Kan iemand me helpen..

Hoi hoi
ik heb smsjes gehad in het turks…hebhet getracht te vertalen, maar mijn turks is nog niet zo goed…zou iemand mij kunnen helpen?

Seni unutmak mi ölmeyi tercih ederim seninle gecen dakikalarin durmasini dilerim sensiz olmaktansa intihar ederim yemin ediyorum seni cok ama cok severim

en deze:

(zitten rare tekens tussen…hoop dat het te lezen is…zal een turkse letter zijn die in mjin telefoon niet voorkomt…)

yanimda yada uzagimda nerede olursan o* sen hep kabimde, sen hep gönümde, sen hep di*imdesin nicin diye sorma bitanemsin yüregimsin… sevdiginsin canim

alvast bedankt!!

Lieve berichtjes in elk geval…
Als ik je nog es kan (proberen te ) helpen, ik probeer het graag vind het leuk om te doen.
maar dat zeg ik, ik ben er ook nog niet zo lang mee bezig… Groetjes

Bedankt!! weet ik in elkgeval wat het zo’n btje inhoud :wink:
Nu nog de 2e ahaha maar daar wordt aan gewerkt :wink:

öptüm Mayra

heb de vertalingen gekregen, zal ze ff hierop zetten, kunnen anderen weer van leren haha:

eerste:

Ik jou vergeten?? Ik zou liever doodgaan dan jou vergeten… Ik wil alle minuten die ik zonder jou leef stoppen, ik zal eerder zelfmoord willen plegen dan zonder jou zijn. Ik hou zoveel van je.

tweede:

[COLOR=black]Naast me of weg van me, waar je ook bent, je bent altijd in mijn hart, in mijn zinnen wanneer ik praat, vraag me niet waarom jij de ware voor me bent, jij bent mijn hart, je bent degene waarik van houd.
[/COLOR]

dank je wel.
nou ik zat in elk geval een beetje in de buurt toch.
wel lieve berichtjes…ook een Turk aan de haak geslagen dus…??
welkom op het forum , erg gezellig hier :stuck_out_tongue:

Hahaha ja inmiddels een jaar geleden aan de haak geslagen hahah :stuck_out_tongue:
En bedankt voor je welkom!!

Een verliefde Mayra :smiley:

hey MissyMay !

Welkom op het forum! Lieve berichtjes zeg die je hebt gekregen ! Nou, dat het nog lang mag doorgaan hiermee ! Succes !

Heey Missymay! Ook welkom namens mij!
Heel veel succes en plezier hier en met je vriendje! Super lieve smsjes zeg! :smiley:

Liefs Rieneke

Nou Mayra … join the club zou ik zeggen!
Genoeg topics om je helemaal in uit te leven
We zijn altijd benieuwd naar nieuwe verhalen, foto’s, gedichten, herinneringen etc etc etc
(hier spreekt een schrijf/en dichtfanaat hoor, niets van aantrekken :embarrese [/SIZE]

Hihi dank jullie allemaal :D!!
En ja ik hoop ook dat Can en ik lang met mekaar door kunnen gaan!! :smiley:
Ik ga hier nog veel leuke dingen achterlaten denk ik :wink: haha!!
öptüm Mayra

Hey mayra!

Welcome!!! Ik zal je binnenkort even die gedichten sturen!!

x Cyn

Welkom Mayra, veel plezier op het forum. En denk erom het is eeeeeeeeeerg verslavend :laugh:

o echt wel , moet nu eigenlijk leren maar zit weer de hele tijd van het ene in het ander Topic te lezen word soms niet goed van mezelf.
Ondertussen leuk Turks muziekje en idd zo kom je niet achter het scherm weg soms haha.
Gelukkig MOET ik zo weg.

Haha dank jullie wel allemaal!! En Cyn ik zie je mail wel verschijnen :wink:
Ik ben nu ook al verslaafd hihi!!

XXX Mayra

Ja dat gaat heel snel hoor!!! Maarre op Turkije algemeen en dan e-store en Veel plezier/welkom thuis topics zijn oko echt keigezellig!!!

X Cyn

Hmm weet iemand toevallig wat karicigim betekend??

Verschrikkelijk! Ben al de hele dag dit studieontwijkend gedrag aan het vertonen! :no:
Moet hard werken aan een rapport van school, moet morgen af, maar het schiet maar niet op! Julie zijn zo afleidend!!! :stuck_out_tongue:

m’n vrouw (echtgenoot, partner etc)

Helemaal mee eens !!!
Maar ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg lief

Zo, gebruik dit topic ook maar es om wat te vragen…
kan iemand me helpen vertalen???
ik begrijp sommige delen wel, maar kan er geen zinnen van maken.
Please help me …

(helaas kan ik de speciale tekens niet typen…)

Güzel bir gülü güzel bir geceyi herkes sever. önemli olan gülü dikeniyle geceyi gizemiyle sevgiliyi derdiyle ve tüm kalbinle sevmektir gülüm
*

Birbirini seven insanlarin kalpleri arasinda, gözle görülmeyen ipler olurmus. Insanlar uzaklastikca bu ipler gerilir, insanin canini acitirmis, ama asla kopmazmis*

Ne o köntür göndermedik diye arayip sormuyorsun seven insan kalesce sevmez delikanlica sever ben senin icin duduluya geldi sen tenezür edipte gelmedin seni boyemis