Vreemdgaan in Turkije

het klinkt misschien erg naif, maar ik vraag me af, ik heb een vriendje in turkije maar mijn vriendin heeft nu al een paar meisjes ontmoet die beweren dat zij met mijn vriendje gaan.
ben ik de enige van wiens vriendje ze dat zeggen?

Het kan idd zijn dat je vriendje een player is. . .

Waar heb je hem leren kennen ?

Ik ken jou vriend niet, maar de mentaliteit van jongens in dit soort landen is anders dan bij ons. Vreemdgaan is in ned. taboe in zulke landen is het “normaal” om meerdere vrouwen te hebben…

Sjaak
www.wereldrondreis.eu

@Lady-special: Ken je vriend niet, maar houdt er rekening mee dat het waar zou kunnen zijn. Je vriendin zal dit niet gaan verzinnen. Ik zeg absoluut niet dat het zo is, maar het zou kunnen… Probeer er achter te komen, want dit is heel erg vervelend, als het zou zo zijn!!

Succes!!

x

Probeer hem gewoon met iets te confronteren. Heb je geen bewijzen ?

hoi lady special,
ik heb ook zoiets meegemaakt, maar het was niet waar,
het kan ook zijn dat het niet waar is , ik zou gewoon goed opletten,
misschien zaten die meisjes wel achter jou vriend aan, wie weet!
en wat zegt jou vriend er zelf van, heb je het hem al gevragen?

xxx

Iid je vriend confronteren.

Maar zeg nou zelf? Ontkennen is heel makkelijk en hoe kan jij controleren dat ie niet met andere meisjes/vrouwen omgaat?

Het is in ieder geval algemeen bekend dat ze van de één naar de ander vliegen. Het gaat zo makkelijk en voordat hun vriendin(netje) er weer is, zijn er soms maanden voorbij.
Sommige jongens scheppen hier zelfs over op.

Niet gezegd dat jou vriend zo is, maar hou oren en ogen open…

Ik wens je heel veel sterkte

Vind t heel vervelend voor je, die twijfel moet aan je vreten, vreemd gaan hier is ook taboe, tenzij t meisje uit Europa komt, dan mag t ineens, om dan vervolgens uitgehuwlijkd te worden met Turks meisje, let gewoon goed op, niet via telefoon vragen, confronteren in zijn gezicht is veel beter.

Heb er ook al veel van gezien en gehoord, misschien handig om gewoon hier en daar zijn naam en zijn werkplaats neer te zetten ( hier of zo) krijg je misschien nog reacties! Ik ken hier jongens die er voor gaan, 3 in dezelfde week, uit t zelfde hotel, kick noemen ze dat. Keur t zeker niet goed, maar er zijn genoeg meisjes die hier voor komen, echt t spijt me om dat te moeten zeggen.

Ook niet goed voor je vriendschap met dit meisje. lastig hoor.
wens je veel sterkt toe, Carine

gelukkig is hij niet uitgehuwelijkt, zn broer is getrouwd met een engelse en zn zus had jarenlang een noorse vriend.

en ik wil expres zelf niet gaan zoeken, heb ik tijdenland gedaan, en dan bleek het achteraf toch onzin te zijn.
het gaat mij erom dat ik steeds via dit ene meisje, (die niet in nederland woont maar in engeland, ken haar door vakantie turkije) te horen krijg dat zij meisjes ontmoet die beweren met mijn vriendje te zijn.
verder heb ik niks gevonden, en alle mensen die ik ken ook niet.

dan ga ik twijfelen. zijn er meerdere meisjes die een vriendje hebben waarvan meisjes zeggen dat ze met hem gaan en betwijfelen of het waar is??? ik wil niks goedpraten, kijk een keer rond***** kan ik enigsinds begrijpen ( al pik ik dat ook niet) maar ja het word ze in de schoot geworpen en (bijna)iedereen doet het, maar echt hele andere relaties erop nahouden zou ik echt afschuwelijk vinden. de ene beweerde al 6 maanden met hem te gaan, en de andere 4 maanden.

• Zucht *

en er is iedere x maar een meisje die die verhalen tegen jou verteld?

er is 1 meisje( die ik ken) die mij deze verhalen verteld, dus die deze meisjes steeds ontmoet.

verder niemand, maar ik heb die meisjes wel in mn msn nu.

en die meisjes die je nu in je msn hebt die zeggen allemaal tegen jou dat ze iets met jou vriend gehad hebben? en die kennen toevallig allemaal net dat ene meisje?
k weet vind het een beetje raar

die meisjes beweren het ja, en ik heb hun allemaal via dat ene meisje in mn msn lijst ja.
heb dat altijd al een beetje raar gevonden.

