hey bedankt voor de info! waar zit die bank eigenlijk in Marmaris?
x Zara
hey bedankt voor de info! waar zit die bank eigenlijk in Marmaris?
x Zara
Maar heb ik überhaupt wel het juiste nummer van de ambassade, vraag ik me af. Ik bel 010-4132270…
Ik hoor het wel
Snel rennen, naar school!!
In Marmaris is de YAPI KREDi tegenover de grote Migros, daar bij de haven waar Ataturk staat!
Veel succes ermee Zara en mischien tot ziens in Marmaris!
Groetjes…
~Deniz~
Ik heb het net nagekeken en dat nummer klopt Maretje, daar heb ik ook naar gebeld!
Blijven proberen, bij mij duurde het ook een hele tijd voordat ik iemand eraan kreeg!
Succes verder!
Groetjes…
~Deniz~
ik hoorde van de week van iemand, die was om 10 uur bij het consulaat en pas om half 6 :o klaar. verschrikkelijk. Ik ga over een paar weken dus ga echt vroeg aanwezig zijn daar.
Ja, je moet er op tijd zijn…FLiNK VEEL OP TijD en dan mag je nog blij zijn dat je maar een paar wachtende voor je hebt en binnen een paar uur weg kunt gaan!
Het is een ramp!
Groetjes…
~Deniz~
ben benieuwd <_< :blink:
Succes… ![]()
Groetjes…
~Deniz~
Oh waarom gaat die tijd nou steeds langzamer ![]()
Ik kan gewoon echt niet zonder mijn manneke, ik wil bij hem zijn!
Ik hoop echt dat die tijd nu super snel gaat!
Groetjes…
~Deniz~
Originally posted by MarmarisLove-1@14-04-2005, 18:12:50
** Ja, je moet er op tijd zijn…FLiNK VEEL OP TijD en dan mag je nog blij zijn dat je maar een paar wachtende voor je hebt en binnen een paar uur weg kunt gaan!
Het is een ramp!
Groetjes…
~Deniz~ **
Ik heb denk ik mazzel gehad, toen ik iets moest aanvragen bij het consulaat stond ik binnen 1,5 uur weer buiten. :rolleyes:
wow dat wil ik ook :D:D:D:D:D
en ik! en ik ook!!! Ohja, ik moet nog steeds bellen, ik ben eigenlijk alweer vergeten waarvoor :o
![]()
kheb geboekt, nog 8 dagen
Welk hotel van je vriend verblijf je precies Zara?
Leuk joh, kunnen we elkaar allemaal treffen in Marmaris!
Moeten we eigenlijk wel echt gaan doen he…We gaan nu al met 4 meiden naar Marmaris!
Lijkt me wel leuk om daar eens iets af te spreken!
Ik wou dat ik een Nederlands iemand kon die ook in Marmaris woont of gaat wonen!
Leek me wel leuk om daar contact mee te hebben!
Groetjes…
~Deniz~
er zal vast wel iemand zijn. ontmoet je vanzelf denk ik ![]()
Ja, lijkt me wel leuk!
Groetjes…
~Deniz~
precies :D:D:D
![]()
ja het lijkt mij wel gezellig om elkaar te zien in marmaris! ik wil ook voor altijd gaan wonen in marmaris, maar we moeten eerst nog sparen voordat we een huisje kunnen kopen enzo. dus ik ben nu van plan om een paar jaar steeds een half jaar naar turkije te gaan en dan weer een half jaar naar nederland. Er is namelijk bijna geen werk in de winter te vinden in marmaris. m’n vriend kan dan ook in de winter weer 3 maanden naar nederland komen.
misschien dat we met die andere meiden emailadressen kunnen uitwisselen ofzo. ik vind het toch wel spannend om zo lang daar heen te gaan, en ik zal het ook zeker missen om lekker in het nederlands te kletsen enzo!
mijn vriend woont trouwens in het hotel bij restaurant la vita. het is een klein hotel, maar hij werkt gewoon in dat restaurant aan het strand. het ligt net achter de mac donalds en burger king.
x zara