het zijn mensen die er niks van af weten dus gewoon je hart volgen dat is het beste echt waar en laat lekker zien dat je gelukkig ben en dat je verliefd ben!!!
meis ik zou zeggen ga ervoor laat je door niks en niemand tegen houden
jah ik ga daar heen en weet nog niet hoe lang ik blijf daar ik ga daar gewoon weer werken ik wil inderdaad in turkije blijven maar niet voorgoed!
ik kom dus zeker wel weer een keer terug in nl.
maar of dat na 1,5,10 jaar is dat weet ik echt nog niet!!
@Nathalie… Jeetje dat is wel een grote stap!! Mag ik je vragen waar je vriend werkte? Ik kom/kwam echt super veel in Gümbet… Mijn vriend werkte daar namelijk ook!!
@mentie: thanks! ja het is allemaal zo balen als je een leuke avond hebt en jezelf de hele avond moet verweren, af en toe denk je dan weleens ik wou dat die hier was en dat je dan gewoon zoals ieder ander was. En niet naar huis gaat omdat je vriend op de msn komt.maar ja ik moet er maar aan wennen das een keuze die ik gemaakt heb.
@nathalie: spannend zeg dat je naar turkije gaat! Ga je daar dan ook werken, of een beetje rentenieren haha
Als turan toch maar weer besluit dat die het leger niet ingaat dan ga ik naar marmaris, voor een lange tijd :D:D Maar ja dat moeten we maar weer zien of dat dat allemaal lukt met me nieuwe werk.
Ik blijf nu ook veel vaker thuis, omdat mijn vriend op msn kan komen.
Uiteraard doe ik ook nog leuke dingen, maar ik hou er toch vaak rekening mee. Voor vrienden/vriendinnen moeilijk te begrijpen, want zij zeggen je moet ook leuke dingen blijven doen hoor! Zij snappen niet dat ik dit juist het leukste vind om te doen. Gezellig samen met mijn askim op msn kletsen, dat is iets waar ik elke dag naar uitkijk en dat zullen jullie ongetwijfeld wel kunnen begrijpen!!!
Wat rot voor je Love You!
Is het al lang geleden en ben je er zelf achter gekomen?
Je hoeft je niet verplicht te voelen tot het geven van antwoorden, puur interesse.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte!!!
het is vandaag 2maanden geleden
ja en nee
me beste vriendin zei het maar ik wilde het niet geloven ik ik belde hem op en toen nam er een meisje op dus ik vroeg wie ben jij en toen zei zij de nieuwe vriendin van mehmet
ik zie mag ik mehmet even en toen zei hij ja het is waar ze is me nieuwe vriendin ik hoef je nooit meer te zien
:S
Wat een ongelofelijke rot streek zeg!!!
Wat een l*l, sorry maar dit is het enige woord wat ik kan bedenken.
Heel veel sterkte meis en ik hoop dat je snel weer een lieve jongen tegen komt die helemaal voor je gaat!!!
Ik lees geloof ik net in een ander topic (all you need is love) dat je een nieuw vriendje hebt, hier in Nederland als ik het goed heb begrepen.
Veel geluk samen! (terwijl er volgens mij ook weer een verhaal achter zit, want je wilt gaan schrijven voor all you need is love om elkaar met kerst te kunnen zien… )
Nou hij woont in zandvoord aan zee:crybaby:
We kunnen erlkaar nooit zien omdat ik niet met het openbaarvervoer mag en hij kan ook niet komen omdat hij een auto van de zaak heeft en die nie mag gebruiken in het weekend…
het klinkt mssn een beetje onlogisch maar het is allemaal egt waar