Vreemdgaan in Turkije

goed, hier even het vervolg op mijn verhaal, dat meisje heeft mn vriend gesproken, hij zei dat hij niet met die meisjes ging, opluchting, maar hij heeft ook gezegd tegen haar gezegd dat ie single is… WAT MOET IK DAAR NOU MEE??

zelf heb ik nu ook met dat meisje gesproken,(dat ene meisje wat beweerde dat t haar vriend is/was) en ze had ruzie met (onze) mn vriend, en ze had een deel van t gesprek gekopieerd, waarin die tegen dr zegt fuck off, en get out off my life, en hij had dr daarna geblokt, maar goed hij sprak dus wel met dr, wat moet ik daar nou vandenken? hij sprak dus wel met dr, of moet ik het volgens jullie zien als een verliefd meisje die afgewezen word?

want ze zei ook heel relaxt nog tegen me, nou ik ga nooit meer naar turkije hij betekend al niks meer voor me, en ze vroeg of ik door haar nu ruzie met hem had…

IK WEET NIET MEER WAT IK HIERVAN MOET DENKEN ALLEMAAL:retard: :retard:

hmm mn verhaal is een beetje chaotisch, ik hoop dat jullie het begrijpen…

uhm hy heeft gezegt dat hy single is :tssk: dat is niet echt netjes,
[heb je welleens geprobeerd om ondere een andere naam een email ofzo te versturen? om wat meer info over hem te krijgen zogenaamd?]
het is moeilijk zo:disgust:

Ik snap je onzekerheid wel, er zijn nu eenmaal een heleboel players onder de turkse mannen (zie dit met mijn eigen ogen aan), wat natuurlijk niet wil zeggen dat het in jou geval zo is. Zelf vind ik vertrouwen wel een van de belangrijkste dingen in een relatie, wanneer er geen vertrouwen is dan is het onderhouden van je relatie moeilijk, tenminste dat zie ik zo.
Ik vind het wel een beetje vreemd dat hij gezegd zou hebben dat hij single is??? Hoe ziet hij zijn relatie met jou dan? Ik zou toch ook even proberen wat meer info te krijgen over zijn contacten…ik hoop voor je dat het niets is en dat het inderdaad gewoon een meid is die zit te stoken, maar het is beter om er zo snel mogelijk achter te komen lijkt me.
En misschien dat je het al geschreven hebt maar kan het me zo snel niet herinneren, hoe lang kennen jullie elkaar en hoe vaak hebbn jullie elkaar gezien?

Groetjes Sonja

Idd niet netjes nie, en zoals hierboven al is vermeld: maak mss een ander emailadres aan op hotmail of zo, met een nickname zodat hij niet kan weten dat jij het bent. Geef je uit voor een van zijn vriendinnetjes (werkt altijd) en zo kan je te weten komen of hij nog steeds denkt dat hij singles is en wat hij met die meiden heeft uitgespookt.
Als het té heet aan het worden is kan je dan echt zeggen dat jij het bent, en zo weet hij dat jij nu ook weet dat hij niet te vertrouwen is. . .

( Ik heb het zelf nog gedaan bij een ex van me, en zo ben ik héél véél te weten gekomen over hem, dat hij me anders niet eerlijk zou verteld hebben ! )

Lady special: ben je al iets meer te weten gekomen?

ik ben nog niks te weten gekomen nee, heb me wel voorgenomen om hem rechtstreeks te vragen hoe het nou met onze relatie zit, aangezien hij nog zei dat ie single is, lijkt het net alsof hij op zoek is naar wat beters. dus ik ga hem vragen of hij toekomst in onze relatie ziet, en ik wil alleen een ja of een nee, geen omweggetjes.

ten 2e smste die vriendin van me me weer, dat één van zn vriendinnetjes weer begon met dat ze nog met hem ging, en dat ze op dat moment op msn aan het praten waren, en dat meisje wil nu ineens weer met me praten, maar ik heb gezegd dat ik daar geen interesse in heb.

ik heb de vriendschap met die vriendin verbroken ze bleef maar pushen dat ik het uit moet maken, en ze zei ook als je bij hem blijft dat praat ik nooit meer met je, dus zei ik nou als je dat zo wil zien, dan doen we dat maar. dus het zal wel rustig worden, want nu zal ik niks meer van dit meisje horen, aangezien ik alles altijd van haar te horen kreeg.

ik vind het een heel goed idee om een email adres aan te maken en te doen alsof ik zn andere vriendin ben, ik ga het ook meteen doen.
ik heb het plan al helemaal bedacht!!

ohja en voor de info, ik ken hem sinds oct, 2005 en ga met hem sinds juni 2006, dus al bijna 9 maanden en heb hem, sinds ik met hem in juni ga, daarna al 4 keer bezocht.

dat meisje wil denk ik jullie relatie kapot maken,:disgust:
waarom dwingt ze anders zo?
ik zou echt eens proberen onder een andere naam naar hem toe te mailen,
en dat van dat msn gesprek dat dat meisje door had gestuurd, misschien heeft ze het wel veranderd voordat ze het naar jou stuurde, wie weet?
ik weet het niet hoor, maar zo je over haar schrijft is ze niet echt betrouwbaar denk ik.
ik hoop dat je vriend echt eerlijk tegen je is en echt alleen van jou houd.

