Vertrouwen op afstand?

Geen dank, het is gewoon de waarheid die ook mag gezegd worden …

ik ben persoonlijk van mening dat het helemaal niet moeilijk is (afgezien van de afstand) en ik kan het weten. Het ligt aan de beide personen… het is eigenlijk heel simpel… Maar als je echt van elkaar houdt (en alweer hoe simpel het ook klinkt) dan lukt het ook!! Je moet er veel voor over hebben maar je krijgt er ook veel voor terug. En sevgillim dat van die familie daar ben ik het niet mee eens. Niet alle turkse of koerdische families zijn tegen westerse meisjes. Mijn vriend zijn ouders zijn koerden dus theoretisch gezien nog strenger dan turken. Zij hebben er helemaal geen probleem mee en staan er om te springen om me eindelijk eens te ontmoeten.

Ja en ik weet het volgens 99% zijn wij maar domme naïve meisjes die overal intrappen en op vakantie is alles mooi en leuk maar als je er echt woont valt het vies tegen. Nou sorry daar ben ik het absoluut niet mee eens! Ik hou van hem en hij houdt van mij, en daar kan ik een groot uitroepteken achterzetten. Hij heeft meer voor mij over en meer voor mij gedaan dan ooit een nederlandse of belgische jongen voor mij gedaan heeft. Hetgeen wat ik in een jongen zoek, dat zit niet in deze westerse maatschappij, sorry! Misschien dat ik daarom wel een turkse vriend heb. Ik val niet op de manier waarop nederlandse mannen met vrouwen omgaan.

Maar zoals ik al zei dat zal ook van beide personen afhangen. Hoe zij met hun cultuur omgaan en wat hun karakter is. Maar om op al het voorgaande te reageren over dat het eigenlijk dom is om zo’n relatie aan te gaan omdat de kans op slagen minder groot is, sorry daar ben ik het persoonlijk niet mee eens. Als het fout gaat dan ligt het niet aan het feit dat jij in nederlandse bent en in nederland zit en hij hetzelfde met turks heeft. Nee dan ligt dat aan het feit dat je er voor de tijd niet goed over nagedacht hebt of je dit persoonlijk kunt en of je echt van die persoon houdt. Met een Nederlandse jongen zal dit minder snel naar boven komen omdat het hier alles wat meer gladjes zal verlopen maar dan komt het er ook na de tijd uit (of te laat).

Dus dat is mijn visie hierop. Het zal gerust zo zijn dat velen het hier niet mee eens zijn. Maar dit zegt mijn hart, en ik heb nog altijd het gevoel dat mijn hart volgen (en mijn verstand te gebruiken) ik geen verkeerde keuze heb gemaakt met betrekking tot mijn vriend, integendeel :).

Sevgilim ik heb de indruk dat jij ook al iets hebt meegemaakt en gekwets bent geworden.:confused:

Ik heb alleen de waarheid verteld hoor boxs :slywink: en toen die gast doorhad dat ik en mijn man wisten wat er aan de hand was probeerde hij zich op alle mogelijke manieren eronder uit te praten.Toen ik weigerde om met hem te dansen voelde hij zich beledigd en wilde zijn (vriendin) komen vragen wat er was,hij hield haar tegen!

Graag gedaan trouwens ,als ik er één meisje haar ogen mee kan openen ben ik geslaagd:nod:

Eliff wat is jouw leeftijd,??? woon je nog bij je ouders, is je vriend of man bij jou ??? juist een paar vraagjes mag je aan mij ook vragen .

Blijf vooral op jezelf vertouwen en in jezelf geloven. Hou je ogen en oren gewoon goed open.
Doe de dingen, waarvan jij denkt, dat het je gelukkig maakt.
Heb respect voor een ander, maar vooral ook voor jezelf.

Goed gezegd Fransijn ik begrijp je maar sommige zijn te jong om tussen de regels te lezen.

(maar vooral ook voor jezelf.)

Die laatste 5 woorden lezen ze zelfs niet , ze zijn wel de voornaamste.

Doordenkertje aan de jeugd :::!!!

Toen ik 5 jaar was wist mijn papa en mama alles.
Toen ik 10 jaar was waren er toch dingen die papa en mama mis hadden.
Toen ik 16 jaar was waren mijn papa en mama van een andere wereld. (dom)
Toen ik 20 was kon ik niet meer praten met mijn ouders.(ouderwets)
Toen ik 25 was had ik veel hulp en raad van mijn oudersen en hadden ze soms wel gelijk.
Toen ik 30 was moest ik toch toegeven dat papa en mama al die tijd toch gelijk hadden.

boxs vbmenu_register(“postmenu_162033”, true);
Junior Member

http://www.wereldwijzer.nl/images/rating/ster1.gif

Reputatiekracht: 0

http://www.wereldwijzer.nl/images/reputation/reputation_pos.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon1.gif

Re: Vertrouwen op afstand?
Eliff wat is jouw leeftijd,??? woon je nog bij je ouders, is je vriend of man bij jou ??? juist een paar vraagjes mag je aan mij ook vragen .

Denk dat je geen antwoord gaat krijgen boxs, dat zegd al genoeg denk ik :rolleyes:

:belgium: :tunisia:

mijn man en ik houden van 't mooi land Tunesie alleen 't land dat wilde ik even duidelijk maken!

Misschien toch maar eens een nieuwe topic openen , wat denk je daar van forumleider???

Zoals je reeds geschreven hebt sprookje.!!!

" Graag gedaan trouwens ,als ik er één meisje haar ogen mee kan openen ben ik geslaagd:nod: "

Ik geloof dat er meer op elkaar geregeerd wordt dan op het eigenlijke onderwerp. Alhoewel ik er mijn antwoord op heb en met dank aan de meiden hier die mij gesteund hebben, is dit niet niet bedoeld om elkaar te becommentaren op de reacties. Sommige reacties vind ik persoonlijk nogal bot overkomen en een beetje uit zijn verband gerukt.
Wat voor de een heel belangrijk is, kan voor de ander niks te betekenen heben. Iedereen denk en voelt anders.
Om me aan te sluiten bij Fransijn: Heb respect voor een ander en vooral voor jezelf.

En laten we het voor elkaar vooral leuk en gezellig houden

Groetjes Rachel

amen… en @ boxs ik ben 18+ en ik woon niet meer bij mijn ouders… en ik heb ik mijn leven genoeg meegemaakt om te weten wat het je kan geven, kan afnemen en leren… maar daar gaat het niet om… Ik sluit me bij Rachel en Fransijn aan…

En laten we dan nu maar weer on-topic gaan :slight_smile:

groetjes

Daarom heb ik ook gezegd ‘de meerderheid’, als je goed had gelezen (heb het trouwens hieronder nog eens gekopieerd ) dan had je het gezien !

Ik heb genoeg meegemaakt al, gekwetst ben ik niet (meer), mn ex en ik zijn goede vrienden, we zullen samen nog leuke dingen gaan doen als vrienden, dus ik weet ook waarover ik spreek. Ik ben niet verbitterd neen, zeg nooit nooit, maar ik heb inmiddels ingezien hoe moeilijk het is en ook ik ben 20+ . Ik blijf naar Turkije gaan, ik heb veel turkse en koerdische vrienden, gewoon vrienden dus en die vertellen me héél wat interessante verhalen die me soms echt doen walgen ! Maar goed, als ik maar niet hun liefje ben !

Eliff, deze rode zin eens goed lezen :wink:

Helemaal mee eens !

ik heb um gezien sevgillim, sorry had ik over het hoofd gezien :wink:

Geen probleem dan :wink:

hey box…

ik vind je echt geen oude zeur hoor…en ik denk dat het goed is dat je hier even dit stuk neerplaatst…

maar wat dit stukje betreft: ikdenk dat de meeste meiden op de site dat ook wel weten.
een relatie op afstand is niet iets waar je voor kiest…het is iets wat je gewoon gebeurd.

groetjes

filiz

Velen gaan naar Turkije met de** bedoeling** van daar een lief te vinden of een avontuurtje te beleven, staat hen goed om nadien verhalen te kunnen vertellen onder vrienden.

Sorry, maar boxs, ik denk niet dat zulke personen hier komen!!! dat heeft niks met Turkije te maken, daarvoor kun je ook naar Spanje of zo gaan…

groetjes Carine

P.S. waarom denk je zo?

Waarschijnlijk omdat boxs ook zijn of haar ogen goed opent tijdens de vakantie in turkije. Man, je moet eens echt enkele meiden in het oog houden en dan meestal ook het personeel van je hotel. Niet moeilijk om al snel te weten wie met wie gaat. Is het meisje naar huis dan staan ze al aan een andere tafel met jonge meiden. Zelf gezien !