Turkse zinnen

heeey zou iemand deze zinnetjes naar het turks willen vertalen…?
Ik kan best aardig turks maar deze simpele zinnetjes kan ik toch niet verzinnen :stuck_out_tongue:

-ik ben nu op school
-ik spreek je snel op msn

dat was het alvast heeel erg bedankt!

XxXx Kusum

  • simdi okuldayim
  • yakinda msnde konusuyoruz (we spreken elkaar snel op msn)

dankjewel!!

graag gedaan :slight_smile:

Kan iemand misschien dit vertalen :

Ik mis jullie heel erg, ik was bang dat jullie me zouden vergeten.
Ik heb Selman alleen maandag nog even gesproken, daarna heb ik niks meer van hem gehoord…

sizi cok özledim ve siz beni unutacaktiniz cok korktum.
Selman’i ancak pazartesi konustum, sonra ondan hic duymadim.

Thanks Nur !!!

Heeeeel heel erg bedankt…

Hahha Nur ben je onze persoonlijke wereld wijzer vertaalster aan het worden!! Geweldig, die school heeft je goed gedaan is het niet!

Liefs Linda

Jah idd !! Nur, hoe lang zit je al op die school ? in Leiden toch ??

ik doe het graag hoor
en dit soort zinnen lukken nog best wel, geen probleem

naja ik leer nu al 1,5 jaar turks maar ben pas echt sinds september aan de studie begonnen en dus ook echt sinds september dat ik echt goed leer vertalen e.d. we zijn nu ook bezig met het lezen van boeken e.d. dus dat is alleen al leuk…

dus kom maar op met de vertalingen… t is ook meteen een goede oefening voor me :slight_smile:

Nou voor Nur nog speciaal 1 :smiley: :

Wat is je adres ? en weet je die van Selman ook ?

Zo dat is dan nog een hele studie zeg!! Hoe lang duurt het in totaal?? Ben ik nu in de war, maar jij was toch ook naar Turkije geweest voor een cursus??
En idd vertalen is voor jou een goede oefening!

Succes verder,

Liefs Linda

Ik zou ook wel heel graag goed Turks willen leren! Ik probeer het nu zelf, maar les is toch wel het beste denk ik.
Was gisteravond nog in een Turkse pizzeria en heb daar ook eens mn Turks geoefend, vonden ze wel heel grappig geloof ik :stuck_out_tongue:

Senin adresini ne? Selman’in adresi de biliyor musun?

Heeeel erg bedankt Nur !! Ik moet toch maar is zelf turks gaan leren…

Ik heb pas zooo’n grappig boekje gekocht het heet : Hoe overleef ik mijn vakantie in Turkije ?? Staan allemaal onzin zinnetjes in, maar is zooo grappig…

Hahaha die heb ik ook, ik volg 1 x in de week les op de Fontys, spreken gaat me goed af maar schrijven en lezen niet, btw ik spreek spreek taal en word door mijn leraar vaak op fouten gewezen, dus ik heb nog veel te leren!!

Liefs Linda

weet iemand hoe je zegt,
-ik heb vakantie maar ik ben gewoon thuis in nederland.
-Ik moet veel huiswerk maken voor school…
-kan je mij in het turks mailen, ik wil graag meer turks leren
alvast heel erg bedankt!

de studie duurt 3 jaar (bachelor) en dan als ik wil nog 1 of 2 jaar master…
ja ik was inderdaad afgelopen zomer ook naar Antalya geweest om daar Turks te leren. Super was dat hoor, kan ik iedereen aanraden

zo snappen ze het wel. :slight_smile:

Nur… Nog 1tje… Echt de laatste…:embarrese
( Krijg er namelijk net 1 terug van me zwager, snap het wel een beetje maar niet alles… )

Selmanin adresini bilmiyorum cümkü onunla konusamadim. Selman telefon yaninda.

Alvast heeeeel erg bedankt…!!! :wink: