Liefde en bedrog..

meisjes, jonge vrouwen en vrouwen.
toch wil ik nog graag een keer een topic open over turkse liefdes

wat is mooier dan als je op vakantie bent en je komt iemand tegen die de ware lijkt te zijn.
de mooiste woorden, stranden, disco’s en heerlijke warme nachten maken zijn aanwezigheid adembenemend.

vaak zijn deze mooie woorden aangeleerd door routine.
stranden zijn altijd aanwezig in turkije, zomer en winter.
warme nachten? meer dan 9 maanden per jaar hier.

ok, er zijn veel voorbeelden te noemen die aangeven dat misschien je zonnige vriendje jou niet als enige heeft of er een verborgen agenda op nahoudt.

…ik ben het gestart, nu is het aan jullie om tips en tricks te geven om onze landgenoten te beschermen voor the lovers hier in turkije die het niet fair doen.

Tsja wat voor tips kunnen wij geven…zal niet makkelijk zijn.

1. Oren en ogen openhouden
  2. Als ze gelijk om geld vragen niet geven en dan kijken of ze nog blijven plakken.
  3. Als ze over visum beginnen, zeggen dat jij de kant van Turkije op wil komen.
  4. En wat ik best belangrijk vind is vanaf het eerste moment van je afbijten. Het zijn vreselijke charmeurs, maar vallen algauw door de mand met hun gedrag en eventuele dominantie. Bijt maar flink van je af en dan nog maar zien of ze contact willen houden.

Voor de rest weet ik het even niet en ik hoop eigenlijk dat iedereen wel door heeft wat ze in de kuip hebben en niet gelijk voor de mooie praatjes vallen.

Ik denk dat je met de tips van Angel idd al een heel eind geraakt…

Denk dat het ook de moeite loont hem moeite te laten doen voor jou, bv. heb ik van mijn vriend echt gevraagd dat hij me aan de luchthaven kwam oppikken de eerste keer hoewel ik weet dat dat voor hem heel moeilijk was, maar zo maak je het voor hen toch ook niet té gemakkelijk!

Sorry liesje denk dat als je al moet vragen om opgehaald te worden dat het niet klopt… Ik ben al menig keer heen en weer gereisd en heb vanaf het eerste moment nog nooit hoeven vragen of hij me ophaald dat is een vanzelfsprekend iets en heeft hij altijd met liefde gedaan. Als hij daar uberhaupt iets over zou zeggen zeker in het begin lijkt het me al heel duidelijk.

Het voorstellen aan de familie schijnt ook een teken te zijn dat de jongens serieus met je zjin.

Verder had Angela inderdaad al hele goede tips laat je niet te snel vangen of je moet het zelf leuk vinden en het bij een vakantie liefde willen houden zonder je hart te verliezen dan zou ik zeggen VEEL PLEZIER!!!

Er zijn al vele verhalen bekend en zodra je die leest en weet denk ik dat je vanzelf wantrouwender wordt met een turkse jongen, wel vindt ik dat je daarin niet mag doorslaan en alle jongens daarop veroordelen er mag toch zeker wel onderscheid gemaakt worden.

Volg je gevoel maar met een beetje verstand :wink:

Ik denk dat jij inmiddels wel anders weet Semra met voorstellen van familie. Niet iedereen is in die gelegenheid;)

En ik moet zeggen omdat ik altijd met een pakketreis kwam zat het halen en brengen er bij in en vond ik het onzin als hij naar het vliegveld kwam. Benzine is daar keiduur en het geld groeit hem niet op de rug. Hij heeft mij 1x naar het vliegveld gebracht omdat hij dat persé wilde, maar ik heb na die ene keer gezegd toen hij het nog eens wilde dat ik het niet meer wilde…:redface: Ik vind het vreselijk om afscheid te nemen op het vliegveld:crybaby: Maar ik snap ook wel wat jij hiermee bedoeld Semra…:wink:

Angela Net wat ik schreef het SCHIJNT zo te zijn het is een heel veel gebruikt argument aangezien ze familie hoog op hun lijstje hebben staan er zijn ALTIJD uitzonderlijke situaties waaronder die van jou :wink:

