… om eens over te bezinnen en over na te denken …
http://www.lokum.nl/cgi-bin/publish/viewnews.cgi?category=2&id=1010053519
… om eens over te bezinnen en over na te denken …
http://www.lokum.nl/cgi-bin/publish/viewnews.cgi?category=2&id=1010053519
Ik kan je vertellen dat ik juist heel blij ben met mijn vriend die altijd om geld vraagt, me nooit smst, nooit belt en alleen wat van zich laat horen als hij geld nodig heeft… Dat zijn toch de belangrijkste dingen in een relatie…
Ja!! Ben echt gelukkig met hem!
Ik sluit me bij je aan Cynthia…Wat n verhaal…
Een mooi verhaal met een zielig einde, dit soort dingen gebeuren inderdaad!
Ook goed om te weten dat een mvv 6 tot 8 mnd duurt! En dat je regelmatig moet bellen!
wat me opvalt yavrum, want op die site kijk ik ook regelmatig zijn 3 kopjes:
*1 positief vrouwen
*2 positief mannen
*3 negatief vrouwen
en uitgerekend het negatieve verhaal komt naar voren…
toch typisch…
Ik sluit me helemaal aan bij mutlu, zoveel positiefs en net dat kleine beetje negatief is waar jou oog op valt. Jammer
mutlu: dit verhaal is wel van 7/8 jaar terug ofzo… volgens mij duurt een mvv nu geen 8 maanden meer
oooooooooooooooooooh nou dat valt alweer mee!!! haha
Ja , droevig verhaal … en zoals mutlu zegt, die dingen gebeuren spijtig genoeg …
maar daarom niet bij iedereen natuurlijk =)
er zijn ook héél véél mooie verhalen, alleen worden die minder in de verf gezet …
fieeh er is een vrouw op het forum geweest die positieve verhalen heeft gevraagd en daar een boek over gaat schrijven, ik heb gevraagd hoe het ging en of ze nog reacties had gehad ze zei dat ze heel veel positieve verhalen had gehad!
Ik heb dat zo eens gelezen en het is duidelijk yavrum dat jij of ontzettend gekwetst bent in het verleden en veel uitgegeven hebt aan een man waarvan je dacht dat hij ook van jou hield.
Of je hebt een enorme plaat voor je hoofd en weet niet wat deze meiden allemaal meemaken!
Ten eerste is het ontzettend moeilijk om een relatie te hebben met een man in het buitenland en ik kan het weten, want bij mij is dat het geval.
Ten tweede familie en vrienden zijn vaak al negatief genoeg over deze relatie, dus is het fijn dat er een forum is, waar meiden zich gesteund voelen.
Ten derde altijd de ontwetendheid of hij wel of niet zal bellen online zou komen of een sms stuurt!
Ten vierde altijd geld bij elkaar zien te schrapen om die kant op te kunnen gaan.
Ten vijfde iedere keer weer die afschuwlijke afscheid die er aan zit te komen.
Ten zesde naar feesten moeten gaan, zonder jouw aanhang, en uit moeten leggen dat het nog wel even gaat duren voor hij hier is!
zo kan ik nog uren doorgaan, allemaal negatieve dingen, maar het mooiste is het moment dat je elkaar weer in de armen valt, dat de hele wereld even lijkt stil te staan op het moment dat je elkaar beet hebt, de dagen die je samen doorbrengt, de telefoongesprekken die je samen hebt. Het intieme op de msn die je samen hebt, zoals kusjes geven door de camera, wat iedereen hier kent en dan het gevoel hebben dat hij echt beantwoord is.
