Vertrouwen op afstand?

hahaha dit is echt een giller!!! ik heb me verrot gelachen toen ik die posts van Sprookje las… hahaha en idd Filiz, professionele hulp zal goed besteed zijn aan dit figuur…

BTW Sprookje ik krijg zomaar het vage gevoel dat de relatie die jij hebt met je nichtje niet helemaal klopte…

xxxx Het lelijke eendje :D:D

p.s. Filiz ik voel me nu nog knapper na die opmerking door dat figuur…

@Sev er klinkt bitterheid in jouw woorden,jammer hoor want er was een tijd dat je het hier heel gezellig vond en niet was weg te slaan.
Enne niemand heeft jou hier gezegd weg te gaan die beslissing heb jezelf genomen.
Wat er allemaal precies gebeurd is tussen jou andere van het forum is jouw zaak.
Toen ik na een periode van afwezigheid(door ziekte)hoorde van de problemen heb ik jouw direct een pm gestuurd omdat je wel op het forum kwam maar nooit reageerde als ik iets plaatste.
Je pm waren kort en van de leuke band die er ooit was was niets meer over.
Ik heb alle registers opengetrokken om je te overtuigen dat de dingen misschien konden worden uitgepraat.
Nu moet je hier niet doen alsof iedereen je heeft laten vallen want je weet goed genoeg dat dat niet waar is.
Jammer dat je zo verbitterd bent en persoonlijk denk ik dat het eindigen van je relatie met je turkse vriend hier ook mee te maken had.
Tenslotte wil ik nog reageren op je uitspraak dat we er zelf nog achter komen hoe bepaalde personen zijn.
Ik kan alleen maar zeggen dat iedereen op het forum altijd heel correct is geweest tegen mij,ze maken zich zelfs zorgen als ik een tijdje niet kom.
Als er ergens wordt meegeleefd dan is het wel op TTT en die vriendschap is tegenwoordig eerder een uitzondering dan een regel.
Nou Sev het ga je goed en als je inderdaad beslist om helemaal weg te blijven bedenk dan goed dat je je dat zeld aan doet en niemand dit van jouw verlangd.
Trouwens als je beslist op terug te komen dan weet ik zeker dat daar niemand iets tegen heeft.

Groetjes,Jill

Ah jeetje waarom reageer ik nog. Het komt er alleen op neer dat ik zogezegd de discussie zou gestart hebben terwijl beppie is uitgevallen terwijl ik gewoon net als anders een mededeling deed. Achteraf geen verontschuldigingen, niets !
Sorry hoor, maar met zo een mensen weiger ik dan nog iets vrij te geven van mezelf. Mensen die er niet tegen kunnen dat je iets zegt, waarmee niets was bedoeld. Wat kan je dan nog zeggen zodat ze het niet kwalijk nemen ? Het vertrouwen is weg, en ok, als zij altijd de zieligste willen zijn dan is dat goed voor hen, als zij hen er goed bij voelen. Ik ga door met mn leven, geen zin om naar die onzin nog te luisteren. En ben niet zo dom om als een schoothondje nog achter jullie aan te lopen. Ik weet toch wat jullie van me denken ook al kennen jullie me niet. I don’t care anymore.

Dat ik op TTT niet meer reageer heeft niet met mn relatie te maken, waarom zou het ?
Natuurlijk weet ik, dat als ik wegblijf, dat ik dat mezelf aandoe, who cares ? Ik ga echt niet om een website of forum zitten treuren hoor. Life is more then this.
En ja, ik heb zelf besloten om weg te blijven daar, waarom zou ik nog reageren ?
En omdat ze tegen jou, jill, correct zijn, wil nog niet zeggen dat ze tegen anderen even correct zijn hé, heb trouwens nog reacties van mensen ontvangen die dat ook vinden, namen noem ik niet, zou niet mooi zijn van mij, maar heb duidelijk het bewijs ervan !

En ik ben zeker niet verbitterd: voor alle duidelijkheid : ik HAD een leuke tijd hier, nu niet meer, tot zover. Daarom hoef ik niet verbitterd te zijn, de goede tijden moet je onthouden, de slechte vergeten.

Verder zeg ik niets meer over mn huidige leven, want mensen halen graag het onderste uit de kan om toch nog maar eens je negatief af te schilderen. Heb eruit geleerd door hier je verhaal neer te zetten, daarom die ik het ook niet meer.

Dat jullie allemaal nog heel veel plezier mogen beleven op ww, het ga jullie goed !

Sev,life is more than this? Nou een tijdje terug maakte het wel een groot deel van je leven uit dus was het toen wel heel belangrijk voor je.
En iedereen leeft altijd mee met iedereen,ook met jou en nee ik ga echt jouw privezaken nu niet uit de doeken doen.
Maar als het dan allemaal zo prive is waarom plaats je het dan op een forum,heb je er nooit aan gedacht dat half nederland en misschien belgie dit kan lezen,dus wat is prive.
Maakt verder ook niet uit maar ik maak me wel kwaad over je opmerking over die pb.
Ook ik heb het fatsoen gehad je te schrijven via pb en dat mag iedereen weten hoor.
Ik wilde alleen maar proberen jou weer te verzoenen met de rest en dat is helaas niet gelukt.
Maar om nou net te doen alsof wij allemaal luisteren en beinvloedbaar zijn door 'bepaalde 'personen?
Nee hoor ik heb het op eigen houtje gedaan en heb er geen spijt van.
O ja en als je het te min vind om op mij te reageren dan moet je je dat zelf weten,jij bent degene die zich kwaad maakt niet ik,ik ben alleen teleurgesteld in jou.
Ik herinner me een andere Sev,altijd goedlachs en in voor een geintje,wie is nu verbitterd???

