Ok snap ik maar waarom dan geen onvertogen woord bij Kalp? Ook zij komt hier zomaar uit het niets tevoorschijn zonder iets over haarzelf te vertellen? Zij komt alleen maar olie op het vuur gooien maar dan praat ze met jullie mee? Dan mag het wel? Nee zij wordt zelfs uitgenodigd om gezellig mee te kletsen. Dat bedoel ik dus als je meedoet en netjes in de rij blijft lopen mag het wel maar als je probeert een iets realistischer beeld te scheppen mag het niet?
Het gaat mij er alleen maar om dat er nog veel meer meiden op dit forum meelezen en die krijgen zo een verknipt beeld. Jij weet ook wel dat het niet allemaal rozengeur en manenschijn is toch? Maar als er iemand hier mee komt lezen lijkt het wel zo omdat jullie alleen maar de leuke dingen opschrijven en de problemen prive bespreken. Daar is een forum niet voor. Dat is het enige wat ik duidelijk wil maken. De zomer komt er weer aan en er komen weer tientallen meiden en vrouwen tot over hun oren verliefd weer terug van hun vakantie bestemming. Die gaan net als jullie toendertijd op zoek naar bevestiging. Door ze alleen maar de leuke dingen te laten lezen bereik je hier niets mee. Geen onderscheid maken in positief en negatief gewoon normaal reageren als je ook eens een reactie krijgt die je niet bevalt. En wie de schoen past trekt hem aan.
Ik probeerde de eerste keren met respect te schrijven maar ik kreeg meteen de kous op de kop omdat ik toevallig reageerde op een moment dat het niet uitkwam. Als ik dan de hysterische reacties lees van sommige hierop ga ik ook vervelend worden logisch denk ik.