Dat halen en brengen ik weet niet ik snap het verhaal van de pakket reis want die had me moeder laatst ook dus die zag ik ook pas de volgende dag en toch voelde dat vreemd… Het is een gevoel en net wat je schrijft je weet wat ik ermee bedoel. Ik heb in onze relatie daarna nooit meer een pakket reis geboekt maar altijd losse vluchten dus dan kwam ik ook echt voor hem en niet combinatie vakantie en hij aan het werk. Al hebben we dat ook wel gehad toen ik als verassing de eerste keer terug ging en toen had hij en slaapplaats en vervoer geregeld binnen een dag… dus laat ik me woorden terug nemen en schrijven het hangt van de situatie af…

Semra ik begrijp jou ook wel hoor en je hoeft je woorden zeker niet terug te nemen. Het is zoals je het schreef…het ligt helemaal aan de situatie. Ik kan me voorstellen dat je het vreemd vond om je moeder niet af te halen, maar het is ook zo zonder om iemand onnodig op kosten te jagen. De laatste keer dat ik kwam werd ik weer opgehaald door iemand van die projektgroep dus ook weer zonder van askims benzine om te rijden als het aan de andere kant “gratis” is. En hij stond de laatste nacht al zonder geld en benzine langs de kant van de weg…zo sneu…

en dat bedoel ik ook juist, hij is zo zielig aan de kant van de weg zonder benzine, en de meeste meiden gaan daar op in en geven een tankje weg… ik weet niet of jij het ook gedaan hebt, maar dat is nou net waar ik het over heb…

Mekotech nee heb ik niet gedaan aangezien het midden in de nacht was en hij zeker niet wil dat ik bij nacht en ontij over straat zwerf. Had het hem trouwens met liefde gegeven aangezien hij zijn tank aan mij had leeggereden aangezien wij alle dagen op sjouw waren geweest voor spullen voor mij.

Ik krijg eerlijk gezegd een beetje de kriebels bij dit onderwerp… ik neem aan dat iedereen slim genoeg is om niet in de mooie praatjes van de mannen te vallen en doe je dat wel dan ben je dom bezig! Of naief en dan kunnen wij hier allemaal tips neer gaan zetten om iedereen te beschermen tegen de “slechte turken” maar ze zijn er in alle landen in alle soorten en maten en leeftijden en ik denk dat vrouwen en mannen gewoon op moeten letten en zelf ook snappen dat iemand na een week niet van je houdt en dat je niet geld stuurt omdat meneer of mevrouw het zo slecht heeft!

dus mijn tip in welk land je ook op vakantie gaat, denk gewoon na en ga niet gelijk op een roze wolk zitten omdat een man of vrouw aardig tegen je gedaan heeft en lekker heeft gekust en misschien wel heeft gezegd je bent de mooiste speciaalste knapste, warmste, liefste aardigste persoon die ik ooit gezien heb ik wil dat je mijn vrouw man wordt en ik stel je de volgende keer voor aan mijn ouders bla bla bla

Mooi gesproken Mutlu het zijn zeker niet alleen de turken die mooie praatjes kunnen hebben. Helaas heb ik een askim getroffen die helemaal niet aan mooie praatjes doet…lol2 Zou wel eens fijn zijn by the way…hihi.

het meeste zal ook niet voor jullie gelden, omdat de meesten van julllie al een liefde hebben gevonden, het gaat me juist om de meisjes en jonge dames die op vakantie gaan en alle mooie verhalen geloven…

@mutlu: turkije staat er nou eenmaal om bekend dat ‘loverboys’ erg actief zijn.
ze zijn ook in andere landen, maar turkije is nou eenmaal ERG berijkbaar voor europeanen en zeker te meer bezocht.
noordafrikaanse landen zijn nou net minder in trek, en ik zie het ook niet zomaar gebeuren in azie of midden amerika. daar gaan ze anders te werk dan weke hartjes stelen…
iyi akşamlar ve allah rahatsın

