Visum Verlengen!

Ja ik wil er blijven wonen!
Ik zal zorgen dat ik een jaarvisum of zoiets daar kan krijgen want mijn tijd hier nog is gewoon veel te kort!
Mijn vriend zal me bij alles helpen!
Ik ga nu dan maar gewoon op en neer en maar hopen dat ze me niet pakken, er zijn mensen die doen dat al hun hele leven en zijn nog nooit gepakt maar er zijn ook mensen en die hebben ze al bij de eerste keer!
Ik hoop gewoon dat ze me niet pakken!

Groetjes…
~Deniz~

**INFORMATION ON WORK VISA REQUIREMENTS

Persons who enter Turkey as tourists (with or without a tourist visa) are not permitted to take up employment. **Those Dutch or other nationals who wish to work in Turkey must obtain a work visa through this Consulate General. **
Those wishing to apply for work permit should contact their employers first and apply to the Consulate with the documents provided by their employer.

Freelancers and entrepreneurs should contact the Consulate for more information.
Please note that applýcatýons have to referred to the relevant Turkish Authorities for their approval.

Working visa costs 50 Euro

en

Travel document holders need to apply to the Consulate General in person with his/her *travel document with a validity of at least 6 months, a passport size photo, fully filled application form, All documents must be submitted to this Consulate General at least **eight weeks *before the intended date of departure. Please note that applications have to be referred to the relevant Turkish authorities for their approval.

**

deze informatie heb ik op de site van het turkse consulaat gevonden.
ik hoop dat je er iets aan hebt

Originally posted by MarmarisLove-1@11-04-2005, 20:04:49
** Ja ik wil er blijven wonen!
Ik zal zorgen dat ik een jaarvisum of zoiets daar kan krijgen want mijn tijd hier nog is gewoon veel te kort!
Mijn vriend zal me bij alles helpen!
Ik ga nu dan maar gewoon op en neer en maar hopen dat ze me niet pakken, er zijn mensen die doen dat al hun hele leven en zijn nog nooit gepakt maar er zijn ook mensen en die hebben ze al bij de eerste keer!
Ik hoop gewoon dat ze me niet pakken!

Groetjes…
~Deniz~ **

nee dat hoop ik ook niet voor je.
maar ja, wat moeten ze eigenlijk doen? ok, je gaat af en toe via een eiland het land in. als je gewoon van eiland wisselt… dan moet er toch wel iets mogelijk zijn. niet alleen naar cyprus maar ook eens naar een grieks eiland. kos ofzo

Ja ik ga ook gewoon iedere keer naar een ander eiland en ik heb dan toch gewoon altijd een geldig visum!

Groetjes…
~Deniz~

precies.
wanneer ga je eigenlijk? of zit je er al? (heb weer wat gemist) <_<

Ik vlieg op 28 April om 10.50 uur Nederlandse tijd!
Dus vandaag over 17 dagen ben ik bij mijn manneke!

Als ik toch steeds een visum heb doe ik niks verkeerd, dan heb ik een visum en ik ben steeds naar een ander eiland gegaan!

Ik hoop dat dat gewoon allemaal goed gaat komen maar dat nu eerst de tijd eens heel snel gaat want ik mis mijn manneke zo erg!

Groetjes…
~Deniz~

ah dat is echt lekker snel. heerlijk dat echte aftellen. JALOERS HIER :wink:

lekker hoor voor je. nee, ik denk niet dat er heel veel kan gebeuren.
alvast heel veel succes en plezier en geniet ervan :smiley:

Echt heel erg bedankt Nur!
Ik voel me nu echt al een stuk beter!

Groetjes…
~Deniz~

:wink:

Ja echt, ik ben gewoon zo bang voor dat visum gedoe en die dagen lijken ook gewoon niet voorbij te gaan maar nu jij dat net zo zegt ziet alles er veel beter uit!

Groetjes…
~Deniz~

Ai dat is eigenlijk niet zo best dus. Ik ga morgen bellen!! En ik ga morgen dat contract laten vertalen :slight_smile: Anders schiet het natuurlijk niet op.

Oei Oei oei… Als ik het nog maar haal met dat visum. Dan zit ik daar gewoon zekerder.

Hmm… Nog even spannend dus.

Ja dat is zeker nog even spannend maar als het je niet zou lukken dan gaan we toch gewoon samen op en neer…Awhaha…
Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het lukt!

Groetjes…
~Deniz~

ohh ik hoop maar dat het goed gaat steeds op en neer naar een grieks eiland… ik ga daar nu voor een half jaar heen, maar wil op den duur daar ook echt voor altijd gaan wonen als het allemaal goed gaat…
moet je niet echt een dag en nacht op dat eiland verblijven? of kan je gewoon heen en weer in een dag?
heeft iemand al misschien meer info over een turkse bankrekening?

Bedankt! x Zara

Na wat ik allemaal heb gehoord hoef je niet te overnachten op een Grieks-eiland!

En met die bankrekening, Ik heb dus gewoon al een tijd een bankrekening bij de YAPI KREDi Bank en dat gaat gewoon allemaal super goed!

Groetjes…
~Deniz~

Ben ik weer!!!

Ik heb vandaag geprobeerd de Ambassade te bellen, maar ik kwam in een heel lange rij van “als je dit wilt, toets dan… en als je dit wilt toets dan…”
Klopt dat? Ligt dat aan mij? Moet ik e-mailen?

Help help help :wink: !

Nou ik heb eens een e-mail gestuurd en lang geen reactie gehad of ik werd steeds doorverwezen en dan weer lang wachten op een reactie en weer doorverwezen worden dus dat raad ik je niet aan!
Gewoon bellen, je komt in een rij met “er zijn nog…wachtende voor U” dan word er eindelijk opgenomen, dan is er meestal maar 1 iemand die Nederlands spreekt en dan moet je daar weer op wachten (als diegene daar is) en dan zullen ze je ook weer met iedereen doorverbinden als ze het niet weten!
Ik zou gewoon bellen en doorzetten, de moed niet opgeven, je komt er uiteindelijk wel!

Groetjes…
~Deniz~

hey deniz, wat voor rekening heb jij bij de yapi kredi bank?ik wil gewoon een normale rekening zoals ik nu bij de abn heb… kan dat ook gewoon?

x zara

Als ik heel eerlijk ben weet ik niet hoe die rekening heet maar het is een gewone rekening, net zoals ik bij de Postbank heb!
Gewoon even informeren bij de bank in Amsterdam en dan kun je een gewonen rekening krijgen met een pasje enzo.

Groetjes…
~Deniz~

Originally posted by MarmarisLove-1@12-04-2005, 14:16:37
** Nou ik heb eens een e-mail gestuurd en lang geen reactie gehad of ik werd steeds doorverwezen en dan weer lang wachten op een reactie en weer doorverwezen worden dus dat raad ik je niet aan!
Gewoon bellen, je komt in een rij met “er zijn nog…wachtende voor U” dan word er eindelijk opgenomen, dan is er meestal maar 1 iemand die Nederlands spreekt en dan moet je daar weer op wachten (als diegene daar is) en dan zullen ze je ook weer met iedereen doorverbinden als ze het niet weten!
Ik zou gewoon bellen en doorzetten, de moed niet opgeven, je komt er uiteindelijk wel!

Groetjes…
~Deniz~ **

Morgen weer proberen dan maar… :frowning: word er nu wel moe van hoor :wink:

Ja dat had ik toen ook maar echt gewoon blijven proberen!
Op een gegeven moment nemen ze wel op en loopt het wel allemaal los!

Heel veel succes verder!

Groetjes…
~Deniz~