nee nee, mijn vriend wil niet naar nederland, al 9 maanden zegt ie dat ie dat niet wil, ik heb het hem zelf al gevraagd om naar me op vakantie te komen maar zelfs dat wil die niet.
maar wel lief dat jullie meedenken…
maar nog zou ik niet begrijpen in welk opzicht hij zou moeten liegen over zn moeder, ze is er trouwens al uit, ze heeft alleen een operatie gehad.
Nou ja, mss wil hij gewoon eerst de indruk wekken dat hij niet wil komen… Betekend nog helemaal niets hoor. En ok, hij wil zijn ouders zien voor hij het leger ingaat, maar wil hij jou dan ook niet héél graag zien ? Zijn ouders kan hij meer zien dan jou…
hij heeft ook gezegd, mocht ie t leger ingaan dat ie zeker weten eerst mij nog moet zien. dat heeft ie beloofd:wink: , hij zei dat ie t leger niet ingaat voor die mij nog heeft gezien…
hij heeft me gevraagd als ie t leger nog niet inhoeft of ik dan kom deze zomer, heb een baan en een huisje gevonden, dus nu nog kijken of ik de stap durf te nemen… hihihi ik ga wel met 2 vriendinnen en ik wou dit ook al VOOR ik met mn vriend ging, wil dit al sinds 2004! dat ik iemand heb waarvan ik hou daar maakt het makkelijker!
Lady: Ik denk te weten wie je bent… En je weet ook hoe ik over je vriend denk!! Ik ken hem al langer, en heb hem ook gezien terwijl jij in Nederland was… Ik kan me serieus niet voorstellen dat hij met iemand anders zou zijn!!!
Als ik het fout heb, en je bent niet diegene die ik denk, dan kan je dit als niet geschreven zien!!
Kijk, dat is het hem juist, wij kennen jouw vriend niet. Dus, wij kunnen je enkel op een paar dingen wijzen die in onze oren bekend klinken, daarom is het nog niet zo dat hij je bedriegt… maar we kunnen je enkel waarschuwen. Daar moet jij dan je conclusies uit gaan trekken want zonder hem te kennen, kunnen wij geen oordeel over jou vriend vellen…
Gewoon op je af laten komen en ogen en oren wijd open…
Helemaal mee eens, wij kunnen je wel advies geven, maar het uiteindelijke besluit ligt bij jou, jij kent je vriend het beste en wij kunnen alleen van het verhaal uit gaan.
Ik hoop dat hij het goed met je voor heeft! Succes in de liefde!:wub:
nou heb zeer waarschijnlijk een baan en een ga met een vriendin in haar ouders ( die daar 2 huizen hebben) hun huis.
ik wil vanaf juni, want mei is wat te kortdag voor mij, alleen vragen ze vanaf mei mensen, dus ik moet nog even kijken hoe ik dat uit ga vissen. ik zal het vragen, en als ze het niet willen dan ga ik alsnog en dan vnd ik voor het hoogseizoen wel een baantje, en zo niet dan ga ik terug,
@Ladyspecial
wees wel voorzichtig ik heb niet alles gelezen maar heb ook wel iets heel vervelends aan de hand gehad door naief te zijn.
jaren geleden had ik een turkse jongen ontmoet en bleef ermee in contact, stuurde me brieven cadeautjes en alle mogelijke liefdesverklaringen. ik wilde weer met hem afspreken voor in meivakantie , waarop hij zei kom maar in juli dan is het mooier weer. gelukkig had ik het nog niet afgesproken want ik werd op een gegeven moment gebeld door een nederlands meisje met de vraag: 'ben jij de vriendin van … ', waarop ik bevestigend antwoordde. Nou zegt zei, ik ga volgende zomer met hem trouwen…
Waarop wij hem natuurlijk met z’n dubbelleven confonteerden via de msn en webcam. dat was even schrikken voor hem natuurlijk.
Maar leuk is dat zeker niet, ik wilde uiteraard niets meer met hem te maken hebben en zij… ja zij is wel (raar genoeg, want hij hield er meerdere vriendinnetjes uit meerdere landen op na ) met hem getrouwd.
Ik wil je niet bang maken maar hou je ogen goed open om je verdriet te besparen !! :crybaby: .
Ondertussen ben ik wel getrouwd met een superlieve betrouwbare Turkse man dus ze zijn er wel !!!