Vreemdgaan in Turkije

lady special, nog iets nieuws meegemaakt?

Nou, het wordt er niet makkelijker op allemaal zeg.
Misschien toch op zijn woord geloven, hoe moeilijk dat misschien voor je is, ook door wat je in het verleden met een ex hebt meegemaakt. Die meiden maken het er natuurlijk ook niet gemakkelijker op. Is het geen idee ze gewoon allemaal op je msn te blokkeren? Er is iemand die liegt en alleen jij kan besluiten wie dat is, of die meiden of je vriend. Die keus moet je denk ik gaan maken, anders word je helemaal gek. Dat lijkt me ook niet de bedoeling. Sterkte met je beslissing en dat je natuurlijk de juiste neemt:slywink:

grrrrrrrrrrrrrrrrrr:mad: hij heeft zn msn naam als:

Love is the name, sex is the game, forget about the name, lets play the game!

IK KAN ER NIET TEGEN~!!! IK WORD ER ECHT BOOS VAN:mad: :mad: :mad:

Zou ik ook niet tegen kunnen !

dat vind ik ook niet kunnen zo n naam!!:frowning:

ik had tegen hem gezegd, als je je naam niet veranderd, dan praat ik niet meer met je, en dat heeft ie gelukkig wel gedaan…:thumbsup: :nod:

verder gaat t wel goed, hij is ZOO chaotisch, nu gaat ie ineens weer naar zn ouders in april, dus kan ik m weer niet in april opzoeken, en eigenlijk wacht ik nog steeds op de vraag of ik toch maar wel bij m kom deze zomer…:drugged:

gelukkig dat hij zijn naam heeft veranderd!!

:evil: HE BETTER DID!!!:evil:

haha:smile:

Nu niet voor het een of het ander, zeker niet negatief bedoeld maar wist hij al dat je in april zou komen ? Ben je dan zeker dat hij naar zijn ouders gaat ? Sorry voor dit negatieve bericht maar we hebben het hier al eerder meegemaakt …

kan je niet mee gaan naar zn ouders?
als hij van je houdt dan wil hij je natuurlijk graag zien in april.

nee weet zeker dat ie naar zn ouders gaat, zn moeder heeft in t ziekenhuis gelegen dus gaat op ziekenbezoek, en daar naartoe om de rekening te betalen, en omdat hij nog wat leger zaken te regelen. en dan weet ie ook meteen of ie t leger ingaat ofniet in mei.

zo niet dan heeft ie gezegd of ik het seizoen daar wil doorbrengen, zo wel dan ben ik stiekem een beetje blij dat hij dit jaar niet weer omringt word door allemaal meisjes in die bar waar hij werkt…

en alsjeblieft NEE, ben blij dat ik niet mee naar zn ouders hoef, ben net terug was in januari naar hem op vakantie, en het was een erg saai deel van turkije, dus heb geen zin om een weeklang op theebezoek te gaan en me ongemakkelijk te voelen omdat ik en hun de taal niet spreken…

maar hij komt eerder terug voor me, dus ik zie hem toch gewoon wanneer geplanned was.

[quote=“Lady-special, post:72, topic:27460”]

nee weet zeker dat ie naar zn ouders gaat, zn moeder heeft in t ziekenhuis gelegen dus gaat op ziekenbezoek, en daar naartoe om de rekening te betalen, en omdat hij nog wat leger zaken te regelen. en dan weet ie ook meteen of ie t leger ingaat ofniet in mei.

quote]

Jammer genoeg een véélgebruikte reden bij de Turken… Het is net alsof van alle jonge turken hun moeder/vader in het ziekenhuis ligt net dàn dat jij zou gaan… EN we zijn nog maar maart, dus nog een maandje te gaan. Waarom gaat hij dan nu niet op ziekenbezoek als het zo erg is ? Tegen dan is ze wss genezen en is het zo dringend niet om net dàn te gaan wanneer jij zou komen… Sorry hoor maar ik geloof hier niet echt in …

hij gaat ook nu, hij gaat morgen, en hij blijft omdat ie zeer waarschijnlijk in mei het leger inmoet en vandaar dus zn ouders daarna 15 maanden niet ziet

hey lady special!, ik vind het ook een beetje een raar verhaal, en toevallig …

hoe komt het dat de naam is veranderd in vreemd gaan in turkije?

Ik dacht al dat ik niet mis gelezen had… kan je zomaar je topicnaam veranderen nu ?

ik heb niks veranderd hoor!

maar goed, er word dus door degene die mijn topicnaam heeft veranderd meteen
geoordeeld dat het vreemdgaan is… beetje jammer

maar hoezo zou het verhaal raar worden? wat zou hij ermee winnen, te zeggen dat zn moeder in het ziekenhuis lag?

Ze hebben allemaal familie in het ziekenhuis…
Ik gun jullie allemaal je geluk, en je ziet genoeg mensen die het redden…maar helaas zijn er meer jongens die de verhalen waarmaken die er over de “turkse players” worden verteld…

Ik heb nu al heeel veeel jongens gesproken(ik ben oud genoeg hun moeder te wezen, en dus praten ze tegen mij anders dan tegen jullie) en van de 10 jongens waar ik mee praat zoeken er 8 een ticket naar Europa, of ze nu mooi of lelijk is, als ze maar hier terecht komen en dan schoppen ze ze wel de deur uit…

Ik hoop dat ik er voor jou naast zit, maar ik vrees…