Hallo Miss-Eefje,
Ik heb een ‘Globetrotter’ voor 12 maanden (dus een jaar) afgesloten voor 370,- euro!
Ik kan hem gewoon per maand verlengen en ik ben echt voor alles verzekerd!
Groetjes…
~Deniz~
Hallo Miss-Eefje,
Ik heb een ‘Globetrotter’ voor 12 maanden (dus een jaar) afgesloten voor 370,- euro!
Ik kan hem gewoon per maand verlengen en ik ben echt voor alles verzekerd!
Groetjes…
~Deniz~
Ik heb hem niet via die site!
Ik ga ook in Turkije wonen bij mijn vriend en ik heb gewoon die “Globbetrotter”!
Je kunt je ook in Turkije verzerkeren maar dan moet dat parteculier en dat kost je wle wat!
Mijn complete verzekering kost voor een heel jaar met alles erop en eraan 370,- euro!
Waar ga jij dan wonen?
En wanneer ga je?
Ik ben wel eens benieuwd!
Als je naar Marmaris gaat kunnen we altijd samen een nieuw visum halen ook nog samen met Magda want zo makkelijk een verblijfsvergunning krijgen wat jij dacht dat gaat echt niet!
Groetjes…
~Deniz~
Ik wordt ook 18 en dan ga ik dus!
Ik zal die verzekering eens voor je uitzoeken!
Groetjes…
~Deniz~
Hallo Miss-Eefje,
Ik heb de verzekering dus wel via de Elvia maar ik heb ze gewoon gebeld en de situatie uitgelegd, toen hebben ze mij een brochure gestuurd en een invulformulier opgestuurd!
Toen heb ik dat ingevuld en opgestuurd!
Ik heb dus een hele complete verzekering met echt alles erop en eraan voor 370,- euro voor een heel jaar!
Je kunt hem per maand bijboeken!
Ik hoop dat ze me niet betrappen met het visum steeds verlengen want ik wil daar echt blijven wonen!
Ik vind het wel leuk dat we in dezelfde situatie zitten!
Groetjes…
~Deniz~
Hallo Allemaal…
Zijn er hier op het forum Nederlandse mensen die in Marmaris/Icmeler wonen of die er gaan wonen?
Ik zou graag in contact willen komen met mensen die in Marmaris/Icmeler wonen of gaan wonen!
Groetjes…
~Deniz~
Ik hoop dat de dagen nu heel snel voorbij gaan want ik voel me echt niet goed en mijn omgeving word ook niet goed van mij!
Ik hoop dat alles goed gaat met het visum steeds verlengen en dat mijn vriend en ik dan altijd gelukkig bij elkaar kunnen blijven!
Ik kan gewoon niet zonder hem!
Groetjes…
~Deniz~
Heey MarmarisLove ik hoop voor je dat het goed gaat en dat de dagen sneller voorbij gaan!! Zodat je snel bij je vriendje kan zijn!!
Veel succes deze laatste dagen! hou je ons op de hoogte?
Liefs Rieneke
Bedankt Rieneke… ![]()
Zeker hou ik jullie op de hoogte!
Groetjes…
~Deniz~
hey meiden,
Ben afgelopen vrijdag naar kos geweest en er heen gaan maakten ze geen probleem.
maar toen ik terug kwam zei die jongen tegen mij van de douane : je moet een verblijfsvergunning aavragen want je mag niet steeds heen en weer
…dus ik zei dat die allang was aangevraagd maar ik hemnog niet had :o …tja moet er toch een verhaal aan breien.;
Dus hij zei goed de laatste keer dat je een visum krijg… ja ja zeggen ze ook tegen iedereen.:
maar verder niet echt gezeur gehad.
By the way leuk dat er nog meer meiden van plan zijn om in Bodrumte gaan wonen… wie weet kunnen we eens een nederlandse theekrans houden hihihhi ![]()
xx sarah
o jee Sarah!
Je heb me toch een beetje bang gemaakt… :huh:
Maar de tip van die visum in aanvraag is helemaal top! Thanks!
Groetjes, Magda ![]()
He meiden
Even nog over dat jaar visum.
Voor zover ik weet betaal je in Rotterdam inderdaad 50 euro, maar moet je bij de immigratie politie in turkije ook nog die 450 euro betalen, het zou dus qua prijs niets uitmaken of je in Turkije of in nederland je visum aanvraag doet.
Als je een vriend hebt kan hij je een uitnodiging sturen (net zoals wij naar hen) met de mededelimg dat hij je zal onderhouden bla bla…
Dit moet wel een officiele brief zijn opgemaakt bij de notaris. Dan ga je met pasfotos, paspoort die brief etc naar rotterdam en als het goed is krijg je dan een jar visum.
Hopelijk geeft dit een beetje duidelijkheid?!
Groetjes Sonja
Heel erg bedankt Sonja maar ik heb nog maar 17 dagen!
Mischien dat ik hem eenmaal daar dan kan aanvragen, als ik daarvoor dan niet naar Nederland hoef!
Zou wel mooi zijn als ik een jaarvisum zou hebben!
En Sarah ik ben nu ook een beetje bang omdat ik dit vaker ga doen!
Maar ik ga gewoon iedere keer naar een ander eiland!
Groetjes…
~Deniz~
ik ga binnenkort naar het consulaat ![]()
moet voor 1 juni geweest zijn maar ik wachtte even tot mijn aanmelding bij tomer ontvangen was en daar heb ik vandaag bericht op gekregen
dus ga over een paar weken wel :D:D:D heb er zo’n zin in B)
Ah wat fijn voor je Nur!
Groetjes…
~Deniz~
thnx ![]()
spannend :rolleyes:
Ja lijkt me ook spannend maar je zult je wel super voelen!
Ik ben blij voor je!
Nu alleen nog maar hopen dat het met mij goed af gaat lopen met steeds om de 90 dagen op en neer gaan!
Groetjes…
~Deniz~
Ik heb nog een vraagje… Ik heb vandaag m’n contract gekregen, in het Turks, dus ik moet het nog laten vertalen etc., maar zou ik het nu nog halen om een werkvisum op te kunnen halen, als ik 6 juni weg ga…???
Normaal moet je dat zo’n 8 weken van te voren aanvragen maar ik durf het niet voor de volle 100% te zeggen!
Groetjes…
~Deniz~
Originally posted by MarmarisLove-1@11-04-2005, 18:27:24
** Ja lijkt me ook spannend maar je zult je wel super voelen!
Ik ben blij voor je!
Nu alleen nog maar hopen dat het met mij goed af gaat lopen met steeds om de 90 dagen op en neer gaan!
Groetjes…
~Deniz~ **
ik hoop het ook voor je dat alles goed gaat.
maar waarom is het voor jou eigenlijk niet mogelijk om een jaar visum o.i.d. te krijgen??? je woont er toch? of je gaat er wonen…
of blijf je alleen maar voor de zomer
Originally posted by maretje@11-04-2005, 18:34:03
** Ik heb nog een vraagje… Ik heb vandaag m’n contract gekregen, in het Turks, dus ik moet het nog laten vertalen etc., maar zou ik het nu nog halen om een werkvisum op te kunnen halen, als ik 6 juni weg ga…??? **
hoi maretje,
www.turkishconsulate.nl
ik ga een studentenvisum aanvragen, en ik moet m inderdaad 8 weken voor mijn vertrek uiterlijk aanvragen. Ik denk dat dat ook zo is met een werkvisum, dus ik zou het consulaat maar even bellen als ik jou was… zij kunnen je er alles over vertellen.
Ik hoop dat het allemaal lukt
groetjes nur