Liefde en bedrog..

je eerste uitleg was prima, maar volgens mij die van mij ook…

hoezo stank voor dank, jij geeft je mening en ervaring wij geven onze mening… moet kunnen toch…??

Ik denk dat stank voor dank of aanvallen hier helemaal niet van toepassing is. Mekotech wil waarschuwen, maar zoals ik al eerder schreef: iemand die met zijn hoofd in de wolken loopt en blind is ervoor kan je waarschuwen wat je wilt…diegene zal het pas ontdekken als hij/zij desnoods vreselijk op zijn of haar bek gaat. Maar dat is dan aan de persoon. Persoonlijk voel ik me niet aangevallen of aangesproken aangezien “mijn verhaal” afwijkt van alle verhalen hier zoals een 3 tal van dit forum ook weten.

Spanning loopt hoog op hier :slight_smile: LEUK een beetje leven in de brouwerij :smiley:

Wat nou het vervelende is van het hele verhaal dat er UITZONDERINGEN zijn en zodra je verliefd wordt en bekend wordt met alle verhalen zal je snel denken dit is toch een uitzondering op het verhaal toch!!!. Je gaat zoeken naar goede excuses en je eigen situatie goed praten. Nee mijn vriend is anders want die heeft een naar verleden waardoor hij zich nog niet open kan stellen, nee mijn vriend is anders want die betaald me echt wel terug dat heeft hij beloofd!!! Nee bij mijn vriend is het anders want die komt uit een nare situatie, nee mijn vriend is anders want die heeft het wel gehad met zoveel vriendinnetjes…etc,etc,etc

Wat ervoor zorgt dat je alle goed bedoelde adviezen aan de kant zet!!! Toch vindt ik het niet verkeerd dat het benoemd wordt voor diegene die zich echt van geen kwaad bewust zijn en helemaal niet weten dat het zo werkt, laat ik nou heel eerlijk schrijven dat ik daar ook onder val en heel dankbaar ben dat ik nou toevallig een goede jongen heb getroffen maar met mijn naieve gedrag, het nooit op vakantie gaan in een all inclusive hotel, niet eens weten wat animatie was…had ik heel makkelijk voor zijn charme gevallen en had het net zo goed niet oprecht kunnen zijn.

Dus wat dat betreft goed dat deze site er is want ik ben er ook toen de tijd wijzer van geworden je gaat toch je eigen relatie analyseren en als het TE bekend voor komt bij jezelf vragen klopt het wel??? En dat is denk ik de hele bedoeling van het tips geven waar je op moet letten of hoe je bepaald gedrag kan herkennen!!! Of je het kan voorkomen dat denk ik niet iedere situatie is anders en ieder persoon maar het mag best benoemd worden

1 like

Geloof me in Afrika kunnen ze er ook wat van hoor… Er is een jongen in Kenia die mij al een tijd probeert te krijgen/versieren whatever. Hij weet dat ik een vriend heb. Nu vorige week kreeg ik een smsje… hij heeft malaria en heeft medicijnen nodig. Of ik hem wilde helpen met iets kleins… 50euro bijvoorbeeld…

Heb er maar hard om gelachen en niet meer gereageerd… Heb nu dan ook niets meer vernomen!

Het komt dus echt ook wel in andere landen voor, ook in Azië/Zuid-Amerika, alleen zijn het daar vaak (met alle respect) de vrouwen die het doen naar de Nederlandse/buitenlandse mannen! En weet je, ik kan het wat betreft de geldkwestie nog wel begrijpen ook hoor! Die mensen hebben vaak weinig/niets en zo kunnen ze gewoon een “beter” leven hebben!

En inderdaad, als je verliefd ben dan wil je niks horen, maar geloof me… Als je 1x goed op je bek bent gegaan, dan ga je wel luisteren hoor! :wink:

Inderdaad Cynthia in Venezuela en Brazilië zijn het inderdaad vaak de vrouwen die het doen. Hoewel ik een aantal keer in Venezuela op vakantie ben geweest en er toen behoorlijk achter mijn “reet” werd aangezeten. En echt beauty’s van mannen dat ik dacht wat moeten die met mijlol2 Mijn broer woonde op dat moment daar en die waarschuwde al met kijk uit want ze zien jou als rijk en willen je gewoon “plukken”. Gelukkig vond ik het spelletje op dat moment leuker dat de “liefde” en ben er dan ook totaal niet op ingegaan.

