Aangezien ik altijd graag naar New York heb willen gaan en de koers van de dollar nu super gunstig is, wil ik graag zsm een aantal dagen ernaartoe.
Wanneer precies maakt me niet uit, hoe lang ook niet.
Ik ben Elise, 28 jaar, woon in Eindhoven en daar werk ik ook als juridisch adviseur.
Alvast ter voorbereiding, ik wil ook heeeel graag winkelen daar…
Hopelijk heeft er iemand net zoveel zin in als ik!
Misschien zie ik zo een NewYork trip ook wel zitten.
Periode maakt niet zo heel veel uit, maar graag wel pas in 2010, indien dit voor jou nog mogelijk is.
Ik ben 25 (26 in november), woon te Gent en werk in Brussel als traffic controller bij de infrastructuurbeheerder van de Belgische spoorwegen.
Dag Elise,
Wil ook een keer naar Amerika en in het bijzonder New York maar, het is tot nu niet van gekomen. Ben 34 jaar en woon in Amsterdam. Zou in Oktober naar NY kunnen gaan. Als je interesse hebt, Geen probleem om te shoppen en rondwandelen in de stad
Groeten
Ik wil ook gaan, maar dan het liefst lente 2010. Zijn er meer mensen die dan willen gaan en die nog een reisgenootje zoeken? Ik ben zelf 27, en wil in NY lekker rondbazuinen door de stad, shoppen, maar ook eens rustig een boekje lezen in het park. Soms samen, maar ook wel eens lekker alleen. Wie lijkt dat wat??
ik ben manon en ben 24 jaar en woon in almelo
ik wil graag in november naar new york.
zelf ben ik er al 3 keer geweest maar wil gewoon graag weer en ook zeker voor het shoppen
laat even weten of je al mensen hebt die met je mee willen
groetjes manon
Ik ben moderne, jong ogende en jong voelende vrouw van 53 en zou ook heel graag nog eens naar New York gaan met een rokende leeftijdsgenoot (zodat we samen op straat en in parkjes af en toe aan onze verslaving kunnen toegeven in verder rookvrij New York). Behalve van roken houdt ik van kunst, muziek, shoppen, rommelmarkten, musicals, gewoon rondhangen en ondergedompeld zijn in de geluiden en de sfeer. Ik zou ook wel voor langere tijd willen gaan (een maand ofzo, in de zomer) als er betaalbare huisvesting te vinden (huis ruilen?). Ik vind het leuk om samen met iemand zo’n avontuur te ondernemen, maar ik ga ook regelmatig graag alleen op pad.
Ik ben Melissa en ik ben 22 jaar oud. Ik kan me de dag niet herinneren dat ik niet van plan was om maar gewoon een ticket te gaan boeken naar New York, maar ik wil niet alleen de stad verkennen en gaan shoppen.
Ik studeer nog (Nederlands Recht) en zit inmiddels in mijn laatste jaar, dus nu is de tijd om een keer te gaan.
Ik ben van plan om maar een paar dagen te gaan (4 of 5) en ik wil ook heel graag winkelen, maar ik wil ook een beetje de stad verkennen en de sites bekijken. Mijn idee was om in oktober of november te gaan, dus laat maar weten of het je een leuk idee lijkt!
Mijn plan is nog steeds om ergens in oktober naar New York te gaan voor een week ofzo.
Verschillende mensen hebben gereageerd maar volgens mij wil bijna iedereen in een andere periode haha!
Aangezien het me meestal niet lukt om in te loggen, hierbij mijn e-mail: [EMAIL=“furelise2000@hotmail.com”]furelise2000@hotmail.com
Heel leuk dat je je plannen voor NY wil doorzetten! Vooral doen zou ik zeggen.
Ik ben Marc, 21 jaar en woon in de buurt van Eindhoven.
Vorig jaar ben ik al eens in mn eentje naar New York gegaan, dat was ook in November. Het is een erg fijne tijd om te gaan omdat er dan relatief weinig toeristen zijn en je er vooral echte New Yorkers tegenkomt. Heerlijk volk is dat.
Wel is het in November/December/January ontzettend koud… niet zozeer de officiele temperatuur, maar de gure wind die continue door de straten blaast, maakt het er niet makkelijk op.
Toch zou ik dit jaar weer heel graag naar terug willen. Zowel als stedentrip, als voor mijn werk.
hallo allemaal. ik zie dat veel in verschillende tijden naar New York willen. Zelf zou ik graag tussen 17 december & 15 januari gaan. Iemand anders voor deze tijd? Ik ben n 21 jarige studente!
Hoi,
Ik zoek een dame om gezellig met mij naar new-york te gaan om te shoppen, wanneer maakt mij niet zoveel uit (liefs zo snel mogelijk) ik ben 45 jaar en getrouwd.
Maakt mij niet uit, werk voor mezelf dus ik kan vrij nemen wanneer ik wil. misschien is het wel leuk om in november te gaan want dan schijn het erg mooie te zijn vanwege de kerst.
Ik moet er wel bij vertellen. Dat een hostel niets voor mij is.
Ik zou graag lekker een verwen vakantie willen, shoppen, uitgaan en gewoon lekker alles bekijken.
Nu zat ik net even te kijken naar hotels etc. dat is wel vrij duur allemaal.
Dus wie weet nog wat?
ik wil graag naar new york. hotel, shoppen, cultuur op doen etc.
Qua hotels en leven is New York vrij duur.
Dus de vraag is wie heeft er wel wat voor over om te gaan?