Er zijn zoveel negatieve kanten aan een relatie met een man in het buitenland, dus ik vind het heel vervelend te lezen zowel bij het topic, waar ik zelf ook regelmatig mee lees als hier dat jij weer aan komt zetten met je negatieve kijk op een relatie met een man in het buitenland!!!
laat ik voorop stellen dat als een man vraagt om geld het foute boel is dus als je dit wilt benadrukken zet dat er dan gewoon neer, want daar zal ieder het mee eens zijn!
zo ik heb gesproken, doet me goed het hier eens een keer neer te kunnen zetten en zwart kijkers zijn er al genoeg in de wereld daar hebben we al genoeg last van en op een vakantieliefdes forum zitten we daar nou net eens niet op te wachten!
als jij zo graag mensen wilt helpen doe dit dan op een andere manier!
Kalp:
Ik zie dat je al een tijdje meeleest op het topic… Kom gezellig meekletsen joh… Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?! ![]()
**yavrum **: mooi verhaal maar een triest einde… maar waarom is alles in jou ogen zo negatief ? dit wil niet zeggen dat alle turkse mannen zo zijn. tuurlijk zitten die er ook tussen maar ik vind het er een beetje oplijken dat je denkt dat iedereen in turkije zo is die een relatie aan gaat met iemand in het buitenland… beetje triest van je sorry hoor ;).
cynthia whahahahaha lees nu pas echt goed je reactie whahahahahah
tsja… ben dat gezeur een beetje zat elke keer… Begrijp ook niet zo goed waarom het elke keer weer zo moet… ![]()
lol2lol2lol2lol2
Wat dacht je yavrum ik krijg geen aandacht meer op het klets topic dus dan probeer ik het zo, wat zal jij een zwaar leven hebben met al je depressieve negatieve geklets!!! Ik heb met je te doen en vindt het echt heel zielig voor je wat je hebt mee gemaakt maar blijf er toch niet zo in hangen, en als het je bedoeling is mensen te waarschuwen dan sla je de plank totaal mis
dames, laten we respecteren dat yavrum een ontzettend slechte ervaring meegemaakt heeft en misschien is dit wel haar verhaal toener tijd, aangezien er van yavrum zelf geen reactie komt… moeten we maar gissen wat er met haar gebeurt is…
En tijd voor bezinning en nadenken, denk je nou echt zelf dat we dat niet allemaal dagenlijks doen? Yavrum?? misschien ben jij er met open ogen ingestort en vol liefde en overgave op je gezicht gegaan, maar er zijn nou eenmaal mensen die wel nadenken!
en als de meiden in het topic een 13jarige daar voor waarschuwen heb ik daar alleen maar respect voor. We gaan er tenslotte vanuit dat iemand van boven de 21 volwassen is en zelf de kansen goed kan inschatten, degene eronder verdienen een handje van de meiden die al langer ervaring hebben!
Zeer mooi gezegd kalp!! =)
En na er nog eens over te hebben nagedacht en tot bezinning te zijn gekomen denk ik dat ik jou verhaal wel kan raden intussen yavrum
Want je wilt ons helemaal niet waarschuwen of adviseren, of wel yavrum?? NEE want het is duidelijk aan je woorden en teksten te lezen dat je gefrustreerd en boos bent en hoe zou dat nou komen wat maakt jou zo boos op die europese vrouwen?? Die maar verliefd worden op de turkse mannen
Of nee laat ik het anders formuleren de turkse mannen die maar verliefd worden op die mooie europese vrouwen, want geloof het of niet dat gebeurt ECHT!!!
Is het soms zo dat je zelf een turkse vrouw bent met een turkse man, en dat hij is vreemd gegaan met een mooie europese vrouw??? Of zich aangetrokken voelt tot de europese vrouwen??? en jij je daardoor eigenlijk lichtelijk bedreigt voelt en je je daarom hier komt afreageren op de meiden die gewoon leuk met elkaar kletsen en een beetje steun bij elkaar kunnen vinden!!! en helemaal niet zitten te wachten op jou oordeel
Kortom wat zijn je bedoelingen met dit soort teksten Yavrum???
Kalp : Geweldig gesproken helemaal mee eens !! cheer
kalp: cheer