Mekotech ik snap dat jij gewoon de eventuele naïevelingen wil waarschuwen. Maar ik denk dat de meeste ook wel weten dat dat juist degene zijn die niet willen luisteren en er dan ook ingaan. Is heel vervelend maar bij sommige gaan juist dan de ogen open. En vergeet even de tunesiërs niet wat het “loverboy” betreft. Ik ben er met één om gegaan, en hoewel dat meer vriendschappelijk was en ik er een geweldig leuke tijd mee hebt gehad zonder schade op te lopen…haha…zag ik wel dat hij de vrouwen om zijn vinger kon winden. En daar staat ook het internet vol mee. Ach ik denk dat je gewoon je verstand moet gebroken en zoals Mutlu zegt niet alles alleen door een roze bril moet bezien.

Ik ben het er zeker met mutlu eens dat dat soort jongens en meiden overal te vinden zijn in elk soort vakantie oord. Net zo goed in spanje, griekenland etc. Ik denk ook niet dat je meiden er echt voor kun waarschuwen en ik denk dat hoe goed je dat ook probeerd dat ze daar toch echt zelf een beetje achter moeten komen… je kan ze het natuurlijk wel zeggen maar op dat moment luisteren ze toch niet echt.
Daarbij kan het net zo goed in nederland gebeuren, ik weet zeker dat askim trouwer is dan mijn ex vriend in nederland! Tsja verder moet je altijd je oren en ogen open houden, maar als je alleen maar je eigen gek gaat maken dan geef je zo’n persoon helemaal niet de kans om zich te bewijzen. Waar dan ook!

geen aanval hoor, ik ben ook getrouwd met een turkse en ik leef ook al 2 1/2 jaar hier, maar ik zie het gewoon teveel gebeuren, zelfs door kennissen en andere bekenden.

laat ook maar, wie niet horen wil moet maar voelen…
het bekende stank voor dank, ik probeer te helpen en nu word ik hier aangevallen…

alle oogjes zijn blind, zoals jullie zeggen: je verstand gebruiken, julllie weten ook wel je verstand zit niet in je bolletje als je verliefd bent maar in andere ‘bodyparts’…

ik kan me voorstellen dat je veel ziet gebeuren en ik zie het ook niet als een aanval ik ben er alleen van overtuigd dat meiden die snel helemaal hoteldebotel zijn toch niet even de tips zullen lezen… daar zijn ze veel te verliefd voor en zetten zich af tegen elk slecht gesproken woord! Maar een aantal jaar terug waren het de italianen en nu de turken en zo zitten ze gewoon overal dat is meer mijn punt en als je 2,5 jaar in tunesie zou zitten zou je dit onderwerp aansnijden op het tunesie forum, dus ik neem het je niet kwalijk ik snap je stanpunt wilde alleen mijn standpunt ook geven! :slight_smile:

Hehe meko op dit forum wordt niet aangevallen hoor, wel wordt er ronduit gezegd hoe men erover denkt! En dat is idd soms eventjes wennen, geloof me :wink:

veel zien gebeuren is een heeeeeel bescheiden uitleg, ik heb 1/3 van de wereld gezien en in verschillende delen ervan geleefd, ik heb nog nooit zoveel schoffies bij elkaar gezien…

was dat dan een betere uitleg?

Ik denk ook niet dat je je eigen aangevallen hoeft te voelen hoor mekotech. Maar het is in elk “vakantieland” het zelfde. Omdat je er lang bent of vaak komt zie je het natuurlijk veel meer. Zeker waar en ik heb het ook gezien in alle keren dat ik in turkije ben geweest, en heb ook zeker vaak gezegt meid let wel op waar je aan begint, maar juist omdat die meiden zo in de zevende hemel zijn nemen ze dat toch niet van je aan. Toen ik inderdaad voor het eerst naar turkije ging had ik er nog nooit van gehoord, wel hoorde ik vaak verhalen van vriendinnen met een gebroken hart die ze hebben gekregen in spanje van een knappe spanjaard :hihi: