Verhaal....

Kijk, ik vroeg niet om reacties.
Dit is/was een uit het leven gegrepen verhaal. Eens iets anders dan het zoetzemerige van hier. Om te lezen en om het uwe ervan te denken. Jullie massale reacties doen me deugd echt waar , maar eigenlijk had ik aan het verhaal niks toe te voegen, dat was duidelijk op zich. Dus ik hou het hierbij, tamam?

@Yavrum blijkt maar weer hoe dicht je bij de waarheid zit he aan de reacties te zien haha.

tecla jouw vriend woont toch in nederland??

ja

Ow wacht even je wou er geen aandacht mee trekken ? Tuurlijk wat dacht je anders als je een topic zal openen dat er geen reacties bij zullen komen ofzo ? Maar goed… Je kiest ook wel weer een verhaal uit die niet goed afloopt terwijl er op die site ook zat verhalen staan waar wel een goed einde aan vast zit, Maar nee hoor Yavrum moet weer een verhaal kiezen waar een triest einde aan vast zit ik had ook niet anders verwacht eigenlijk… Maar hou alsjeblieft je vooroordelen bij je want je weet niet hoe het er bij ons alllemaal aan toe gaat jij leest een paar verhale (of je hebt het zelf meegemaakt) en denkt gelijk dat geen 1 relatie zal kunnen slagen… tijd zal het leren maar hoe jij hier over somigen mensen oordeelt vind ik echt TRIEST :dag:.

Uhu, want jij hebt een glazenbol natuurlijk ? Nee oke dan snap ik het…

je vriend komt uit nederland dus je hebt geen idee hoe het is om een relatie op afstand te hebben! Kijk dat 1 iemand of bedonderd is of zich aangevallen voelt door westerse vrouwen, wilt nog niet zeggen dat jij alleen maar ja en jippie hoeft te roepen. Mocht het zo zijn dat jullie geen relatie hebben met een man in het buitenland vind ik dat jullie daar geen oordeel over kunnen hebben!

Het valt me op dat als Yavrum roept, jij amen zegt! waarom mensen hier reacties geven is omdat ze zicht tuurlijk aangevallen voelen, wat niet gek is natuurlijk hun relatie wordt beoordeeld door 2 mensen die de ballen verstand er van hebben wat er zich nou eigenlijk afspeeld.

dus mochten jullie nog een mening hebben die van belang is open dan een topic voor vrouwen met een relatie in nederland met turkse man!

Ik ben trouwens héél hard geschrokken over lang jullie nog maar jullie askim kennen. 6-7-8-9 maanden, en af en toe eens iemand van langer.

Ik vind dat negatieve verhalen ook zeker mogen gepost worden, en ik zal het ook blijven doen. Lees het dan niet, ik verplicht jullie niet van het te lezen. Er zijn ook veel mensen die gewoon lezen, die zich verzetten tegen zo’n liefde. En die mogen gerust ook eens wat negatiefs lezen van de ‘love-ratten’. Ik ben trouwens 150% zeker dat er veel meer negatieve verhalen zijn dan positieve. Maar mensen schamen zich achteraf dat ze zich zo laten vangen hebben en zullen dat zeker niet meer publiceren.
Ik ben 100% europees voor wie het interesseert, het verhaal is niet van mij, en ik heb ook nooit zoiets meegemaakt.
Ik snap eigenlijk niet goed waar jullie je druk om maken?! Het zal jullie toch niet overkomen zeker, jullie askim belt en houdt contact, vraagt nooit geld, en het is allemaal rozegeur en maneschijn. Wat is het probleem?! :dag:

Yavrum : wat maakt het uit hoelang je die gene kent als het goed voelt moet je er gewoon voor gaan toch ik bedoel als je een relatie aan gaat met een nederlander hoeft het ook niet perze goed te gaan en leer je elkaar ook met de tijd kenne… ? En tja… wij kwamen ze in turkije tegen en jij denk ik hier in Nederland. En blijf jij lekker al je negatieve verhalen posten die je tegen komt. En waar maak jij je dan zo druk om als het bij ons toch niet zal gebeuren waarom moet je ons dan een soort van ‘‘waarschuwen’’ en ja het meeste is inderdaad wel rozengeur en mannenschijn leuk he al zal je denk ik graag alles willen zien eindigen ofniet ? En misschien zijn er ook wel nog 100 andere verhalen waar het uiteindelijk is mis gelopen… Maar er zitten ook zeker verhalen bij waar het goed is gegaan. En die tellen ook mee. En wat is jou probleem eigenlijk wat doe je hier ? :dag:.

