Vertrouwen op afstand?

http://www.wereldwijzer.nl/images/rating/ster1.gif

http://www.wereldwijzer.nl/image.php?u=6029&dateline=1175199502

Reputatiekracht: 36

http://www.wereldwijzer.nl/images/reputation/reputation_pos.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/misc/im_msn.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon1.gif

Re: Vertrouwen op afstand?
sprookje wat kom jij eigenlijk doen op dit forum?:so:

proberen om jullie ogen te openen!!! En denk maar niet dat ik niks gezien heb,heb van dichtbij meegemaakt hoe zo een turk mijn nichtje haar leven heeft kapot gemaakt.Gewoon omdat zij met haar ow zo lieve vriend wilde trouwen en naar Belgie halen!!:angry:
haar leven is kapot,dat van jullie nog niet:hihi:
En ik zal niet weggaan.

Wraak is een foute raadgever…nachtmerrie(oeps nee, sprookje he…)
Kom op, niet allen zijn slecht, en al zou dat zo zijn, dan komt een ieder er wel achter…
Liefde laat zich niet dwingen en dus gebeuren die dingen…laat het

En ik heb niets met liefde en Turken, alleen liefde voor het land. Ben al meer dan 25 jaar met dezelfde nederlander…

Dat kon ik ook, tot de een van een muis een olifant begon te maken ! En nadien maken ze je af ! Zo is het nu eenmaal hier…

Hey sprookje,
voor iemand die zoveel haat voor een turk op kan brengen omdat een nichtje gekwetst is, lijk je in je manier van doen wel erg op een Turk!!!

ieder leert van zijn eigen fouten, ieder wordt gekwetst. That’s the way life is!!!

http://www.wereldwijzer.nl/images/misc/im_msn.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon1.gif

Re: Vertrouwen op afstand?
sprookje wat kom jij eigenlijk doen op dit forum?:so:

proberen om jullie ogen te openen!!! En denk maar niet dat ik niks gezien heb,heb van dichtbij meegemaakt hoe zo een turk mijn nichtje haar leven heeft kapot gemaakt.Gewoon omdat zij met haar ow zo lieve vriend wilde trouwen en naar Belgie halen!!:angry:
haar leven is kapot,dat van jullie nog niet:hihi:

Ook zijn ouders wilde haar graag ontvangen in hun familie (waren zij op de hoogte van zijn plan?) en haar ouders hebben zich moeten neerleggen bij haar beslissing om te huwen.En ja hij leek heel vriendelijk en deed heel normaal,maar toen hij drie jaar hier was en zijn papiertjes had kwam de waarheid eruit en samen met de waarheid kwamen de klappen!!!In Turkije werkte hij in een hotel hier was hij te lui om te werken.
Zij is bij hem weggelopen en nog steeds valt hij haar lastig want zij is zijn vrouw en volgens hem moet zij dan voor hem zorgen en wat wil hij geld,alleen heeft hij dat al allemaal opgemaakt!!!

carine
Hey sprookje,
voor iemand die zoveel haat voor een turk op kan brengen omdat een nichtje gekwetst is, lijk je in je manier van doen wel erg op een Turk!!!

wel wel wel hier leer je de waarheid !!!
en zoals ik kan zien zijn somige van jullie ook niet moeders mooiste.

Sprookje, dat is nog steeds niet goed, dat dat jouw haat is. Het was je nichtje, kan je wel voorbeelden geven wat er gebeurd is met oer hollandse jongen, maar haat is nog altijd de slechtse raadgever!!
Beter als je je eigen leven leidt!! en eigen ervaringen verteld!! dan ken je het hele verhaal!!

sterkte met je gevoelens, denk dat je het heel moeilijk hebt als je zo met een ander zijn leven mee leeft

groetjes Carine

Geen haat drijft mij alleen de waarheid!
het is mijn beste vriendin, altijd al geweest en die zak maakt haar kapot.
Maar weet je als ze niet willen inzien dat het zo kan zijn zoeken ze het zelf maar uit.
Maar vooral de minder mooi meisjes moeten op hun hoede zijn want die pakken ze eruit omdat die het aanhankelijkst zijn omdat zij niet zo vaak een mooie jongen kunnen krijgen en zij zijn dan hun ticket en zij moeten eens nadenken waarom zo een mooie jongen zo een lelijk eendje neemt!!!
Voor de andere ligt het mischiem anders .

Maar ja als ze mij niet willen geloven zoeken ze het zelf maar uit!!
toch heb ik hier een paar foto’s gezien van meisjes waar ik mijn bedenkingen bij heb als je hun bekijkt nietwaar filizz en eliff.

salu en de kost bekijk 't zelf maar!!

Die zelfde zak zou ook een Nederlander of Belg kunnen zijn!!!

moet ik iedereen af gaan blaffen, die mij of mijn vriendinnen pijn hebben gedaan???

En wat lelijk, wie zegt dat???

Bedenk: je maakt je eigen hemel of hel hier op aarde!!!
als je zo veel haat voelt, heb je vast geen hemel hier! Salutekes

quote=sevgilim;162892]Dat kon ik ook, tot de een van een muis een olifant begon te maken ! En nadien maken ze je af ! Zo is het nu eenmaal hier…
[/quote]

Goedemorgen dames.

Ik heb deze topic ook al een tijdje gevolgd en wil ten eerste even zeggen, dat ik me met deze verhalen verder niet wil bemoeien, daar een ieder dit voor zich zelf moet uitmaken met wie of wat ze omgaan.

@Sev: Van jou vind ik het wel jammer, dat jij hier nu zo reageerd. Er is het een en ander gebeurd ja, maar jij trachtte een paar keer terug te komen op TTT en wij hebben jou steeds welkom terug geheten en van sommigen van ons heb ik vernomen, dat ze je ook persoonlijk via een PM hebben aangesproken om het toch maar uit te gaan praten. Daar hebt jij voor zover ik weet, niet op gereageerd.

Om dan nu hier te zeggen dat ze (wij dus) je hebben laten vallen, is beslist niet waar en dat wou ik hier wel even gezegd hebben.

Het ga jullie allen hier goed en met name jou ook Sev.

Groetjes Roanna. :wink:

En wat lelijk, wie zegt dat???

toch heb ik hier een paar foto’s gezien van meisjes waar ik mijn bedenkingen bij heb als je hun bekijkt nietwaar filizz en eliff.

http://www.wereldwijzer.nl/image.php?u=11054&dateline=1180039523

http://www.wereldwijzer.nl/image.php?u=45969&dateline=1178902380

Ben nieuw hier en verbaasd over dit forum.
Sprookje vind het beledigend zoals jij die twee meisjes te kijk zet,ook al zijn ze uitelijk dan niet de mooiste maar hun innerlijk kennen wij niet.
Weet niet of ik nog terug kom vind het hier op ww turkije niet zo vriendelijk toegaan!

Goedemorgen dames.

Ik heb deze topic ook al een tijdje gevolgd en wil ten eerste even zeggen, dat ik me met deze verhalen verder niet wil bemoeien, daar een ieder dit voor zich zelf moet uitmaken met wie of wat ze omgaan.

@Sev: Van jou vind ik het wel jammer, dat jij hier nu zo reageerd. Er is het een en ander gebeurd ja, maar jij trachtte een paar keer terug te komen op TTT en wij hebben jou steeds welkom terug geheten en van sommigen van ons heb ik vernomen, dat ze je ook persoonlijk via een PM hebben aangesproken om het toch maar uit te gaan praten. Daar hebt jij voor zover ik weet, niet op gereageerd.

Om dan nu hier te zeggen dat ze (wij dus) je hebben laten vallen, is beslist niet waar en dat wou ik hier wel even gezegd hebben.

Het ga jullie allen hier goed en met name jou ook Sev.

Groetjes Roanna. :wink:
[/quote]

Goed, voor alle duidelijkheid heb ik naar iedereen terug gepmd. Die weten dan ook waarom ik niet terug kom. EN ja, jammer dat het zo moest lopen, maar bepaalde mensen zijn zodanig beïnvloed hier, dat ze hun gezond verstand kwijt zijn. En het is niet aan mij om de eerste stap te zetten om terug te komen. Kijk, ik ken jullie niet, dus het doet me ook niets. Bepaalde mensen hebben weinig respect hier, helaas doen ze dat dan meestal via PM zodat de anderen het niet kunnen lezen. Maar jullie ogen/oren zullen ooit ook wel eens opengaan voor die personen. Wie laatst lacht best lacht, zoals het spreekwoord zegt.
Tenslotte hoeft niemand meer mijn verhaal op te halen, met mn ex is alles voorbij en ik alleen weet hoe het precies zit want tenslotte weten jullie ook niet alles. Oordelen hoeft ook niet meer. Ik heb een nieuw leven nu, verder vertel ik hier niets meer over mn persoonlijk leven, want niemand gaat dat iets meer aan. Later word je er toch gewoon op afgerekend.

Binnenkort zal ik me toch laten afmelden hier, vergeet me gewoon…

Waar gaat dit allemaal over,het topic was vertrouwen op afstand en ik vind dat we hier nu wel van afdwalen hoor en personen mensen gaan veroordelen,daar ging het hier niet om…

franka6 vbmenu_register(“postmenu_53100”, true);

liegen doen ze allemaal over hun relaties hier.Uit de verhalen die ik hier hoor en meemaak blijven er toch velen echt in die liefde geloven en dan pas beginnen de problemen. Het zogezegde verliefde vriendje vraagt eerst alleen samen uit eten gaan, samen in bed ,en dan een gsm, hij moet toch met zijn liefje in contact kunnen blijven, dan later als ze thuis komt wil hij graag eens naar Belgie of Nederland komen. Je kan niet weten hoevelen zich al ingespannen hebben hun geliefde een visum te verschaffen. Daarna, begint het echt…ze hebben hier geen werk, en als die vrouw echt geld heeft begint het gevaar. Ze willen dat ze hier komt wonen en een huis kopen, liefst op zijn naam en sommigen geloven dan ook nog dat het niet kan op eigen naam. Daarna vragen ze een zaak te starten, ook op hun naam en eens ze dit alles hebben ???.. dan, bedankt schat,ik heb vrouw en kinderen, of ik moet trouwen van mijn familie met een jongere turkse vrouw en zo blijven de verhalen.
Velen zullen daar mischien hun verhaal in herkennen en er niet over durven praten, maar het is hier algemeen gekend. En voor die jongere mooie jongens speelt ouderdom echt geen rol zolang ze maar geld ruiken. Dus geniet van jullie jonge liefdes hier, maar aub. let op jullie centen.

voila

mischien geloof je een ander wel!

Ik kan hier niets meer aan toevoegen sprookje, ze weten het nu maar beseffen het nog niet, Ik verspeel hier geen energie meer aan.
Tot slot: een verwittigd man is er 2 waard en een vrouw 3.

Dan meld ik mij nu ook af voor dit topic, want inderdaad het gaat niet meer over het onderwerp.

Hopenlijk zal de de forumbeheerder, diegene die hier die foto’s plaatste even terecht willen wijzen, want dit slaat werkelijk nergens op. :angry:

En Sev, fijn om te lezen dat je een nieuwe leven bent begonnen en ik wens jou ook alle wijsheid, sterkte en liefde toe. Dat meen ik! :slight_smile:

Groetjes Roanna.

Ja boxs ik vrees dat je gelijk hebt.groetjes en ik denk dat ik ook mijn tijd niet meer ga verspillen.
blijf 't hier toch aandachtig volgen
en een verwittigde vrouw is inderdaad iets waard maar wie niet horen wil moet voelen!!!:unibrow:
en jij weet wat ik bedoel!
groetjes

Goedemorgen allemaal…

Oververhitte discussie zeg hahahah…Ik ben nieuw op het forum, zal me even voorstellen, mijn naam is Megan en ik ben 26 jaar. Ik heb deze discussie een beetje gevolgd. Ik ga ook vaak naar Turkije (Alanya), heb echt altijd topvakanties daar. Mijn vriendin heeft daar ook een turkse jongen ontmoet en ik moet eerlijk zeggen dat dat een schat van een jongen is. Ze wonen samen, hij heeft een vaste baan, eigen huis…dus het kan wel :smiley:

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel begrijp wat Sprookje bedoelt. Ik vind de manier waarop je op een gegeven moment mensen kwetst (over uiterlijk e.d.) niet echt netjes. Maar veel horen alleen wat ze willen horen. Wat Sprookje zegt gebeurt echt verbazingwekkend veel, ik heb het om me heen gezien. En de titel is “vertrouwen op afstand”, mensen vragen advies…als iemand dan advies geeft (eigen mening) dan moet je niet kwaad worden omdat dat niet is wat je horen wil. Hierbij wil ik wel zeggen dat deze vrouwen hier misschien wel heel gelukkig zijn met hun turkse vriend en dat het heel goed gaat, daar mag je niet zo over oordelen vind ik, want net zoals die vriendin van mij kan het ook goed gaan zo zie je maar weer…je kan niet iedereen over één kam scheren. Maar ik geef Sprookje wel gelijk dat in veel gevallen (wat ik allemaal in Alanya gehoort, gezien en meegemaakt heb pffffff en ik ken een hoop turkse mensen) ze je naaien waar je bij staat. Sprookje haalt bij sommige dingen echt de woorden uit mijn mond…over visum…snel willen trouwen e.d…een eigen zaak starten wat alleen op hun naam kan puh haha hahhah…Het is echt zo.

Nogmaals ik ben niet van mening dat dit ook bij deze forumleden gebeurt maar je moet wel realistisch blijven. :arrow: Maarruh… ik respecteer iedere mening, en ik wens iedereen al het geluk toe.

oke dan nu echt mijn laatste bericht bij deze absoluut belachelijke discussie…

@rachel…waar jij overging echt helemaal niks aan kan doen…

misschien had je al je goede raad voor je nichtje moeten bewaren sprookje…dan had zij nu niet zo veel ellende.

het is een geluk dat we hier in nl over goede profesionehulp beschikken…misschien moet je een door de goude gids gaan bladeren sprookje

en bovendien over smaak valt niet te twisten en met jou ging ik nog niet in zee al kreeg ik er heel veel geld voor.

ik ben op dit topic gewezen en zit met klapperende oren te lezen

rachel presenteerd een situatie en vraagt om hulp
eliff zegt dat ze precies weet wat ze bedoelt (de situatie) en geeft het antwoord dat rachel graag wil horen

vervolgens duikt er iemand op die reageert op de oorzaak van de situatie (het sms-je) en laat een andere zijde zien, een andere optie en blijkbaar is dit niet wat rachel graag hoopte te horen

vervolgens duikelt iedereen over elkaar heen en worden er dingen gezegd die jullie vast allemaal niet zo hard bedoelen…
waar gaat dit over?? ik snap werkelijk niet waarom iedereen (aan het begin) zo overtrokken reageert… iedereen mag zijn visie geven op dit ‘dilemma’ en verschillende kanten belichten… Later worden er alleen maar kwetsende dingen gezegd die op de persoon gespeeld worden en nergens op slaan!!

@ rachel en anderen, als je een onderwerp post en min of meer om hulp vraagt, dan kun je allerlei reactie’s verwachten, sommigen zijn misschien de juiste die je graag wil horen en aansluiten bij je gevoel en andere reactie misschien niet
dit forum is VAN en VOOR mensen die iets met turkije hebben of dat nou met de mensen alleen is of het land en hebben dus allemaal hun eigen visie

die visie kan gevormd zijn door eigen ervaringen, vooroordelen of gekwetste gevoelens maar het zijn allemaal visie’s… die moeten dan gerespecteerd worden (mits goed onderbouwd)

ontopic: vertrouwen is en blijft lastig. zelfs in de beste NL relatie’s is het soms verrekte moeilijk om elkaar 100% te vertrouwen. zeker als je al eerder dingen hebt meegemaakt. Vanwege de afstand is het extra moeilijk omdat je voor jezelf geen geruststelling kan zien of kunt checken en dus volledig moet vertrouwen op wat die persoon zegt, die je dus niet 100% vertrouwd.

persoonlijk is mijn ervaring dat sommige turkse jongens dit soort grapjes wel vaker maken, maar mijn ervaring is ook, dat sommige turkse jongens zich wel eens vergissen en een sms naar het verkeerde meisje sturen en dit soort smoesjes ophangen… waar rook is, is vaak vuur
Ikzelf zou uitgaan van je eigen gevoel… jij vertrouwd hem of niet. 1 verkeerd sms-je zegt niets, kijk naar de rest en ga af op je eigen gevoel!

heel veel succes met de situatie!