• ik ken een meisje, die een goede vriendin is van mij vriendje, alleen mijn vriendje weet niet dat ik ook contact met haar heb, we praten veel over turkije, nu heeft zij aangeboden om wat dingetjes te vragen aan mijn vriend over zijn relaties…
    Is dat heel erg???

Kan je aan die meisjes dan geen foto vragen ter bewijs dat ze ook met je vriend zijn geweest dan ? Moeten ze hebben toch als het ook hun liefde is ? En weet je, ze kunnen mss wel met je vriend geweest zijn vóór jij een relatie er mee had. Dan kan je hem nx kwalijk nemen toch ?

Ik zou gewoon de kat uit de boom kijken, kijken of hij ergens door de mand valt uiteindelijk en signalen leren herkennen die erop wijzen dat hij vreemd gaat. Meer kan je volgens mij voorlopig niet doen. Tenzij dat je deze zomer onverwachts naar hem toe gaat, zonder zijn medeweten. Dan kan je zien of er daar nog een vriendinnetje zit van hem :wink:
Het is al gebeurd hier dat meiden dit op deze manier doen, en ze er zo achter komen. Maar dan weet je het tenminste…

Wat ook kan, is, dat hij vriendinnetjes heeft van over heel europa, vakantieregelingen vallen anders (kijk maar naar Nederland en België) en dan lopen die vriendinnetjes elkaar ook uiteindelijk mis.

Najah, gewoon kijken naar eventuele signalen. Of hij de tijd voor je neemt en moeite doet om te bellen, smssen, internet, ev. brieven… Moet het allemaal van jouw kant komen dan weet je wss al genoeg …

eentje heeft wel eens een foto laten zien, maar mn vriend werkt in een bar, dus gaat hij dagelijks met 100en meisjes en touristen op de foto, dus dat zegt mij niks.

hij neemt zeker moeite, hij belt mij vaker dan ik hem, we spreken uren op msn, en met de webcam, ik ken al zn vrienden, zn zussen, zn neefjes, zn ouders wel eens gesproken, ik ben er in de winter geweest, en ja dit vertellen die meisjes me allemaal niet. dus ik heb zelf het idee dat ie wel van me houdt, het word me alleen zo moeilijk gemaakt.

een van die meisjes gaat pas in aug. weer en die andere in sept. zelf ga ik niet in augustus maar wel in september.

en ik neem niet eens meer de moeite om met die meisjes te praten, want de dingen die ze vertellen kunnen best waar zijn, maar die kan je ook weten als je zn ex bent, of als je gewoon een vriendin van hem bent,
hij werkt in een bekende bar, dus er zijn zoveel mensen die hem kennen en die vrienden met hem zijn, dat je makkelijk veel over hem kan weten.

:retard: IK KRIJG ER HOOFDPIJN VAN!!:disgust:

Ik snap hoe moeilijk het voor je is!! Maar laat die meiden kletsen, want als ik dit zo lees. Dat je elkaar uren spreekt hij jou vaker belt dan jij hem, dan zal het echt wel serieus van zijn kant zijn… En die meiden die kennen hem waarschijnlijk wel, en proberen dan alles om jullie relatie kapot te maken!!

x

Ok, aan jouw verhaal nu te horen: niets om je momenteel zorgen over te maken ! Die meiden zijn stikjaloers ! Laat je niet van de wijs brengen !

Ik weet ook hoe het moet voelen voor je, heb ooit ook eens zoiets meegemaakt maar dat is al een lang vervlogen tijd ! Gewoon genieten van je relatie. Zolang hij het tegendeel niet heeft bewezen, zou ik me geen zorgen maken en alles nemen hoe het komt. Je bent gelukkig met hem ? Dan gewoon zo verder doen !

Remember: het kan ook met een Nederlandse jongen ooit mislopen…

ik denk ook dat die meisjes gewoon jaloers zijn, dat jy zo gelukkig bent met je vriend en dat jullie veel contact hebben,
ik weet hoe je je voelt ik heb dit zo ook meegemaakt, maak je niet te druk! laat je niet gek maken door die meiden , die kunnen erg gemeen zijn hoor, en misschien jou vriend zo leuk vinden, dat ze er alles voorover hebben om jullie relatie kapot te maken , en hem dan voor zichzelf te kunnen hebben.

xxx Mariska

[Dont Forget Real Love Never Dies]:wink:

ThnX ladies, hier put ik weer wat energie uit!

gelukkig:smile: