Verloting: win de 100% stedengids New York met gratis New York navigatieapp

Ik ben in de zomer van 2012 drie weken naar de East-Coast van Noord-Amerika geweest, waarvan ik een week in New York heb doorgebracht. Ik vond het een geweldige stad - heel veel te zien, indrukwekkend (je voelt je er wel klein) en zelfs de zwervers die zich nauwelijks een broek konden veroorloven kijken je vrolijk aan. Sinds die week heb ik besloten dat ik bij de Verenigde Naties wil werken op het hoofdkantoor in New York, aangezien ik vanaf 2015 internationale betrekkingen wil gaan studeren. Ik neem in 2014-2015 een tussenjaar, waarin ik drie maanden naar de East-Coast ga om een summer course te volgen bij Columbia in New York, en in mijn vrije tijd zou ik met de gids de mooiste plekken van de stad willen ontdekken(:

De 100% gidsen zijn zo fijn! Mijn droom gaat al in vervulling om naar New York te gaan!! Ik wil naar New York om the lion king te bezoeken, empire State building enz. :heart:

Via Wereldwijzer app

Fantastische bestemming! Het maakt niet uit of je nu alleen gaan of met iemand samen, de stad heeft voor iedereen wat te bieden.
De 10 dagen dat ik daar ben geweest waren veel te kort! Er is nog zoveel meer te zien!

Het vrijheidsbeeld van New York heeft nog niet DE grootste vrijheidsliefhebber van de wereld ontmoet, dat IK dat ben komt haar dan ook erg goed uit, ik zie een match ;-)!

There is something in the New York air that makes sleep useless.

And that’s what I like to feel, no time to sleep, only look around to know how the world will be after 2 years from now!

willem@lensselink.com

Ik ben ruim 30 jaar geleden in New York geweest en wil er graag nog eens heen, bijvoorbeeld om een basketbal- of honkbalwedstrijd mee te maken. En natuurlijk ook vanwege alle andere geweldige bezienswaardigheden.

Ik zou alleen ground zero willen zien om stil te staan bij de omgekomen personen .
De rest staat wel in 100% New York.

Ik zou heel graag met mijn vriend naar New York willen. De laatste jaren doen we wel eens vaker een stedentrip, wat ons zeer goed bevalt. De reden dat ik met mijn vriend graag naar New York wil is dat ik hem jaren geleden een keer op zijn verjaardag een weekend weg gaf als verrassing. Ik had de letters van New York apart geknipt en in een envelop gedaan. Als hij zou raden welke stad hij ervan kon maken dan wist hij waar we heen gingen. Hij geloofde het echt niet en keek heel verbaasd dat het New York was. Uiteindelijk heb ik hem een andere envelop gegeven met het weekend waar we echt heen gingen. Dat was toen Barcelona. Ook heel mooi natuurlijk. Maar op deze manier zou het leuk zijn hem te verrassen met een reisgids en hopen dat New York echt door mag gaan.

[quote="“Wereldwijzer Reisforums, post:1, topic:135748"”]

Verloting: win de 100% stedengids New York met gratis New York navigatieapp

We mogen van 100% Travel 5x de 100% stedengids New York met gratis New York navigatieapp weggeven!

Meedoen is erg eenvoudig: vertel hieronder waarom jij naar New York wilt. Je kunt meedoen t/m 31 januari 2014.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“JOhwYBaHVUE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

[/quote]

Waarom ik naar New York wil? Mijn ventje wordt binnenkort 40 jaar en alleen daarom wil ik hem verrassen met een tripje naar de Big City. Dit jaar gaan we rondtrekken aan de westkust. De Verenigde staten is één grote verslaving voor mij. En New York heb ik nog steeds niet kunnen bezoeken. Maar dat gaat er zeker van komen en misschien met deze stedengids wordt het heel gemakkelijk om dit alles te plannen. Een mooier cadeau bestaat er niet voor mijn schatteke en zo kan ik hem ineens bedanken voor de mooie liefdevolle jaren die hij me nog steeds bezorgd en dit speciaal op zijn verjaardag.

Naar New York om langs alle wijken te slenteren en om die gigantische smelkroes te ondergaan en beleven…

Ik zou graag naar New York willen gaan, omdat ik nooit op vakantie kan gaan.
Naar Amerika gaan is een droom die ik al 50 jaar heb, maar waarschijnlijk nooit zal verwezenlijken.
Daarom doe ik mee aan deze prijsvraag.

Met vriendelijke groeten, Gertie

Omdat het New York is! Do i need to say more?

Via Wereldwijzer app

Mijn moeder heeft eindelijk haar vliegangst onder controle, dus dit voorjaar gaan we dan eindelijk naar New York! Een gids en een app zouden het nóg leuker maken deze reis voor te bereiden!

Een keer eerder naar NY geweest en ga zeker in de nabije toekomst nog een keer. En waarom New York:

New York Giants
Empire State Building
Wall Street

Yankee Stadium
Observation deck Top of the Rock
Rockefeller Center
Knicks

Wauw superhandig! Ik ga in mei samen met mijn vriend naar New York, voor de eerste keer, dus deze gids + gratis navigatieapp zou echt megagoed van pas komen! Fingers crossed! :slight_smile:

New York has it all! En met de 100% stedengids zelfs meer dan dat

is dit weer een nieuwe actie of loopt deze al langer?
ik wil de gids graag winnen omdat ik er twee keer geweest ben en er graag weer naar toe ga, maar niet opnieuw de gebaande wegen wil gaan en dmv deze gids juist de bijzondere plekjes wil leren kennen

Mijn vrouwtje gaat binnenkort op pensioen en ik wil haar levensdroom “eens New York” zien waarmaken. Deze steden gids zou mij zeer veel helpen om deze trip voor te bereiden!
Maurice Jonckheere
Oostende
maurice.jonckheere@telenet.be

New York, een smeltkroes van nationaliteiten en culturen! Lopend van zuid naar noord over Broadway passeer je allerlei verschillende wijken met allemaal een eigen karakteristiek. Voor de meeste mensen is Manhattan, New York. Echter ook heel boeiend is Brooklyn en het is geweldig om over de brug te lopen naar New Jersey.

New York the city that never sleeps! Na zijn zo’n nacht 's morgens gebakken eitjes in een ontbijtcafé, geweldig! Ik heb er nu al zin in!

Ik zou New York héél graag een keertje bezoeken, het is echt een droom van mij.
Zelf ben ik een grote fan van de stad New York ik heb namelijk heel wat truien en t-shirts met een NY print.
Ook ben ik zelf een informatieve website gestart over New York, de website richt zich op Belgische en Nederlandse toeristen in New York.
Nu zou ik graag alle bezienswaardigheden ook eens bezoeken in plaats van er enkel over te schijven :slight_smile: