Hoe gaan jullie met vertrouwen in elkaar om. Jij bent hier en hij is daar. Hij komt natuurlijk duizenden meiden tegen die daar op vakantie zijn. Hoe proberen jullie het vertrouwen in hem te behouden?
Dat is een hele goeie vraag. In het begin had ik het er best wel moeilijk mee en vertrouwde ik hem ook eigenlijk niet echt. Er zat steeds maar iets in mijn achterhoofd van; ach, hij gaat toch wel vreemd. Dat komt ook doordat ik 2 jaar geleden een relatie heb gehad met een turk die mij flink belazerd heeft.
ik geloofde gewoon niet dat het ernst voor hem was. Ik dacht het zal wel weer zown vakantieliefde voor hem zijn. Dan moet ik erbij vertellen dat ik die zomer 10 weken in Turkije werkte; op een toeristenboot. Hij werkte op een van de andere boten. Een reden te meer om voor mij aan te nemen dat het allemaal nep was, want die jongens hebben iedere week een ander.
Maar ja, na een tijdje hier in Nederland begon ik langzamerhand in te zien dat het voor hem echt menens was. Hij kwam echt iedere avond op msn, en ik zag gewoon duidelijk aan hem dat hij me gigantisch mist. Het seizoen is daar nu weer begonnen en ik weet precies hoe het er daar aan toe gaat. ’ S avonds als iedereen in de barren hangt rond de meiden, zit hij daar niet maar zit hij in een internet cafe met mij te praten. Hij zegt ook gewoon ik heb daar echt geen behoefte aan als jij hier niet bent. Op al die plekken heb ik ook met jou gezeten en dan mis ik je nog meer… (wel lief om te horen :p)
Soms voel ik nog wel eens een steek als ik hoor dat 1 van zijn exen daar weer is. Maar ik weet en ik voel gewoon dat hij van me houdt en me nooit en te nimmer zal belazeren voor iemand anders. Ik weet niet hoe dat komt, maar dat zie ik gewoon in zijn ogen.
En tjah tis aan de andere kant ook moeilijk voor hem. Ik ga hier nog wel af en toe uit om mijn vrienden te zien, en die zie ik hem wel af en toe slikken. Maar dan gaat het niet om mij te vertrouwen, hij vertrouwd de mensen rondom mij niet.
Dus tjah eigenlijk denk ik dat hoe langer je relatie wordt het op dat punt steeds beter gaat. Een relatie zoals wij allemaal hebben met een Turk is ook grotendeels gebouwd op vertrouwen, dus als er dat niet is, hoe wil je dan je relatie stand laten houden?
Nou je slaat de plank volledig op zijn kop hoor. Het lijkt wel of me mijn gedachte kan lezen. Ik keek zo naar deze vakantie uit, maar dat ene smsje heeft alles verpest.
Hij was ook iedere avond online en we zaten uren te msnen. Soms wel tot 4 uur in de ochtend, dus je zou inderdaad zeggen dat ie het allemaal meent! En toch zeer zeker na 3 jaar, maar goed ik wijk af. Gisteren kreeg ik vanuit het niets een sms wat naar mijn idee voor iemand anders bedoelt was. Hen het natuurlijk gevraagd, maar krijg dan een vaag antwoord dat ie me uit de tent wilde lokken. Nou ja wat ik er mee moet weet ik niet, maar mij vertrouwen is momenteel gedaald naar het 0 punt zeg maar.
zow das vreemd… Weet je zeker dat dat smsje voor iemand anders bedoelt was? Dan bedoel ik niet of dat ie je nu wel of niet uit de tent wilde lokken, maar of dat smsje echt aan iemand anders geadresseerd was enzow… zow das schrikken… jakkie ik moet er niet aandenken. Als dit echt een geintje van hem was, dan was dat niet zo slim. Ik kan helemaal goed begrijpen dat je vertrouwen nu noppes is. Je gaat spontaan aan alles twijfelen en je haalt je van alles in je hoofd… Heb ik zelf ook een paar keer gehad, vreselijk gewoon. Je weet niet meer wat je moet gaan geloven. :s
Ik hoop echt dat het maar een duf grapje van hem was Rachel, sterkte… Laat je niet gek maken hoor!
Nou meiden het was inderdaad een (niet) grappig geintje van hem. Ik begrijp nu nog steeds niet hoe hij het in zijn botte kop had gehaald, maar het was niet voor een ander bedoelt. Ik was natuurlijk erg kwaad op hem hem hem op mij eigen manier gestraft.
Hij kwam zelfs in zijn etenspauze online en heeft ook nog een gesprek gehad met mijn zusje. Ik geloof hem wel dat het een geintje was, maar 1 ding is zeker…
Dit zal hij niet voor een 2e keer doen.
Bedankt voor jullie reacties… erg fijn om op dit forum je wel en wee neer te kunnen zetten…
Het is fijn te weten dat het een grap is inderdaad, maar ik kan heel goed begrijpen dat jij er niet om kon lachen. Ik zou het zelf ook geen leuke actie gevonden hebben.
Ik zou zulke grapjes niet kunnen waarderen, vind het behoorlijk kinderachtig eigenlijk.
En ik zou me blijven afvragen of het echt wel een grapje was of dat hij de vergissing heeft bemerkt en dat hij nu probeert te redden wat er te redden valt. Wat hem blijkbaar ook gelukt is.
komt dit figuur weer aan met zijn waardevolle opmerkingen… ik begin me hoe langer hoe meer aan je te ergeren… als je je vooroordelen tegen mensen niet kunt onderdrukken probeer dat dan ergens anders aan het licht te brengen… er zijn vast wel forums ergens daarvoor…
De meeste mensen zitten hier op dit Forum om elkaar te steunen en waar je je verhaal kwijt kan. OP dit soort opmerkingen en reactie zitten we hier niet te wachten.
Ja sorry hoor, maar wie zijn leven hier openbaar wil maken mag ook alle reacties verwachten.
Deze site is nog altijd toegankelijk voor iedereen, en niet iedereen kan zich vinden in wat hier aan de grote klok gehangen word, Ik hoop enkel op nog meer kritiek over deze onderwerpen want er zijn hier erg jonge mensen op deze site die gaan denken dat dit alledaagse relaties zijn en er een voorbeeld aan nemen.
Ja ik weet het “ik zal die wel zijn die jullie geluk wil bederven”(reageer maar ).
Aan allen : verliefd worden op vakantie is voor niemand moeilijk. Samen door het leven gaan na die vakantie is voor iedereen moeilijk.(DENK DAAR EENS AAN ).
En nee … ik heb geen slechte ervaring gehad in vakantie liefde.
Ik ben echter we wat ouder dan de meeste onder U zodanig heb ik ook meer ervaring.
Vergooi jullie leven niet in een relatie die niet erg zal lukken.
Voor wie uit deze relaties reeds kindjes heeft en niet samen raken met de partner … Mijn oprechte deelneming.
Waarom zou essepes niet mogen reageren en wees er maar zeker van dat ze waarschijnlijk nog gelijk heeft ook!!Heb het gezien in Tunesie een jongen van 't animatieteam amuseerde zich wel heel erg met een mooi meisje daar tot er een paar dagen later plots een niet zo mooi meisje opdaagde,hij fluisterde iets in het mooi meisje haar oor en zij was duidelijk niet tevreden.Het minder mooie meisje was een Belgische en zij vertelde dat ze daar was om de laatste dingen te regelen om te kunnen trouwen!!!De mooie jongen was eigelijk meer geintreseerd in 't andere!!Vorig jaar okt van’t zelfde in Turkije Murat was een player zoals ze zeggen en kennan had een vaste vriendin hier in Nederland geloof ik maar dat hield hem niet tegen om zich te amuseren met andere meiden, toen ik hem hierover aansprak vertelde hij dat hij niet vroeg aan die meisjes om verliefd te worden en als er eentje steeds terug kwam waarom zou hij dan zijn kans niet wagen om mischien een beter leven te krijgen.
Boxs, je komt mss wel hard over maar ik snap wel wat je bedoelt. Hier op dit forum alleen lezen we zoveel verhalen over relaties al dan niet geslaagd of niet. Maar we moeten toegeven dat de meerderheid van de relaties bijna geen kans tot slagen hebben. Daarmee zeg ik niet dat geen één relatie mogelijk is. Volgens mij heb je gewoon een ‘sterke’ Turk nodig die zo een relatie aan kan, die niet beïnvloedbaar is door familie en/of vrienden, die voor 100% voor je gaat. Helaas zijn er ook veel Turken die Westerse meiden zien als een ticket naar Europa of die de meiden gebruiken omdat ze zo gemakkelijk te krijgen zijn om mee naar bed te gaan.
En idd, veel jonge lezers lezen hier ook mee, en veel jonge lezers kunnen nog niet zo goed relativeren, zien enkel de positieve kanten van zo een relatie. Ook ik ben jong en naïef geweest maar ik heb er ontzettend veel uit geleerd en ben er sterker uit gekomen !
Wees gewoon niet té goedgelovig als je met een jongen op stap gaat ginder…
Ik weet dat ik nu een hele grote kans maak op reactie hierop, maar goed, ik heb mn mening gezegd en dat is zoals ik het zie en ervaar, wat ik via vrienden te weten ben gekomen daar enz… Dus ik denk dat er een beetje waarheid in zit !
Denk gewoon een keertje te meer na vooraleer je iets doet.