hmmm sorry maar wat heeft deze discussie tussen jullie twee (en evtentuele anderen) met ons (deze topic) te maken… En Jill… als sevgillim niet meer op dit forum wil komen en of praten dan is dat toch haar beslissing, misschien heeft ze er gewoon genoeg van… constant alle reacties van anderen…

@ sevgillim… dat sommige mensen zeggen dat dit allemaal door jou komt is gewoon bullshit… er heeft iemand een reactie gegeven waar we met zn allen bovenop gesprongen zijn en op hebben gereageerd… klaar…

blijkbaar ligt het hele gedoe relatie met een turks iemand toch bij veel mensen nogal hoog… dit begint eigelijk een beetje “een zeik elkaar af” topic te worden, wat absoluut niet de bedoeling van Rachel was.

Kunnen we hier pls The End achter zetten…

@Eliff: bedankt, toch iemand die het snapt ! En ja, ik heb er genoeg van, daarom reageer ik niet meer op bovenstaande…

@Eliff,wie zeikt wie nier nu af?
Jij toch ook of niet?
Die hele discussie met Sev ligt al weken achter de rug.
Ik was daar totaal niet bij betrokken,nogmaals ik wilde alleen helpen de boel te sussen,als dat nog niet mag.
Kijk als Sev die opmerking van die muis een olifant maken niet had gemaakt dan was er geen hond nooit meer over begonnen.
Trouwens als Sev recht in haar schoenen staat zou ze deze hele discussie op TTT doen en niet hier.
Dit heeft helemaal niets met jullie te maken maar ik heb wel het recht om te reageren als iemand zonodig oude wonden moet openhalen.
Wie is hier kinderachtig?Ik laat al mijn geplaatste berichten staan en haal ze niet weg om welke reden dan ook en Sev weet heel goed wat ik bedoel.
Houd er toch mee op en laat dit heel gedoe rusten,het is een zaak tussen bepaalde personen en die hoeft hier niet op het forum te worden uitgeklaard.
Sev doet nu net of iedereen tegen haar is en iedereen haar aanvalt.
Ik heb haar nog niet een keer horen zeggen dat meerdere onder ons er alles aan gedaan hebben om de zaak te klaren ook al hadden ze met de hele zaak geen uitstaans.

@ jill… uh sorry maar onder afzeiken versta ik iets heel anders… ik weet niet hoe jij mijn post gelezen heb… maar ik heb daar dus echt niets ingezet wat bedoelt was om iemand af te zeiken… als je dat zo opgevat hebt mijn excuses hiervoor… je bent wel nogal snel op je teentjes getrapt hoor…

O nee hoor ik ben helemaal niet snel op mijn tenen getrapt hoor,maar ik vraag me af waar jij je mee bemoeid je weet helemaal niets af van dit hele gedoe.
Ik heb me alleen verdedigt t.o.v Sev die blijkbaar vindt dat iedereen haar heeft laten vallen en dat is niet zo.
Wat een pubergedrag hoor,sorry.
Als je nog wil reageren doe je dat maar per PB want ik wil niet langer deze discussie op het forum voeren want daar is dit forum niet voor bedoelt.

O ja waarom zou het mij hoog zitten als iemand een relatie met een turk heeft?
Turkije is mijn favoriete vakantieland en ik heb veel Turkse vrienden en o ja een hele lieve man,dus daar moet je het niet achter zoeken.

Ik kom jou ook eens even wat vertellen hier sprookje…
Wat ben jij een ontzettend zielig mens zeg echt waar.
Ten eerste : zoek je een eigen leven
Ten tweede: jij zegt wel dat mensen lelijk zijn waarom staat bij jou naam dan geen foto dat zal zeker wel een heel goeie REDEN hebben he!!!
Ten derde: jij zal vast zelf wel zo’n goeie relatie hebben want tsja dat krijg je als je zo ontzettend knap bent hier in Nederland…

Even voor de duidelijkheid ik ben nog nooit in Turkije geweest en heb hier totaal niks mee met dit onderwerp maar wat jij allemaal voor een onzin eruit slaat vind ik echt niet kunnen.

Ik weet niet met wat voor normen en waarden jij bent opgevoed maar vast niet met de Nederlandse…
Daarin word je geleerd dat je mensen met respect moet behandelen en in hun waarden moet laten…

HEB JIJ BLIJKBAAR NOG NOOIT VAN GEHOORD!!!

Ik vind dan ook dat je zelf lekker een topic moet openen met je eigen problemen en deze meiden lekker metrust moet laten…
Wat zij met hun leven doen kiezen ze zelf voor en bij de een gaat het goed en bij de ander niet…
So be it… Maar is dat jou probleem???

Echt waar mens je moet je een eigen leven zoeken en deze meiden lekker metrust laten…

Ik hoop dat ook voor al die meiden dat deze nachtmerrie ( sprookje dus ) geen gelijk krijgt en dat jullie een fantastich leven tegemoet gaan…

ALAAF!!!

Goed,dit escaleert,of was dat al,ik sluit dit topic af.

Iedereen mag hier zijn zegje doen;maar sprookje,je maakt het te bont,vooral als je iets zegt over iemands uiterlijk,als je mensen blijft kwetsen dan zal ik maatregelen moeten nemen.

Hans.