Verhaal....

Ok snap ik maar waarom dan geen onvertogen woord bij Kalp? Ook zij komt hier zomaar uit het niets tevoorschijn zonder iets over haarzelf te vertellen? Zij komt alleen maar olie op het vuur gooien maar dan praat ze met jullie mee? Dan mag het wel? Nee zij wordt zelfs uitgenodigd om gezellig mee te kletsen. Dat bedoel ik dus als je meedoet en netjes in de rij blijft lopen mag het wel maar als je probeert een iets realistischer beeld te scheppen mag het niet?

Het gaat mij er alleen maar om dat er nog veel meer meiden op dit forum meelezen en die krijgen zo een verknipt beeld. Jij weet ook wel dat het niet allemaal rozengeur en manenschijn is toch? Maar als er iemand hier mee komt lezen lijkt het wel zo omdat jullie alleen maar de leuke dingen opschrijven en de problemen prive bespreken. Daar is een forum niet voor. Dat is het enige wat ik duidelijk wil maken. De zomer komt er weer aan en er komen weer tientallen meiden en vrouwen tot over hun oren verliefd weer terug van hun vakantie bestemming. Die gaan net als jullie toendertijd op zoek naar bevestiging. Door ze alleen maar de leuke dingen te laten lezen bereik je hier niets mee. Geen onderscheid maken in positief en negatief gewoon normaal reageren als je ook eens een reactie krijgt die je niet bevalt. En wie de schoen past trekt hem aan.

Ik probeerde de eerste keren met respect te schrijven maar ik kreeg meteen de kous op de kop omdat ik toevallig reageerde op een moment dat het niet uitkwam. Als ik dan de hysterische reacties lees van sommige hierop ga ik ook vervelend worden logisch denk ik.

Sorry maar Sammiejoy is de account van mijn collega hahaha die was ook nieuwsgierig geworden maar de vorige post is van Tecla

tecla van mij ben je ook van harte welkom op het forum, het maakt mij echt niet uit wie er mee schrijft en misschien komen er wel hele goede dingen naar boven. En wat kalp betreft die heb ik niet uitgenodigd dus daar weet ik niks van, het gaat mij er alleen om dat yavrum onbeschofte opmerkingen maakt en dat vind ik echt niet kunnen.

En nee natuurlijk is het allemaal niet rozengeur en manenschijn, want hij zit daar en ik zit hier en we hebben ook verschillen, maar het wil niet zeggen dat het niet werken kan… als jij dat gedacht had, was je neem ik aan nooit aan een kindje begonnen toch? (dit bedoel ik overigens echt niet lullig maar meer belangstellend!!!)

en ja sommige dingen houden we nou eenmaal liever prive en misschien komt dan het ware allemaal niet naar boven, maar moeten wij dan alles omdat we het leuk vinden met elkaar te praten heel ons leven blood geven nee toch… jij bespreekt toch ook sommige dingen wel met de ene vriendin en niet met de ander? zo gaat het in het normale leven ook!

Ik heb er niks op tegen als mensen meelezen, maar zou het leuker vinden als ze mee zouden schrijven… maar ik respecteer ook dat daar niet altijd de tijd en zin voor is… want er gaat veel tijd in zitten, maar dan moeten de lezers ook begrijpen dat je nou eenmaal voorzichtiger wordt, want iedereen kan meelezen.

het is net als op hyves tegenwoordig worden mensen daar nagetrokken of ze hem/haar aan gaan nemen door wat diegene in het prive leven doet!

Ik ben hier niet om ruzie te maken of om veroordeeld te worden door iemand, wat ik wil is gezellig kletsen en ook meedenken met bepaalde situaties en ik denk dat jij dat ook zou willen, maar als er gemeene onder de gordel opmerkingen gemaakt worden door een bepaald persoon en mijn man beledigd dan ben ik boos!

maar zoals je zelf weet iedere relatie heeft zo zijn problemen, in nederland gaat na 25 jaar nog een huwelijk voorbij dat hoort bij het leven dat is heel normaal, maar dat er al vanuit gegaan wordt dat het met deze mannen bijvoorbaat fout gaat dat vind ik echt jammer.

En daar bij komt, mijn vriend komt niet uit het toerisme, dus die ziet nooit een bus met potentiele verblijfsvergunningen aankomen;) En voor sommige is dit al moeilijk genoeg, dus moet dat dan ook nog eens een keer benadrukt worden? Dat speelt toch ook door hun hoofd heen… tenminste dat neem ik aan.

Ik meen het ik nodig je uit om bij ons op het forum te komen praten al is het maar voor twee maand dan zal je zien, dat je zelf ook oplet met wat je wel en niet neer gaat zetten en uiteraard willen wij of iig ik je mening horen, maar het moet geven en nemen zijn!

ik waardeer een oprechte mening zeer zeker, maar wel met respect naar elkaar toe!

Tecla, zoals Mutlu ook al aangeeft, nu we ook iets meer over jou weten kunnen we een negatief woord vaak ook beter begrijpen… Er wordt namelijk ook door heel veel buitenstaanders die al jaren gelukkig getrouwd zijn met hun NL man super negatief gereageerd… Als je er zelf mee te maken hebt gehad is je kijk er toch anders op…

Het klopt dat er naar Kalp niet wordt uitgehaald, maar op zich is dat toch logisch? Er zijn hier diverse meiden aangevallen, zowel indirect als direct door Yavrum, dat daar wel op gereageerd wordt is lijkt mij erg logisch…

Ook ik kan een mening best waarderen, maar niet als het ontzettend aanvallend/beledigend naar mij of anderen toe is!

Mutlu ik sluit me volledig aan bij wat je hier hebt geschreven. Iedereen verdient het om met respect behandeld te worden.

Wat n verhaal allemaal weer…
En idd t zijn weer de turkse mannen die fout worden neergezet.

Alsof het van belang is waar de man vandaan komt.Het gaat uiteindelijk om de persoon en land :wereld:van afkomst maakt echt geen reet uit.

Er zijn genoeg nederlandse mannen die precies hetzelfde doen, die liggen thuis op de bank,krabbend aan hun B*llen, roepen om een biertje, hun enigste activiteit is naar de wc lopen, maar dat is dan omdat dat niemand anders voor ze kan doen…laten hun vrouw/vriendin zich te barsten werken…kan zo nog wel ff doorgaan…

Zekerheid heb je nooit, alles kan mis gaan. het belangrijkste is dat je van dat soort dingen leert en doorgaat, in negativiteit blijven hangen heeft nog nooit iemand geholpen.

:dag:

Ik zelf ben een hollandse vrouw en getrouwd met een nederlandse man, dus ik kan hier niet over meepraten. Zelf vind ik dat iedereen zijn verhaal mag en kan doen. Maar in ieder relatie is wat en zo ook met een relatie met een buitenlander. Van welk land dan ook. In ieder land wordt er wel iemand bedrogen. Maar je bent er altijd zelf bij. Dus je kan het niet altijd de schuld van een ander geven. Er zijn genoeg stukken geschreven waar het goed gaat in de relatie. En er zijn ook stukken waar het minder of goed gaat. Je moet ewoon je eigen gevoel volgen.

hier hoeft niks meer aan toegevoegd teworden !

en ik moet toch nog iets kwijt , yavrum waarom open je niet zelf een topic met mislukte relatie’s , misschien krijg je daar wel veel aanhang bij , en kun je mensen door dik en dun helpen .
ik vind het opzich niet eens zo een gek idee …
want op onze gezellige liefdeskletstopic waar jonge maar ook volwassen meiden over hun liefde praten , kun jij niet aan , geeft niks hoor , maar lees het dan niet …
Maar zoals je wel eens mee leest met ons , weet je net zo goed als ieder ander dat iedereen ze bagage heeft met alle ups and downs erbij , maar niet iedereen gaat alles bloot gooien over hun relatie , net zogoed dat jij niks verteld over jezelf !!!
anyway , enjoy …