ehhh, aan de andere kant… waar rook is, is meestal ook vuur

heey lady-special…
als je de echte waarheid wil weten moet je het gewoon aan hem vragen tuurlijk als ie wel meedere meisjes heeft gaat ie het niet toegeven…Maar misschien kan je ze wachtwoord vragen en als ie dat niet wil geven dan moet je andere maatregelen gaan treffe bijv laat hem maar zien dat ie voor jouw wil gaan…laat um maar ze best doen dat ie alleen met jouw verder wil… En die vriendin die liep te pushen lekker laten gaan als ze echt een goede vriendin had geweest had ze je gesteund en samen met jouw uitgezocht wat er aan de hand is…Ze moet voor je klaar staan en niet gaan zeggen van maak het uit…Ze moet jouw keuze accepteren…:wink:

xxx ment

Ik moet eerlijk toegeven, dat ik het een vreemd verhaal vind. Jij krijgt allemaal meiden op je msn die beweren een relatie met jouw vriend te hebben, vervolgens krijg je van een vriendin te horen dat hij heeft gezegd dat hij single is. Je moet er op een manier achter zien te komen wat er allemaal klopt van de verhalen die je verteld worden. Ik kan me heel goed indenken dat je er ook gek van wordt. Misschien is dat e-mailadres aanmaken niet eens zo’n slecht idee, want de enige die erachter kan komen of de verhalen kloppen of niet dat ben jij. Je moet het van hem horen en niet van (zogenaamde) vriendinnen. Ik hoop dat je inmiddels al iets meer weet en dat het allemaal leugens zijn geweest die je te horen hebt gehad.

lady special heb je al geprobeerd om meer te weten te komen?

hoi hoi, hier de update, heerlijk al die steun! kan ik wel gebruiken!

nou goed, heb inderdaad een email adres aangemaakt wat als 2 druppels water op die van dat meisje leek, heb met hem gesproken maar hij hapte nog niet echt, kan goed nieuws zijn, maar heb niet erg lang de kans gehad met hem te praten dus dat wacht ik nog af.

wel heeft hijzelf een nieuw email adres aangemaakt, dus als die meisjes dat in de loop van de tijd ook krijgen weet ik genoeg…zo niet dan heb ik hem lekker voor mezelf.

ik heb het hem al vaker gevraagd of ie vreemdgegaan is, hij heeft toegegeven dat ie in het begin is vreemdgegaan, maar dat was in de eerste maand en toen wisten we ook helemaal niet of het wat zou worden, of dat ik nog terug zou komen ofzo, dus ja het is niet goed te praten, maar hij heeft het wel eerlijk gezegd, en dat kan ik hem ook wel vergeven… en degene met wie hij vreemd is gegaan, zegt hij, is 1 van die meisjes die me nu lastig valt, hij beweert dat ze er gewoon niet tegen kan dat hij een vriendin heeft en ons nu uit elkaar probeert te drijven…
dit wist ik al hoor, de vraag is alleen… zijn ze nog bij elkaar…???

hoop dat jullie t snappen…

Tijd brengt raad meid ! Soms moet je gewoon wat afwachten, kan beter voor jullie zijn en dan zien jullie wel weer !

Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat je toch nog goed nieuws zal krijgen !

ja we zijn er voor je!:smile:

jammer dat je nog niet veel kans gehad hebt om met hem te praten onder die andere naam.
wat is de reden dat hij een nieuw email adres aangemaakt heeft?
het is netjes dat hij eerlijk is geweest over dat hij vreemd gegaan is, maar was het ook maar echt 1 meisje?
ik hoop dat je snel meer te weten komt!!
het is echt moeilijk om daar iets over te zeggen, misschien doet hy wel helemaal niks verkeerd:disgust:
maak je niet te druk he!

Ik hoop echt voor je dat je de antwoorden gaat krijgen waar je naar op zoek bent. Alleen jij bent degene die een beslissing kan nemen of hij de waarheid spreekt of niet. Dat hij niet erg hapte is op zich natuurlijk positief en dat hij heeft toegegeven vreemd te zijn gegaan aan het begin zegt ook al iets. Voor ons is het natuurlijk moeilijk een beeld te krijgen van jullie relatie als buitenstaander. Hou nog even vol en ik hoop dat het alleen maar positieve dingen zullen zijn die je ons gaat melden. Ik hoop het echt voor je!

weet je al wanneer je weer naar Turkije gaat?
misschien kun je dan in zn telefoon kijken.

in welke plaats werk hij?

maar met de telefoon kan hij alles snel verwijderen, tegen de tijd dat zijn vriendin lady special komt he?

echt ik word zo blij van deze reacties, het gevoel te hebben dat er nog echt mensen zijn die me begrijpen en die positief kunnen denken, ik ben weleens op lokum geweest, maar weet dat ik dit verhaal daar beter niet kon plaatsen, jeetje wat word je daar afgekraakt zeg!!

nou mensen, ik hou jullie op de hoogte, thnx for the support!

xx iyi geceler

als er iets is wat je wil vragen of over wil praten hier kan je altijd terecht:smile:

xxx, Mariska

Ik vind het erg normaal op positief te blijven denken, er zijn al genoeg mensen met negatieve gedachtes en vooroordelen. Daarbij komt ook dat alleen jij de relatie kan beoordelen, wij als buitenstaanders kennen wel het verhaal, maar de rest natuurlijk niet. Wie zijn wij dus om jou te beoordelen? Ik hoop alleen dat het inderdaad allemaal positief voor je uitpakt en hou ons op de hoogte! Succes!