Semra tuurlijk zullen de meeste zeggen mijn situatie is anders. Maar jij kent mijn verhaal en ik vind mijn verhaal ook anders. Mijn askim is vanaf het begin af aan eerlijk geweest over wat we wel of niet kunnen. Hij gebruikt geen mooie woorden en verkondigt mij al zeker niet zijn liefde. Maar goed je kent mijn verhaal dus je weet beter…hihi

Angel: in Thailand gebeurt precies hetzelfde… Ik weet nog 2 jaar terug. Wij hadden een vrijgezelle man in de groep van een jaar of 50… en die had een leuke nacht gehad met een thaise meid (jaar of 20-25 denk ik) alleen was hij wel de volgende ochtend zijn horloge en geld kwijt haha…

deze mannen zijn er ook in nederland, zo ging ik 10 jaar geleden met mijn 30 jaar oudere vriendin naar een dansclub latin dance. Ik kwam daar binnen en zag allemaal vrouwen van 45 jaar en ouder en allemaal afrikaanse mannen van 25 tot 35 jaar. Normaal zou ik best gevraagd zijn om te dansen zij de baas, die getrouwd was en wel met mij danste, maar jij kan ze geen verblijfsvergunning verschaffen want je bent te jong. Ze moeten het hebben van oudere gescheiden vrouwen die toe zijn aan een nieuwe liefde en geld hebben, jij bent te jong zal nadenken en wachten met trouwen en hebt nog niet veel geld op je rekening staan! duidelijke taal, maar heb heerlijk gedanst met de baas van de club!

dank je wel semra…

over ter verduidelijking, ik voelde me aangevallen en stank voor dank omdat ik mijn best doe om te helpen, er word gereageerd dat dat niet nodig is, iedereen het wel weet. nou volgens mij worden mijn woorden dan in de wind geslagen.

ook eerder al heb ik een onderbouwing geven dat ik de halve wereld gezien heb en evenzoveel plaatsen gewoond heb. leugen en bedrog zijn hier actueel. ze krijgen een stukje europa voor hun neus en mogen er niet aankomen omdat de grenzen dicht zijn en omdat hun bazen niet willen dat ze met klanten omgaan. verder is er een boykot op alles wat europa zo open maakt mbt internetbeperkingen ed. verder werk(te) ik in de toerisme en alle vrienden en kennisen maken zich schuldig aan vrouwen paaien. daarnaast ben ik een man en zat met mijn neus bovenop deze groep. denk je nou echt dat de heren jullie vertellen wat ze gedaan hebben? aan het doen zijn??
nou mij vertellen ze het wel, in geuren en kleuren met video’s en fotos als aanvulling van hun mooie verhalen.

inderdaad de verhalen van de jongens over, mijn moeder is ziek, mijn dochter kan niet naar school, mijn benzine is op, ik heb geen tv in huis, zonder camera kan ik niet werken en dus geen geld verdienen, ik betaal je alles terug want nu kan ik wel werken, zijn dagelijke kost.

voorbeeldje maar waar gebeurt: lieve weduwe komt op vakantie in turkije en krijg een vriendelijke band met barman… barman zegt, kom we gaan naar mijn familie, familie woon in een koy en heeft relatief weinig in huis staan, lieve weduwe voelt zich enorm schuldig en koopt een complete huisraad voor hem en de familie, familie blij, hij blij, maar het was niet genoeg… want hij had een droom om een watersport club te beginnen,lieve weduwe enorme investering gedaan en zelf ook aan het werk in de watersport, ach ik heb ook een auto nodig want anders kan ik nooit op tijd zijn op mijn werk, auto kwam er ook… meneertje was dus nog gewoon getrouwd en heeft met medeweten van zijn vrouw dit hele plan opgezet, zodra ze dus de familie bezochten zat zij bij een neef thuis 2 huizen verderop. doordat de enorme investering er bij lange na nog niet uit is en zelf ook ortak/ medeeigenaar is moet lieve weduwe 9 maanden per jaar wel in turkije zijn. kans om te verkopen stuit op enorm verlies, niet werken zorg voor dat de kas niet eerlijk vereeld word, en ga zo nog maar even door.

voorbeeld, ook waar gebeurt:

lieve vrouw met kind is gek op badplaats x. krijgt het aan de haak met een fotograaf van het hotel, zonder goede camera maak ik geen winst,ik kan je zo alles terug betalen zodra ik mijn mooie nieuwe dure camera heb. lieve vrouw zorgt voor camera, fotograaf is weg van het hotel en komt nooit meer terug.
lieve vrouw blijft naar badplaats x gaan omdat ze het zo mooi vind daar. 2 jaar later mister fotograaf weer eens gezien, politie gebeld, maar mooie dure camera is niet meer. die is verkocht anders kon hij zijn huur niet betalen politie heef ook inval gedaan in zijn huis. 9 camera’s maar niet die van haar zijn gevonden…

beide verhalen gaat over lieve mannen met een mooi uiterlijk, hebben meerdere jaren gedaan over hun plan om uit te melken. man van lieve weduwe is zelfs een keer in nederland op bezoek geweest, ze waren beide superlief, deden alle voor de dames, ophalen van luchthaven was geen probleem, enz enz…

nog een voorbeeld en ook weer waar gebeurt:

lieve turkse getrouwde man bezit commercieele boot en exploit deze (gekocht door een russische partner, ook skam dus).
lieve vrouw komt op vakantie…ja zaken gaan slecht en ik kan niets meer doen, vrouw vind hem lief en betaald een tankje diesel anders kunnen ze niet op stap met de auto.lieve vrouw betaald alles dinner, nieuwe klerenenz enz. na een weekje op de boot en vrouwtje moet weer naar huis 20 minuten nadat vrouwtje 1 had uitgecheckt kwam misses loverII al weer in het hotel. had lieve man zo kunnen regelen dat lover II een week later kwam anders kon hij haar geen aadacht geven zei hij… lover II zou 8 dagen blijven. na 2e dag belt lover III op dat ze volgende week komt… oooh kan je het 1 dag verzetten anders kan ik je geen aandacht geven. lover III verzet haar vakantie naar 1 dag later, koopt kleren voor haar ‘verloofde’ geeft geld voor diesel voor de boot en ga zo nog maar even door.

