Players heb je overal. Ook hier in Nederland. Ik ben totaal niet op vakantie gegaan met de bedoeling om daar een pleziertje te hebben. Verliefd worden op vakantie… het is mij ook overkomen… en gelukkig is het wederzijds. Maar deze jongens hebben ook gevoel… al lijkt het voor sommige niet. je zou toch maar net dat ene meisje zijn waar ie helemaal op verkikkerd raakt…
dat bedoel ik ook, maar ik denk dat hier op t forum niet zulke types komen.
ik kan t mis hebben, maar volgens mij kan ik hier niemand noemen, die echt puur voor t playen naar Turkije gaan…
Re: Wat zijn de ideale liefdes-leeftijden?
ik ben ook 19 en mijn vriend 21… ik ben persoonlijk wel blij dat we een leeftijdsverschil van maar 2 jaar hebben… precies goed…
Eliff is het nu 18 of 19 jaar, of twijfel je zelf nog ???
ik heb vanmorgen maar even een klein stukje gelezen en even gereageerd…toennet uit school gekomen en even het hele topic gelezen…maar haha ik val van mijn stoel van het lachen…
@box…als je goed had gelezen heeft eliff 18+ geschreven…19 hoort daar ook bij!!
gewedlig gedicht wat je opgeschreven hebt…maar ik neem aan dat jij ook wijzer bent geworden door dingen te doen…
ik twijfel er niet aan dat je ons ons geluk niet gunt…maar ik denk dat veel meiden hier niet op dit advies zitten te wachten…als je 18 19 20 bent doe je toch wat jezelf wilt…
je leert tenslotte al doende…!!
ik vind het belachelijk dat eliff zich hier moet gaan zitten te verdedigen omdat ze een relatie met een turk heeft…als ze zelf weet hoe het zit dat is het goed…ik hoef hiet aan niemand verantwoording gaan af te leggen voor de dingen die ik doe!!
al zou iemand alleen naar turkije gaan om te playen en iedere avond een ander te hebben…nou en>> ligt hier niemand wakker van denk ik…ik teminste niet…
…ik ben blij als andere mensen gelukkig zijn…en vind het rot als het met een ander slecht gaat…maar je moet bij jezelf altijd op de 1e plaats komen…
@fransijn…mooi gesproken…gelijk heb je zeker!!
@sev…wat fijn dat je allemaal vrienden hebt die je van alles vertellen…misschien hadden ze het je eens moeten vertellen toen je nog met je vriend ging…dan had je er waarschijnlijk heel anders over gedacht…ik vind je reactie een beetje raar overkomen…eerste zijn turkse jongen alles en vervolgens wanneer het uit is…wil je er nooit meer een…en dat heb ik je al eerder horen zeggen…
tuurlijk lopen er relaties stuk…maar ik zou de gebroken nl huwelijken niet de kost willen geven!!
laat iedereen in zijn of haar waarde…en houd je met je eigen zaken bezig…!!
Ik sluit me aan bij Filiz… verder ga ik hier niet op reageren!
Enkel dit in het algemeen: Ik ben nog niet zo heel lang op ww maar ik vind dat het hier de laatste tijd behoorlijk negatief aan toe gaat (niet enkel dit topic) en dit door mensen die gewoon maar reageren om te reageren en niet om diegene die om advies vraagt te helpen… Denken jullie nu echt dat die hun verhaal hier gaan zetten om dan de grond in geboord te willen worden(bij wijze van spreken)?
Ik zeg ook niet dat het allemaal rozegeur en maneschijn is, dat is bij mij ook niet en kijk eens naar jezelf… Is bij jou thuis alles zo geweldig en positief? Ja, dan moge jij de eerste steen werpen. Dit zijn mensen die wss met hun verhaal nergens terecht kunnen en ergens bij “lotgenoten” steun en advies zoeken… Kan dat dan ook al niet meer?
Vroeger kon ik hier met m’n vragen en ‘problemen’ terecht, nu zwijg ik er gewoon over… ergens vind ik dat spijtig.
Summa, ik ben t met je eens, waarom gebeurt dit? ik twijfel nu ook om te reageren. Gelijk word je onder vuur genomen. Ik probeer alles overwogen te beantwoorden. maar je moet nu wel heel erg oppassen wat je zegt.
:finger:Natuurlijk zullen er wel bij zijn waar het goed gaat,alleen zijn dat er maar een paar en de rest loopt fout.Bedenk dat Turkije nog altijd een moslimland is en moslims hebben andere gedachte over vrouwen dan wij.Als moslim vrouw heb je niet zoveel vrijheid als wij!
En het is gemakkelijk om alleen maar je beste kant te laten zien als je altijd maar twee tot drie weken samen bent!
Als je vier maal per jaar maar Turkije gaat voor telkens twee weken kan iedereen zijn beste beentje voorzetten en na drie jaar ben je maar zes maandjes samen geweest hoe kan je elkaar dan kennen?Via pc zeg en schrijf je ook wat je wil !
Ja dames vaak zijn het onbezonnen relaties en als je dan toch huwt ben je gekloot zoals ze dat zeggen:finger::finger:
toen ik hem hierover aansprak vertelde hij dat hij niet vroeg aan die meisjes om verliefd te worden en als er eentje steeds terug kwam waarom zou hij dan zijn kans niet wagen om mischien een beter leven te krijgen.
en jullie zijn degene die terug gaan onthoud wat ik gezegd heb!!
werkelijk sprookje…jij haalt me het bloed onder mijn nagels vandaan!! en dan moet je al heel ver gaan wil dat bij mij lukken!!
doe toch normaal mens…
wij weten heus ook wel dat niet alles rose geur en manenschijn is. maar het is het proberen iig waard…
wat boeit het jouw wat andere mensen doen…laat ze met rust…houd je met je eigen bezig. maar oke miss is jou leven te saai en moet je je daarom maar met andere gaan bemoeien.
jij zal de laatste zijn waar ik aan denk mocht mijn relatie stuk lopen!! ik heb genoeg lieven mensen om me heen waar ik zulkde dingen mee deel.
inclusief mn moeder die zelf ook met een turk getrouwd is geweest…ik weet dus wel verdomdes goed waar ik aan begonnen ben en waar ik mee bezig ben!!
daar heb ik jou ‘wijze’ woorden echt niet voor nodig…
misschien moet je je zelf hier ook eens bloot geven…kijken hoe je het vind als wij jou beginnen af te kraken!!
sorry als ik onbeschoft overkom…dat is echt niet mijn bedoeling en mijn eigelijk aard…maar dit vind ik echt alles slaan…
zoek een hobby…en laat andere mensen met rust…er is hier nooit om deze mening gevraagd…!! het ging gewoon over 1 simpel smsje…
Ten eerste zeg en schrijf ik wat ik wil en ten tweede is het de waarheid jullie zijn degenen die terug gaan,of kunnen jullie hier niks fatsoenlijk krijgen soms! en nemen julie daarom maar een turk.
En turken zijn bij mijn weten nog altijd moslims en die gaan anders met hun vrouwen om !
En dat je de waarheid niet kan verdragen zegd veel :tssk:
inclusief mijn moeder die zelf ook met een turk getrouwd is geweest
meisjes meisjes toch…laat iedereen gewoon z’n verhaal doen hier, vragen stellen enz. Maar ga elkaar alsjeblieft niet zo zitten stangen en kwetsen!
Sorry hoor, heb deze topic net zitten lezen en ik vind ook wel dat sommige erg ver gaan met een reactie geven. Weet je, ik denk als je verliefd bent dat je dan gewoon niet goed ziet wat er echt allemaal gaande is! Liefde maakt blind is nog steeds een spreekwoord waar geen speld tussen te krijgen is. Of je nou verliefd bent op een nederlander, een duitser, een rus, een zweed of een turk maakt dan volgens mij niet zoveel uit hoor. Het grootset probleem blijft nou eenmaal de afstand en het cultuurverschil. En zie daar maar eens op een goeie manier mee om te gaan.
Ik wens iedereen die zoiets meemaakt heel veel sterkte toe en ik hoop van harte dat ieder op zijn/haar eigen manier hartstikke gelukkig is en blijft.
Oh ja, zelf heb ik nooit dingen meegemaakt zoals jullie hier.Ben al jaren getrouwd met een lieve nederlandse man en geloof me, das ook weleens wat hoor! Echt wel…
Re: Vertrouwen op afstand?
:finger:Natuurlijk zullen er wel bij zijn waar het goed gaat,alleen zijn dat er maar een paar en de rest loopt fout.Bedenk dat Turkije nog altijd een moslimland is en moslims hebben andere gedachte over vrouwen dan wij.Als moslim vrouw heb je niet zoveel vrijheid als wij!
En het is gemakkelijk om alleen maar je beste kant te laten zien als je altijd maar twee tot drie weken samen bent!
Als je vier maal per jaar maar Turkije gaat voor telkens twee weken kan iedereen zijn beste beentje voorzetten en na drie jaar ben je maar zes maandjes samen geweest hoe kan je elkaar dan kennen?Via pc zeg en schrijf je ook wat je wil !
Ja dames vaak zijn het onbezonnen relaties en als je dan toch huwt ben je gekloot zoals ze dat zeggen:finger::finger:
toen ik hem hierover aansprak vertelde hij dat hij niet vroeg aan die meisjes om verliefd te worden en als er eentje steeds terug kwam waarom zou hij dan zijn kans niet wagen om mischien een beter leven te krijgen.
Laten we alsjeblieft respectvol met elkaar om blijven gaan hier. Wat schieten we ermee op om elkaar “af te zeiken?” Sorry voor deze taal hoor, Het past niet bij een juf, eigenlijk.
Zo’n opmerking van “Je kunt hier zeker niets krijgen, dus neem je maar een Turk” is volkomen uit de lucht gegrepen.
De mannen lopen me hier achterna, maar E is me gewoon overkomen en ik houd zielsveel van hem. En ja ik ga iedere vakantie terug, totdat we een ander optie hebben.
Heb er zelfs een baantje bij genomen om dit te kunnen doen.
En ik ben niet een of ander dom mokkel van rond de 18, maar moeder van 2 volwassen kinderen.
En eigenlijk doet leeftijd er ook helemaal niet toe.
Meiden voel je sterk en ga voor de liefde. Laat je vooral niet beïnvloeden door wat een ander vindt. Zoek je eigen geluk en volg de weg die jij verkiest.
sorry boxs maar als je met sarcastische opmerkingen wilt komen dan ben je bij mij aan het verkeerde adres… er stond 18+!!! en als je het weet waarom vraag het je het dan… je bent een beetje zielig bezig
@ Filiz… dankjewel!!!
en ik sluit me ook bij je aan… als dit er hier zo aan toe moet gaan reageer ik ook niet meer… mensen zijn toch aparte wezens… lopen maar op elkaar aftegeven en overal zijn vooroordelen over… ach jah als jullie je daar prettig bij voelen, ga je gang! Maar jullie hebben mij er niet minder van overtuigd dat ik van mijn vriend hou!! Ook heb ik nog niet het minste gevoel gekregen door jullie posts dat ik dom bezig ben!! en ik geloof dat ik kan zeggen dat er veel andere meiden zijn voor wie dit hetzelfde is… dus helaas… probeer het bij een paar anderen…
en nog even korte over dat player gebeuren… owjah er lopen er genoeg rond… Maar er lopen net zo goed meiden rond die net zo erg, wat zeg ik 20x erger zijn!! Zo erg dat ik me er vaak zelfs voor heb geschaamd dat ik tot hetzelfde geslacht hoor…
Ik begin me zowaar een beetje schuldig te voelen dat ik dit onderwerp erop heb gezet.
Ik denk voorlopig wel 2x na voor ik een topic open. Dit was alleen maar bedoelt om wat advies te krijgen van mijn medeforum leden.
zo heb ik ook gedacht, en alleen om iemand te helpen werd ik aangevallen.
deze personen, hebben wel een heel erg saai leven als ze hier alleen maar komen om mensen op dit forum aan te vallen.
het is vast niet de bedoeling dat dit forum straks stil valt!!!
( of mss is dit juist wel hun bedoeling)
probeer t je niet aan te trekken, na telkens lik op stuk, mss beetje hulp van forumbeheerders, gaan ze ergens anders kwallen.