Wie wil mij helpen vertalen Ne-Tu en Tu-Ne

Ik ben sinds een week terug uit Turkije waar ik de tijd van mijn leven heb gehad. Ik heb een Turks vriendje opgedaan waar ik helemaal verzot op ben. En die ik heel erg mis.

We smsen elke dag met elkaar maar echt verder dan Ik mis je e.d. kom ik niet in het Turks.

Mehmet spreekt geen engels en duits. Ja een heeeel klein beetje en met je handen en voeten kom je ook een eind maar ik wil het hem makkelijker maken om hem te schrijven in het Turks. Op vakantie waren er vaak vrienden van hem die wel engels en duits konden en die vertaalden dus veel voor ons.
Ik heb nooit geloofd in liefde op het eerste gezicht totdat ik Mehmet tegenkwam.

Ik ben dus op zoek naar een serieus iemand die mijn nederlandse brieven wil vertalen naar het turks en als ik dan een brief terug krijg in het turks dat die naar het nederlands vertaald kan worden.

Ik ben 26 en heb 8 jaar lang een relatie gehad maar wat er tussen mij en Mehmet is is zooo anders.

Ik wil er graag wat van maken en wie wil mij hierbij helpen.

Je kan mij mailen via annemien_roubos@hotmail.com.

hallo, alovesmehmet, waar heb je hem leren kennen als ik vragen mag?? Welke plaats??? En ik wil je wel helpen met iets van turkse zinnen te maken, niet dat ik er veel ken, maar alle beetjes helpen.

@alovesmehmet: ten eerste welkom op ons gezellige forum!!! :slight_smile:

we zullen je allemaal proberen te helpen. mijn turks is ook niet goed maar ik zal mijn best doen voor je…
groetjes myrna

Ik heb hem leren kennen in Konakli, in het Golden Arena hotel.

Alle beetjes helpen en ik zou het super vinden om het een brief in zijn eigen taal te sturen.

En ik denk dat ik veel te vinden zal zijn op dit gezellige forum.

Zou je graag helpen maar hele brieven vertalen lukt me nog niet. Op www.lokum.nl (onwijze kutsite, veel leugens) bied iemand zich aan die tegen een kleine vergoeding vertalingen wil doen. Je kunt ook op het forum van Taliha www.vakantie-turkije.info/phpBB2/index.php vertalingen aanvragen!

Succes,

Liefs Linda

hoi,

ik spreek turks dus wil je best wel helpen om te vertalen

mail me maar naar: [EMAIL=“nurcarka@hotmail.com”]nurcarka@hotmail.com :slight_smile:

groetjes

Hoi bedankt voor de aanbieding, ik heb gelukkig al iemand gevonden die zich om een brief van mij aan het ontfermen is dus voorlopig ben ik heel gelukkig met haar diensten.

Het is fijn dat Nur wil helpen met brieven vertalen, maar het lijkt mij niet echt leuk, dat als je wat meer intieme dingen wilt vertellen aan je vriend, dat iemand anders dat dan weet.

Maar ja dit is in eerste instantie de beste oplossing.

Gr. Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Stom had in m’n vorige stukjes deTunesische vlag gebruikt. Lekker helder!

Taliha en haar site zijn super en betrouwbaar!

Hoi iedereen,
IK heb in april dit jaar een turkse jongen leren kennen. Ik heb een onwijs leuke tijd met em gehad en ik ga volgend jaar terug voor 4 weken. Ik ga de opleiding toeristisch managment afmaken en wil uiteindelijk een half jaar stage lopen in turkije. Ik voel me helemaal thuis in dat land en wil de taal ook graag leren. Zijn hier misschien mensen die turks spreken zodat ik af en toe wat woorden en/of zinnetjes kan vragen? Mijn mailadres is: [EMAIL=“linda_helder@hotmail.com”]linda_helder@hotmail.com Alvast bedankt!

Wat leuk dat je ook een turkse vriend hebt. En leuk dat je de toeristische kant doet, ik ga over een aantal maandjes de opleiding in het toerisme doen “reizen” en wil in de toekomst hostess/reisleidster misschien worden. Of heel misschien in de toekomst in turkije een hotel ofzo, lijkt me erg leuk.

Maar even terug naar je vraag, ik weet in ieder geval wel een écht hele goede,leuke,verslavende site waar je vertalingen kunt plaatsen, en een beetje de taal kan leren! ik heb er in ieder geval heel veel aan, met een aantal standaard woordjes kan ik al best wel een piep klein beetje turks :wink:
De site is : (ik zou zeggen meld je aan!)
http://www.vakantie-turkije.info/phpBB2/index.php

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik ben helemaal verslaafd aan het land geraakt hehe. Ik wil ook iets van hostess worden in turkije of ik wil bij een reisorganisatie werken( die wel in nederland vertegenwoordigt is natuurlijk)
Ik wil zoiezo eerst 1 stage lopen in Turkije zodat ik daarna weet wat ik wil gaan doen. Ik ga me meteen aanmelden op die site en ik hoop dat me turks beter word:)

Haha, ik ben ook verslaafd aan Turkije. Vind het zo’n mooi, leuk en gastvrij land. Leuk dat je ook die richting opwilt, ik moet standaard een half jaar stage lopen in het buitenland (land naar keuze) dus dat wordt lijkt me Turkije hé!
succes met het aanmelden op de site. bij “Cursus Turks online” kun je wat doorlezen en natuurlijk bij vertaling - Turks nederlands en andersom. Daar leer je echt van als je een aantal woordjes opslaat. succes in ieder geval! zie je daar wel (mijn naam daar is missed)

Het is zeker een mooi en gastvrij land. De mensen zijn heel vriendelijk en daar weten ze wel wat werken is. Mijn vriend werkt van sochtends 7 uur tot savonds 11 uur en is daarna pas vrij. Hier vinden ze het al vermoeiend als ze van 9 tot 5 moeten werken. Ik weet vanaf me 12e dat ik wat in het toerisme wil gaan doen maar ik ben er sinds een jaar achter dat ik ook wil werken in het buitenland. En in turkije voel ik me helemaal thuis en me vriend woont er dus ik ben hier over een paar jaartjes weg hehe.

mail maar hoor :slight_smile:
nurcarka@hotmail.com

Dank je wel!:smiley:
Spreek je turks?
Ik dus helemaal niet;) ik ken een paar zinnetjes en woordjes en daar kom ik niet echt ver mee maar ik wil het wel graag leren:)
Gr.

Linda, op dit Forum heb ik eens Turkse Liefdesverklaringen geplaatst. die zijn van Turks naar engels weergegeven. Zal proberen hem voor je omhoog te halen.

Gr. Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

ja :slight_smile: ik studeer ook Turks :wink:
en t is voor mij ook een goede oefening hoor :slight_smile: dus…

Bedoelde je deze Fransijn ??
http://www.practicalturkish.com/turkish-terms-of-endearment.html

Groetjes Yoella…

Ja Yoella, Dat is degene die ik bedoelde.
Ik heb hem weer wat bovenaan gezet voor mensen die het of vergeten waren of nog niet wisten.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN