Vertalingen Turks - Nederlands/Nederlands - Turks deel 1

en hier nog eentje…alvast heeel erg bedankt!!!

dunyadaki en guzel seyi sana vermek isterdim,ama seni sana verememki!

thnx!!

Erkan kan je mij misschien helpen?

Ik vroeg mijn vriendje of hij nog ziek was en toen antwoorde hij zo:
evet (ja;))
hemde (en??)
hasteneye kaldırdılar (ziekenhuis?!)
ölümden
döndüm
aşkım (mijn lief)
keşke yanımda olsaydın
(als je nou eens hier was)

Ik maak me een beetje zorgen. misschien is hij figuurlijk bezig, of dramatisch maar erg goed klinkt het niet…

Ohh goed dan Erkan, ik heb dat wat tussenhaakjes stond weg gelaten :stuck_out_tongue:

Ouderen (oudere kennissen) kennen ons, nieuwen (nieuwe generatie) krijgen ons voorbeeld en degenen die ons niet kennen, krijgen lesje.

NB: Marieke dank je wel voor de leuke liedjes
AUB!

Ik wou jou leukste ding van de wereld geven, maar ik kan je (aan) je niet teruggeven

NB!
Dus je bent voor altijd voor hem.

Ja, Hij is ziek. Hij is in het ziekenhuis opgenomen.
Hij is teruggekeerd in het leven.
Hij wou eens dat je bij hem was.

NB: vertalingen van de woorden zijn goed!
goedzo…

keuze was aan jou Macy

Heel erg bedankt erkan!! ben er blij mee met de vertaling…!!

enne die liedjes zijn van me vriendje… :slight_smile: maar bedankt voor ismail yk :slight_smile:

Heel erg bedankt! Super dat dit zo snel vertaald is!

Erkan wil je dit effe vertalen aub,en bedankt voor de vorige vertalingen.Hey lieverd van me ,hoe gaat het met je?Ik verlang om je terug te zien en je eens goed vast te kunnen nemen.Denk heel veel aan jou en je mooie lach(colgate,grapje).Ontvang jij mijn sms-jes die ik verstuur via de pc?Wat gaan we doen in februari als ik afkom?Stuur me een sms als je eens online kunt komen.Dikke kus van me XXXX

Erkan wil je dit effe vertalen aub,en bedankt voor de vorige vertalingen.Hey lieverd van me ,hoe gaat het met je?Ik verlang om je terug te zien en je eens goed vast te kunnen nemen.Denk heel veel aan jou en je mooie lach(colgate,grapje).Ontvang jij mijn sms-jes die ik verstuur via de pc?Wat gaan we doen in februari als ik afkom?Stuur me een sms als je eens online kunt komen.Dikke kus van me XXXX

http://www.wereldwijzer.nl/images/statusicon/user_online.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/ww3/report.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/misc/progress.gif

ik heb hier ook nog een klein stukje hahaha. Bedankt alvastttttttttt!!!

“Het zal moeilijk voor me worden om in december te komen, in verband met het geld, de ruzie met mn moeder en de toestemming die ik van mijn vader moet krijgen. Ik ga er alles aan doen om te kunnen komen want ik wil je echt snel zien. Ik denk heel veel aan je en ik hoop jij ook aan mij. Ik heb zin om bij je te zijn en je te kietelen.”

hahaha

Hey, Zou je mij nog even kunne helpen aub? Alvast bedankt!

-ben sende kendımı buluyorum
-sen le ben birbirimi iy tanım ıyoruz
[FONT=MS Shell Dlg]-sen iyi bi kızsın[/FONT]
[FONT=MS Shell Dlg][COLOR=#000000][FONT=MS Shell Dlg]-boş ver /veer ?[/FONT][/FONT][/COLOR]
[FONT=MS Shell Dlg][COLOR=#000000][FONT=MS Shell Dlg][/FONT][/FONT][/COLOR]
[FONT=MS Shell Dlg][COLOR=#000000][FONT=MS Shell Dlg]Groetjes[/FONT][/FONT][/COLOR]

Laat mijn bericht maar zitten Erkan, dit hoeft niet vertaald, het is niet meer van toepassing want hij is vreemdgegaan en het is over.

Anna, wat kut voor je:( Hoop dat je snel over hem heen komt!

Dankje:)
Ja het was heel vervelend erachter te komen, hij heeft me erg gekwetst. Ik was genoeg gewaarschuwd en zie nu ook dat ik dom was.
Ben in ieder geval erg blij dat ik mijn ticket voor december nog niet had geboekt. Ben heel erg teleurgesteld in hem, ik dacht écht dat hij ook gek op mij was…:frown:

Ohw anna! dat is echt niet leuk voor je! :frowning: heeeel jammer! Maare hoezo reageer je niet op mijn privebericht die ik naar je gestuurd heb?

Ja je ehbt geluk ja dat je dat niet hebt betaald!

Ik krijg ook regelmatig prive berichten,…ook ik beantwoord die meestal niet.
Ik wil geen hele dagtaak aan vertalingen hebben.
Ik vertaal hier alleen in het openbaar en doe dit vrijwillig maar ik doe dit alleen wanneer ik tijd en zin heb.
Groetjes Mariannn