Heb je echt nu al - zo vlug door dat ik daarom hier blijf lezen lol2
zo flink!

Goed van me hè ? :finger:

Laten we ermee kappen meiden!! Het is genoeg zo… Het heeft geen zin om er nog tegenin te gaan… Als Yavrum negatief wil blijven dan moet ze dan vooral lekker doen, wij weten zelf toch wel beter?? En wat me wel opvalt… Yavrum en Tecla posten alleen maar net na elkaar elke keer… Het is dat ik kan zien dat het niet dezelfde ip-adressen zijn, maar anders zou je bijna denken dat het 1 persoontje is… Maar goed… niet meer reageren meiden… stom gedrag moet je negeren!

Haha oke cynthia, nu je het zegt valt het me eigenlijk ook op… Hmm zal best wel kunnen eigenlijk. lol2

Ach ja… zielig… Maar goed… ik moet me gedragen, anders gaat ze weer klagen bij de forumbeheerders…

Ja, dat is dan wel weer zo… Maar goed jammer dat dit soort mensen het hier proberen te verpesten…

Dat kunnen ze toch niet…

Haha nee. Maar wel erg jammer dit.

Beste lezers,

Enkele regels ten opzichte van het subform Turkse Vakantieliefdes;

1*.Er wordt niemand met naam en achternaam* genoemd; voorletters zijn wel toegestaan. We gaan op dit subforum** respectvol** en op een volwassen manier met elkaar om.

1. Beledigingen tegenover elkaar of anderen wordt niet geduld. Op advies van mij zal de redactie desbetreffende persoon(en) uitsluiten van dit forum.

2. Bekijk of jouw vraag/verhaal past in een bestaand topic, zoniet dan open je een nieuw topic.

3. Het topic Turkse Liefdes Kleptopic is bedoeld dat we hier gezellig met elkaar over askims/Turkse vriendjes praten, en zeker voor raad en advies en over je dagelijkse bezigheden. Maar geen msn-verkeer.

Even een reactie van mij. Toevallig heb ik ook een relatie gehad met een man uit het buitenland. 4 jaar lang! We hebben zelfs een kind samen. En wij waren getrouwd! Ik weet dus precies wat het is om een relatie te hebben op die manier. We hebben zelfs nu nog een goeie vriendschappelijke relatie met elkaar.

Ik weet dus echt wel waar ik het over heb. Maar ik weet ook hoe het anders kan gaan bij deze “relaties”. En bij sommige van deze dames zet ik er toch echt hele grote vraagtekens bij. Als ik lees dat er sommige mannen na 1 of 2 keer iemand te hebben ontmoet de dame in kwestie meteen ten huwelijk vraagt dan moet ik daar echt wel om lachen sorry! Nog lachwekkender vind ik het dat diegene het ook nog serieus neemt.

Als jullie mijn eerste reacties goed door lezen kunnen jullie zelf zien dat ik niks kwaads in de zin heb. Alleen de reacties die je terug krijgt liegen er niet om ( een uitzondering daargelaten). Ik ken Yavrum niet en ik spreek ook niet voor haar of zij voor mij.

Ik heb wel ervaren dat je op dit forum alleen mee mag praten als je leuk en gezellig meekletst. Maar zo werkt het natuurlijk niet helemaal. Als ik vijandig wordt benaderd omdat ik hier iets opschrijf wat niet in het straatje past kan je dat natuurlijk ook terug verwachten.

tecla weet je wat het verschil maakt…
jij schrijft nu wat van jezelf, laat iets zien hoe het in je leven is en dat maakt voor ons ook een boel duidelijk.

ik denk wat de meeste, iig mij tegen het borst stuit is dat mensen opeens uit het niets beledigende dingen gaan opschrijven zonder iets los te laten van zichzelf!

Op het forum praten wij al langer met elkaar en ik zeg wel degenlijk wat ik denk en voel en als ik dat niet daar doe, dan wel via een pb of via msn.
Het is niet zo dat ik alleen maar gezellig zit mee te praten.

Maar ik vind gewoon dat er een verschil is of je al een tijd meepraat en mensen jouw situatie ook weten dan dat je zomaar out of the blue een opmerking gaat plaatsen.

en bij jou was het misschien gewoon toeval dat het elke keer na yavrum was en natuurlijk mag je je twijfels hebben bij mensen dat heb ik zelf ook!
En dat weten ze ook van me.

Maar ik denk altijd stel je ff netjes voor voordat je een oordeel geeft en doe het dan ook op een nette manier en dat blijft bij Yavrum achterwegen!