Vriendje1

Hey Summa,
Natuurlijk is het moeilijk dat je vriend in het buitenland zit en jij in Belgie. Ik denk dat al de meiden dat hier hebben. Ik zit ook enorm tegen de kerst aan te hikken, iedereen gezellig met zijn/haar vriend(in) en ik alleen. Op dat soort dagen is het gemis ook het grootst, maar ja wat doe je eraan. Vandaar dat wij uitkijken naar de volgende keer dat wij onze vriend weer zien, hoe lang dat ook nog duurt.
Zoals Filiz al zei: Wij gaan weer heel vaak naar Turkije om onze vriendjes op te zoeken en de familie heeft dat niet!:wink: Je moet overal het positieve uithalen, hoe moeilijk dat soms ook kan zijn…

@Summa, ik weet inderdaad ook dat als je vriend het leger nog in moet dan is het heel moeilijk om hem naar België/Nederland te krijgen… Echt shit!!! Dus we moeten maar gewoon wachten, wachten, en naar Turkije gaan!!!

x

over ongeveer 6 dagen zal ik mijn vriend als alles goed gaat zien :unibrow:

nog 16 dagen :smiley: !
had ff vraagje: Is er iemand ooit in izmir geweest, zoja wat zijn de plekken die je gezien moet hebben!??

Thanks…

Hey,

Ben al blij dat de meeste van m’n vrienden en familie blij zijn voor me, er zijn er zelfs die met me mee willen als ik naar hem ga.
En de andere vragen wanneer hij dan eens naar België komt, iedereen is zo nieuwsgierig…
Maarja heb het eens nagekeken en het zal idd niet gemakkelijk zijn…

Ik ben de laatste dagen ook veel zekerder geworden over onze relatie, ben alleen wa bang voor de zomer als het weer druk is in de hotels en hij weer omgeven is door al da vrouwvolk. Gelukkig blijft hij die job niet heel z’n leven doen.

@Turkije-fan komaan nog 4 daagjes das echt niks meer, Veel geluk!!!

@Bregje voor jou is het ook niet zo lang meer hé! Ben mee aan het aftellen hoor!!!

OOOh ben zooo jaloers!( maar echt blij voor jullie)

xxx Summa

@Bregje: ik ben ooit in Izmir enkele dingen gaan bezoeken met mn zus haar toen Turkse vriendje. Oa: een prachtig natuurpark (naam vergeten), de zoo in izmir, de bekende stuwdam vanboven gezien kan je alleen aan geraken met een kabellift. Prachtig om er te picknicken ook ! De toren van Izmir ook bekend… enz… enz… En dan savonds als het donker is gaan eten op het dak van een restaurantje waarbij je zicht hebt over izmir by night en de haven !

@sev: Thanks ik zal het allemaal aan turan doorgeven haha! want die gaat een actief programma voor me samenstellen…pfff haha! :smiley:

ik heb nu bijna een 3 jaar een vriend in turkije. ik ben 26 en hij is ook 26.
ik heb hem in gumbet leren kennen in de zomer van 2004.
hij werkte toen in club olea. daarna nog terug geweest om te kijken of t wat kon worden. nu bijna 3 jaar verder heb ik geen spijt ervan voor hem te hebben gekozen maar t is soms wel erg moeilijk hij daar en ik hier. maar gelukkig zijn er meerdere die in t zelfde schuitje zitten en kun je zo steun krijgen van elkaar.

Hoi Sarila,welkom hier,leuk dat je ook een turkse vriend heb en zoals je zelf al zegt we zitten hier met z’n alleen in hetzelfde schuitje en hebben dus ook wel steun aan elkaar

groetjes

Hoi Sarila,

Welkom!

Uiteraard weten de meeste meiden hier hoe je je voelt, want we zitten met z’n allen in hetzelfde schuitje, alleen de 1 wat langer dan de ander. 3 jaar is al een lange tijd zeg, hebben jullie al verdere toekomstplannen?
Ik denk dat niemand er bewust voor heeft gekozen verliefd te worden op iemand die zover weg woont, want het is zeker niet makkelijk.
Gelukkig kunnen de meeste er over meepraten en hebben we veel steun aan elkaar.

we hebben nog niet echte concrete plannen voor de toekomst gemaakt. hij wil wel het liefste in turkije blijven wonen.
op dit moment ben ik nog bezig met een studie wat gelukkig bijna klaar is. dan ga ik weer naar hem toe. verder doen we t eigenlijk erg rustig aan. we zien elkaar ongeveer 2 keer per jaar dus dat is niet zoveel.
op 30 juni zijn we 3 jaar met elkaar.

sinds 2001 heb ik een relatie met een jongen uit turkije en sinds 2005 wonen we samen , we zijn inmiddels getrouwd en hebben een heel lief zoontje van bijna 9 maanden.