al deze vrouwen waren in de veronderstelling dat zij de enigen waren en staarden zich blind aan zijn lieve woorden, volledige aandacht, zijn liefde en tijd die hij nam voor hun.

1 like

… dus dan is het net goed wanneer hij niet té lief is??

(:smiley: grapje hoor - ik snap je punt wel)

Me handen jeuken wel om hier te reageren maar doe het maar niet

Nou ik reageer wel even en bedoel het niet aanvallend Mekotech…maar sorry die voorbeelden die jij plaatst en die zullen zeker waar zijn daar valt zelfs mijn mond van open. Want ik vind dat wel ongelooflijk naief overkomen…sorry. Hoe naïef ben je als je maar je knip trekt om van alles te betalen…tsja vraag je dan niet om bedonderd te worden.

Idd vind ik ook, ze bestaan zeker hoor zulke vrouwen, want heb onlangs nog een artikel gelezen over zo’n vrouw, dat was dan met iemand uit Afrika, duizenden euro’s had die al gestort nog vóór ze hem had gezien…

Maar ik vind zo’n zaken ook enorm naief.

Wil er nog even aan toevoegen dat ik het niet alleen naïef vind, maar eigenlijk gewoon ontzettend dom. Hoe wereldvreemd ben je als je een “vreemde” wat dan zijn ze duidelijk in het begin zoveel geld geeft. Dat doe je toch ook niet als je een vriend pas kent in Nederland…

Sorry maar ik begrijp deze voorbeelden gewoon niet zo goed, natuurlijk zijn er rotte appels in Turkije, maar die zijn er toch overal!! Heb zelf ook al behoorlijk wat landen mogen bezoeken en in heel veel landen komen dit soort praktijken gewoon voor! Spijtig, maar wel waar!

En deze vrouwen zijn inderdaad gewoon niet al te slim bezig! Maar nogmaals… als dit soort vrouwen verliefd zijn dan kun je ze waarschuwen wat je wil maar dat dringt echt niet door!

Jonge dames en vrouwen neem maar aan dat elke turk niet te vertrouwen is in de liefde wat zeg ik liefde ik woon hier al meerdere jaren en heb veel meegemaakt en gezien vraag maar aan iedere turkse vrouw vele tenminste ze zijn niet gelukkig met hun man. 80% gaat vreemd hoe lief ze ook voor je zijn.Het zal niet alleen in turkye zijn maar het is hier wel extreem.en jonge meisjes al die leuke jongens (de meest zijn koerden) en zijn allemaal al jong getrouwd. Denk goed nar en laat je hart je niet gaan maar je verstand.Verder een prettige vakantie in Turkije.

1 like

Ik vind het juist heerlijk om zijn 6e vrouw te zijn…

Pfff gaan we weer!

Annelies leuk dat je je bijdrage wil leveren, maar ik ben toch de mening toegedaan dat een open debat niet gevoerd wordt met termen als “elke turk is niet te vertrouwen” en “iedere Turkse vrouw is ongelukkig”…

Is een manier van denken waar ik het niet mee eens ben!

En ik denk dat een aantal meiden op dit forum het levende bewijs zijn dat het niet zo is!

Veel succes er zijn uitzonderingen

Ik heb altijd gezegd dat ik mijn handen voor mijn askim niet in het vuur steek…maar dat doe ik trouwens voor geen enkele vent. Of ze nou uit Turkije, Nederland, Griekenland of van mij part uit verweggistan komen. Hoewel er vast in alle landen een hele hoop goede mannen zullen zijn. Ik zeg altijd het vlees is zwak en teveel verleidingen. Maar ik vind het wel erg kort door de bocht klinken als er gezegd wordt dan niet één turk te vertrouwen is. Laten we het verhaal eens omdraaien, aangezien er gezegd wordt dat turkse vrouwen geen van allen gelukkig zijn omdat hun man vreemd gaat. Er wordt gezegd van turkse vrouwen dat het allemaal bazig bitches zijn die alleen maar uit zijn op een man met zoveel mogelijk geld. Want alles draait voor die vrouwen om luxe. Dan gaan we toch ook al die vrouwen niet over één kam scheren. Er zullen best een aantal turkse vrouwen tussen zitten die voor de luxe en het geld gaan…maar er zullen er zeker ook heel veel zijn die gewoon gelukkig zijn met hun mannetje en hun matige inkomen. Dus laten we niet alles en iedereen over 1 kam scheren.