nou hij was online(en ik op die verzonnen email), en we begonnen met praten, maar op een of andere manier wist hij al meteen dat het dit meisjes niet echt was… VERDOMME.
toen kwam hij met mij praten en vertelde hij me dat dit meisje hem had toegevoegd blablabla… dus hij zei maar ik weet niet wie het is, dus toen zei ik, nou misschien is het zijzelf wel. toen zei die nee dat kan niet.
weet je aan de ene kant zegt ie dan wel eerlijk dat iemand hem heeft toegevoegd, maar aan de andere kant, vraag ik me dan wel af hoe die zo zeker weet dat het haar niet is,…
Lastig, want nu kun je hem ook niet meer via dat e-mailadres “uithoren”.
Ik zou me inderdaad ook afvragen hoe hij zo zeker weet dat zij het niet is, toch een beetje vreemd. Wel weer eerlijk van hem dat hij jou verteld dat dit meisje hem heeft toegevoegd en dat hij niet weet wie het is.
Ik kan niet anders dan beamen dat het steeds ingewikkelder word, maar ik zou zeker nog even doorgaan met dat e-mailadres (ook al gelooft hij niet dat zij het echt is), maar kijk wel uit dat je jezelf niet gaat verraden, want als hij hierachter komt weet ik niet of hij je dit kan vergeven en stel dat al die verhalen echt op leugens berust zijn, dan zou je je eigen relatie op het spel gaan zetten. Dus wees voorzichtig!
hey lady special!
raar dat hy het meteen door had!maar hij zal het denk ik misschien gezien hebben aan het schrijven?
niet opgeven he gewoon proberen:smile: en zoals dece zei ,pas op dat je je niet verraad.
hij heeft dat email adres geblokkeerd, dus verder praten is hellaas een beetje moeilijk. hij zei dat hij iedereen in zn lijst had geblokkeerd dus ik neem aan omdat ineens een nieuw email adres hem toevoegde dat hij daardoor wist dat het haar niet was…
wel ben ik boos offline gegaan, we waren namelijk aan het praten online, en toen zei hij me eerlijk dat er een meisje was die hem had toegevoegd en beweerde “haar” te zijn. toen zei ik, nou misschien is het haar wel, en toen zei die nee, en toen zei ik hoe weet je dat zo zeker, toen zei die omdat "ze nooit Honey zegt… toen werd ik boos, en toen zei ik, nu heb je jezelf veraden!
maar bij nader inzien, had hij het ook gewoon raar kunnen vinden dat zomaar iemand hem honey noemt… wat denken jullie mijn gedachte of de 2e reden?
@ missmaris
ja maar als hij het doorhad aan het schrijven, dan had ik dus door dat ik niet als haar schreef, en dat kent hij haar dus goed, anders zou je ook niet doorhebben aan het schrijven dat zij het niet is
dat zei ik inderdaad ja, en toen ging ik boos offline, en toen had zn vriend mn vriendin gebeld en toen zei die wel 3 keer dat ik moest bellen, en toen kwam ie op msn en sprak tegen me maar ik sprak niet terug, en toen belde die me net weer, en toen zei die, ik weet dat jij het was, dus toen werd ik maar extra boos om te acteren alsof ik t niet was,
Nou, als je mij vraagt klinkt die relatie niet echt gezond meer … Er zitten nog heel veel vissen in de zee, en ook al is het eens moeilijk, wil je zo nog mss een aantal jaren doorgaan ? Dit is nu niet negatief bedoeld, maar ik weet hoe ik zelf ben, soms heb ik ook die extra mening eens nodig …
maarja zo n relatie op afstand is moeilijk he, je ziet elkaar niet iedere dag…
het vertrouwen is toch wat moeilijker dan?!, hij zit in een toeristische plek vol met meisjes.
hij verteld je eerlijk dat iemand hem heeft toegevoegd…dat zou ie niet doen als het een andere vriendin van hem was…!!
ik denk dat je het zelf ingewikkeld aan het maken bent…ik zou stoppen hem op deze manier te controleren…en hem op zn woord vertrouwen…als je dat niet kan, moet je misschien met je relatie stoppen.
ik wil niet negatief of onvriendelijk overkomen…maar idd een relatie op afstand is nu eenmaal niet makkelijk…en ik denk dat je elkaar daardoor extra moet kunnen vertrouwen
ik denk het eerlijk gezegd ook, dat ik het zelf alleen maar ingewikkelder maak dan het is, ik kan van kleine dingen een heel probleem maken, dat heeft in mijn geval niks te maken met relatie op afstand, maar met mijn ex vriend die mij jaren lang bedrogen heeft…ik ben dus wat wantrouwig, ik weet dat ik ermee moet stoppen, en zal ook mn best doen, maar ik hou ook zeker mn ogen open houden…
ik wou er dit seizoen gaan werken, maar hij zei beter van niet omdat hij het leger inmoet, dus was ik best teleurgesteld, nu hadden we gisteren ruzie en daarin gooide hij ineens op tafel dat hij me als verrassing toch wou laten komen voor de hele zomer.
maar dat het nu niet meer hoefte omdat ik zo moeilijk deed…
hhaahaha VERDOMME… heb ik weer… gemeen van hem he?
hahaha ik gooi gewoon alles op internet, heerlijk zo, jullie lijken wel een dagboek die terugpraat!
hoi lady special,
wat rot dat je ex je zo bedrogen heeft,.
dus achteraf zei hij dat hy je toch wel had willen laten komen:(
haha leuk dagboek heb je:smile:
ja hij had me toch wel willen laten komen als verassing zei die, maar nu omdat ik zo stom deed zei die dat die kans nu vervlogen was. maar ik vraag me af of ie dat echt meende of alleen om me te stangen.
we hebben veel contact ja, meestal bellen we elke dag, soms uren soms 10 keer, soms wat minder, omdat we dan niets meer te vertellen hebben, en we spreken ook vaak op msn.
een van die meisjes die beweerd met hem te gaan is nu online, maar ze zegt niks. en ik begin ook niet met dr te praten hoor!
als hij zoveel tijd aan je besteed, dan denk ik dat hij toch wel veel om JOU geeft!!! laat je niet gek maken door die meisjes, ja gewoon nix tegen haar zeggen , laat haar zelf maar beginnen met praten:)