Visum Verlengen!

Zijn jullie het er ook mee eens Anniek en Magda?
En trouwens, nog meer mensen die naar Marmaris/icmeler gaan?
Lijkt me wel leuk!
We zijn dan nu al met 4 Nederlandse meiden in Marmaris!
Is wel leuk als we dan een keer elkaar eens konden ontmoeten daar!
Noh 1 week en 2 dagen!
Ik hoop dat het nu super snel gaat!

Groetjes…
~Deniz~

Jaaaa! Mee eens!

zal jullie even mijn email adres geven:

knightgarden@hotmail.com

In turkije is het adres van de zaak, waar ik (bijna) de hele dag te bereiken ben:
Hasan Icid Cad. nr. 12 (Waterfall Travel Agency)

Zullen we elkaar per email nu een fotootje sturen ofzo? Kunnen we elkaar makkelijker herkennen!

Groetjes, Magda :smiley:

lijkt me heel leuk!! ik ga mail je straks, dan heb je ook mijn emailadres! kzal ook kijken of een een foto heb!

x zara

Ik ga je mailen :slight_smile:

Groetjes…
~Deniz~

Hé Deniz,

Wat is jou e-mail? Kunnen we fotootje mailen!

ja vind ik ook leuk!!

denizee@hotmail.com :slight_smile:

Ik ben bezig een nieuw e-mail adres aan te maken want die van mij functioneert niet meer zo goed…Zodra ik mijn nieuwe e-mail adres heb zal ik het meteen hier op zetten…Leuk…Kunnen we tenminsten elkaar herkennen daar :slight_smile:

Groetjes…
~Deniz~

jammer Deniz, probeer je een mailtje te sturen, maar hij zegt dat het e-mail adres niet bestaat :frowning:

probeer het wel als je je nieuw adres heb!

Groetjes Magda :stuck_out_tongue:

jammer hoor, dat ik niet naar Marmaris ga.

hoe lang zou het rijden zijn vanuit Antalya? :rolleyes:

Hoi Nur,

Ik heb begrepen van mijn vriend dat het ongeveer 4 uur rijden is met de auto. Met de bus zal het wel iets langer zijn! Zijn familie woont in Antalya en daar gaan wij ook heen, maar pas aan het einde van het seizoen.

Een vriend van mij gaat op vakantie naar Marmaris en hij had het geweldige idee om me te komen opzoeken in Alanya :slight_smile:
4 Uurtjes rijden was het? mmm dat valt nog best wel mee… (hoorde laatst dat het 10 uur was :blink: )

Het is 4 uur… :slight_smile:
We zijn in Januari dit jaar van Marmaris/icmeler naar Istanbul (Yalova) gereden en dat was 10 uur… :slight_smile:

Groetjes…
~Deniz~

Ohw gelukkig, dan is het eventueel nog wel mogelijk voor hem om te komen :smiley:
Zou wel leuk zijn.

Groetjes Rieneke

Ja…En jij gaat ook al lekker bijna he…1 dagje na mij… :slight_smile:
Vlieg jij ook al zo lekker vroeg?
Ik vlieg namelijk al om 10.50 uur Nederlandse tijd!
Ik hoop dat die laatste daagjes duper snel zullen gaan!

Groetjes…
~Deniz~

Ik weet nog niet hoe laat we vliegen. We krijgen het waarschijnlijk dinsdag te weten. Mijn moeder had vandaag gebeld om te vragen of ze al wisten hoe laat we zouden vliegen. Ja er waren 3 mogelijkheden: s’ochtends, s’middags of s’avonds… <_< Duhhh…
Dus daar schoten we niet veel mee op…
Ik hoop dat we wel een beetje op tijd vetrekken, want dan kunnen mn zusje en ik nog konninginnenacht vieren in Alanya (volgens Myrna is er een groot feest in de haven :D) Lijkt me super om dat mee te maken!! Ik vind konninginnenacht altijd een ERG leuke nacht om uit te gaan!! Super! Vond het al jammer dat ik dat dit jaar zou moeten missen, maar goed krijg er dan ook een hele week Turkije voor terug :stuck_out_tongue: Vond het wel grappig om te horen dat het ook in Alanya werd gevierd…
Dus ben benieuwd hoe dat in Alanya zal zijn!

Nog 1 week!

Groetjes Rieneke

Oh leuk…Dan hoop ik voor je dat je ook lekker vroeg vliegt!
De dag dat ik kom begint het ZEE-CARNAVAL in Marmaris, dat is echt super vet!
Een heel festival aan de zee!
Dus 's avonds bij de opening ben ik daar lekker te vinden met mijn manneke!

Groetjes…
~Deniz~

Ohw dat klinkt echt als een super feest!!!Zoiets lijkt me ook wel heel erg cool! Lekker feesten aan het strand. Ik ga denk ik maar eens uitzoeken wanneer er eigenlijk precies allemaal leuke typisch turkse feesten zijn! En even kijken of er nog een feest is in de periode dat ik er ben (29 april tot 7 mei en iets van 6 juli tot 2 september) Weet iemand toevallig nog een leuk Turks feest? Mmm misschien even nieuw topic over openen…

Groetjes Rieneke

het ligt inderdaad aan of je met de auto of de bus gaat. :slight_smile: naja ik kijk wel.
maar dan moet ik jullie wel kunnen bereiken :rolleyes: :wink:

:slight_smile:

Magda…Zodra jij er ook bent kom ik je vast en zeker opzoeken!

Groetjes…
~Deniz~