Verloting: win de 100% stedengids New York met gratis New York navigatieapp

Omdat ik er nog nooit ben geweest en het toch echt de hoogste tijd wordt dat ik er eens heen ga, ik ben doel op grote drukke steden!

Mijn grootste wens van 2014 is om voor de eerste maal in mijn leven naar New York te gaan. Ik ben helemaal idolaat van de New York Knicks (basketball), en zou dolgraag eens een wedstrijd van dit team willen bijwonen. Maar nog interessanter lijkt het mij om gewoon met een taxi door het centrum te rijden, slenteren in SoHo, picknicken in Central Park en de grootste hamburger die je bij restaurant Hell’s Kitchen kunt bestellen, oppeuzelen.

Ik zou graag eens in mijn leven de marathon van New York willen lopen, maar dan wel wandelend om zo op mijn gemak de stad te ontdekken.

Wie droomt er nu niet van The Big Apple? Ik al vanaf mijn kindertijd! Dit staat zelfs op mijn zoon van 14 jaar zijn bucket-list! Die gids en navigatieapp is een stap in de goeie richting! Een duwtje in onze rug om een besluit te maken waar we op vakantie kunnen dit jaar :vak02:

Kathleen

NewYork, al een jarenlange wens om daar eens heen te gaan. In NewYork wil ik de nieuwste trends ontdekken welke over twee jaar zeker in Nederland komen. NewYork de stad voor een nieuw idee. Verlang er naar.

Seniorenkoppel van 71 en 65 jaar, jong van hart, wil tweede jeugd beleven. Waar kan dat beter dan in New-York?

Ik zou dolgraag eens de marathon van New York lopen, maar dat kost zo’n € 2500,-.
Zorg dat ik niet verdwaal daar :dag:

Ik ga in maart voor de eerste keer naar New York en wil me er een week lang in onderdompelen.
Als ik dat kan met een prima gids, is mijn trip al voor de helft geslaagd!

New York, the big apple … al zoveel over gehoord, maar zelf nog nooit bezocht. Wel heb ik altijd gezegd, als ik oud ben ga ik ernaar toe en …nu ben ik al behoorlijk op weg met mijn bijna 60 jaar, om deze voorspelling waar te maken, tenminste, als jullie een handje willen toesteken. Met mijn vliegtuigangstman zal het er niet van komen om samen deze wereldstad te ontdekken en daarom, als jullie een plaatsje vrij hebben en me kunnen meesturen met deze of gene, graag! Met behulp van de te winnen atributen zal ik er mijn weg wel vinden en me tegoed doen aan allerlei bezienswaardigheden. Waarom ik en niet een ander? Omdat ik het waard ben hahaha…Dan heb ik de kans om te ontsnappen aan de georganiseerde busreizen met deelnames aan wijndegustaties voor senioren en het amerikaanse leven te voelen zinderen in het putteke van mijn schenen! Want amuseren en overal rondgapen zal ik zeker doen en een hoop reisverslagen doorsturen naar jullie site! BELOOFD! Dus…kom maar hier en dan geniet ik een keer, zonder meer!

Tsja, wat moet je hierop antwoorden… 23 jaar getrouwd geweest en nooit op reis gegaan. Nu dat mijn echtgenote plots is overleden heb ik tijd om te herleven.
Waar kan je dat beter doen dan te beginnen in een wereldstad… New York, One day I come to see you and fall in love with you…

Hallo,

Onze dochter zit momenteel voor 1 jaar in Canada, uitwisselingsstudente… In de loop van einde maart of begin april vertrekt ze voor 5 dagen naar New York City, gewoon een stadsbezoekje… Als uitwisselingsstudente moet ze zelf de uitstapjes bekostigen, dit zou ze kunnen schrappen van haar lijstje.
Zou dit geen ideaal cadeau zijn voor haar? Wie zou dit meer kunnen gebruiken dan haar?

Groetjes

Theo “van België”

Ik wil heel graag naar New York omdat mijn broertje en zijn vrouw (ze zijn pasgetrouwd) onlangs naar New York zijn verhuisd, voor ruim 2 jaar. Mijn broertje gaat daar aan het werk als project manager om het New York Wheel te bouwen (zoiets als the Londen Eye, maar dan groter, natuurlijk). Hoewel ik apetrots op hem ben, mis ik hem nu al. Gelukkig heb ik nu dus wel een mooie reden om eindelijk eens deze wereldstad te bezoeken.

omdat ik het waard ben…omdat ik alleen op pad moet in deze gigantische stad en dan zo’n kadootje heel goed kan gebruiken. Met een vliegtuigangstman die er niet bij is om me te beschermen en te leiden in de big apple zal ik dus minder kans hebben om te verdwalen. Eerlijk gezegd moet je hem toch aan iemand schenken en als tegenprestatie zal ik trouw iedere dag een relaas doorsturen van mijn escapades die zeker en vast als alleenstaande vrouwelijke reizigster de moeite van het vermelden gaan waard zijn. Als bijna 60jarige ouwe jonge meid doorheen New-York rondklossen, ik zal het voelen zinderen tot in het putteke van mijn schenen… Kom maar op met die handel en ik vertrek vliegensvlug op wandel, doorheen straten en pleinen laat ik menige kilometer achter me verdwijnen. Nog eventjes op een mail van jullie per omgaand, op de laatste dag van deze maand!

New York, the city that never sleeps…Tijd genoeg dus om te genieten

Ik wil het graag eens meemaken,
met mijn Apple iPhone verdwalen door The Big Apple zonder de weg kwijt te raken.

An Apple a day keeps the doctor away…ik moet dus voor mijn gezondheid naar “The Big Apple!”

New York, ik ga een daad stellen voor de keuze die ik vandaag gemaakt heb,nl. “Ware vrijheid in mezelf!”
Ik laat me verwelkomen door het vertrouwde Vrijheidsbeeld en stap, mèt de 100% Stedengids New York onder m’n arm en de navigatie-app, de stad in.
Ik dompel me onder in zijn hectiek, begeef me tussen relaxte en energieke mensen en weet ook de rustplekken te vinden.
Yeah, dit gevoel van vrijheid, niets te ‘moeten’ en tegelijkertijd … alles wat ik zou willen doen, vind ik in de 100% stedengids New York.

Via Wereldwijzer app

wij zouden graag naar new york gaan want we houden er van om landen en steden te bekijken en deze stad staat zeker op ons verlanglijst.

Ik ben ooit in New York geweest, maar heb het gevoel dat ik toen lang niet alles gezien heb! Dus MOET ik er nog een keer naar toe…

Ik wil dolgraag struinen door de leuke wijken in New York, bijzondere eettentjes ontdekken en picknicken in het park. Geen grote attracties voor mij, maar echt de sfeer proeven.