Verloting: Win het boek "Miss yellow hair, hello!"

Ik ben in frankrijk Duitsland Belgie Spanje New york en Nederland geweest. Ik wil later in Catalunya gaan wonen. Dus heb best een reis te gaan met het geld zeg maar. Ik ga eerst met EF (Education First) naar Barcelona om Spaans te leren. Daarnaast hoop ik wat catalaans op te pikken. Hier en daar doe ik wat spaanse cursussen. Daarnaast wil ik ook wat meer leren van het Frans. Dit is ongeveer wat ik wil gaan doen. Catalunya 23.png

Mijn droomreis…
Ik ben al een keer eerder in Australië geweest, héél lang geleden met mijn vorige man.
Mijn droom zou zijn om nu nog een keer naar Australië te gaan, maar nu met mijn man en onze dochtertjes (van nu 8 en 9). Wat zou dat fantastisch zijn.

Mijn droomreis is om samen met mijn vriendin en beide gezinnen Zuid Afrika te ontdekken! Ook zij lijkt di prachtig maar door haar man kwam ze tot nu te niet verder dan de Canarische eilanden… Het lijkt me geweldig om samen met hun te reizen!

Na drie keer rond te trekken in Azië kriebelt het meer en meer om nog meer te ontdekken van de wereld en te reizen. Mijn droomreis is om op een dag alles op te geven en op wereldreis te vertrekken. Zuid-Amerika, Australië, Azië en nog zoveel meer. Zelf Europa heeft nog zoveel charmante landen! Niet teveel plannen, gewoon reisboek mee en gaan! Nieuwe culturen ontdekken, prachtige dingen zien en meemaken, kortom genieten!! Ooit zal ik die droom waarmaken :slight_smile: !!

Als 70 plusser heb ik nu wel zo’n 70 landen bezocht, maar ik beleef nog graag elk nieuw reisavontuur, en daarvoor zal het boek “Miss yellow hair, hello!” een prima inspiratiebron zijn!

Mijn droomreis is om bij het station achter mijn huis op de trein te stappen en in een maand of 2 via o.a. Polen, Rusland en Mongolie naar Hong Kong te treinen.

Mijn huidige droomreis is naar Zuid-Amerika afreizen en daar op zoek naar alternatieve zelfvoorzienende gemeenschappen en eco-projecten.

Hallo, ik zou graag met mijn man vanuit Brava, het kleinste bewoonde eiland van Kaapverdie naar Nederland terug op vakantie voor ca 3 weken om al onze vrienden en familie weer te ontmoeten na 5 jaar verblijf op Kaapverdie. En dan een superfeest organiseren voor hen!
groetjes van Gerda en Daniel de Pina uit hotel kaapverdie Paraizo

Ik heb meerdere droomreizen samen met mijn echtgenoot willen we nog naar Cuba, een route 66 door Amerika maken, en rond trekken door Europa met de caravan/camper. Heerlijk relaxed en genieten van de diverse culturen en architecturen en nog veel meer.

Onze droomreis is al de hele tijd Mongolië geweest. We hebben gisteren de tickets geboekt, nu hopen dat we de visa in Bangkok kunnen regelen!

Via Wereldwijzer app

Een van Onze droomreizen zal zeker zijn de Copper Canyon treinreis van Creel naar Los mochis aan de westkust van Mexico. Enkele jaren terug al getracht deze te maken maar door hevige regenval en aardverschuivingen aldaar helaas " no tren , hoy". Toen maar teruggevlogen naar Merida cq Progreso , Yucatan waar we 9 maanden per jaar wonen.

Een van mijn droomreizen is een trip door Myanmar, gevolgd door de Filippijnen en dan nog 2 maanden Indonesie (Sumba, Flores, Sumatra en Bali) en die reis heb net achter de rug :zon: !. Middels de volgende link kun je hiervan in de eerste 5 albums iets van zien https://www.flickr.com/photos/wereldreiziger/sets

Een trektocht door Spanje en alle mooie bezienswaardigheden in de natuur bezoeken. Hier en daar de locals bezoeken en een een gezellige avond met hen doorbrengen. Spanje zoals het is. Puro y duro.

Wat ik het eerst zou willen is dat ik mijn vrouw terug zou krijgen. Helaas zit dat er niet in omdat zij vorige maand is overleden. Ik zou nog wel weer naar het dierbare plekje in Kroatië willen waar wij een hele fijne vakantie eind vorig jaar hebben gehad. Daar heb i dierbare herinneringen aan en ben helaas de toen gemaakte foto’s kwijt.

Gerard

Rondtrekken door de UK en alles overal zien lijkt me een ideale reis :smiley:

Guinee-Senegal-Ivoorkust-Ghana-Sierra Leone gaan ontdekken, dit lijkt me echt mijn droom reis

Mijn droomreis bestaat uit een tijd waarin ik loskom van mijn leven in Nederland. Waarbij ik even alles kan vergeten en kan genieten van andere landen, culturen en natuur. Ik zou graag de Panamericana bereizen om veel van Latijns Amerika te zien, daar de lokale bevolking te ontmoeten en met hen te praten, om bij een indianenstam te slapen, te raften in het noorden van Costa Rica, om de gletsjers van Argentinië te zien, om me vrij te voelen en open kan staan voor contacten met andere reizigers, levenservaringen op te doen en herinneringen op te bouwen om de rest van mijn leven niet meer te vergeten. Om foto’s te maken van dingen die je normaal gesproken alleen maar in boeken ziet en die vervolgens thuis te kunnen laten zien. Om mijn eigen grenzen te verleggen en mijn dromen waar te kunnen maken. Dát lijkt me pas een ervaring!

Mijn droomreis is met de camper heel Australië rondreizen. Maar dan wel met genoeg tijd! 4 maanden lijkt me heel leuk.:dag:

Gerard ga naar die die dierbare plekjes en hoop dat je daar je verdriet om het verlies van je vrouw kwijtraakt het boek is je wat mij betreft van harte gegund goeie reis mieke