Stedentrip New York herfst/winter 2009

Ik kom op zo’n 700 euro uit. vliegreis en hotel. en dan zijn we ook nog overal op loopafstand.

Ik vind het goed! wanneer zou dit zijn? ik ben vrij van 18dec09 tot 14jan09.

misschien leuk om dan bijvoorbeeld 18 december te gaan en dan de 24ste weer terug. of anders begin januari dan is het ook nog goedkoper. mij maakt het echt niet uit.

Hoi Hoi,

ik (29) ben ook nog op zoek naar een reismaatje die in dezelfde periode naar New York wil… Tussen 21-12-2009 en 03-01-2010 heb ik vrij. Maar iets eerder zou ook kunnen. Ik zou graag iets van New York willen zien, beetje schaatsen, winkelen etc.
Is er hier al iets onderling geregeld?

Misschien kunnen we met z’n alle gaan, is het denk ik ook nog iets goedkoper, winkelen en schaatsen ben ik helemaal voor in. zou het liefst voor de kerst willen gaan,zou dat kunnen?

Voor de kerst zou wat mij betreft geen probleem zijn, dat zou dan inderdaad 18 tot 24 december worden. Ik wil namelijk wel graag rond de 6 dagen naar New York. Vind het zonde om voor 3 of 4 dagen te gaan, gezien de redelijk lange vlucht die je moet maken. Alexandra en Estelle willen ook nog in die periode?
Indien interesse om in die periode te gaan, dan wil ik graag wel wat meer over mezelf vertellen etc. Dit doe ik dan graag via msn of mail.

groetjes,

Arjan

ik vind het een goed idee, mijn email adres is: [EMAIL=“stacofsky@gmail.com”]stacofsky@gmail.com mijn naam is Ria.
lijkt me reuze gezellig om met z’n alle te gaan. ik hoor het wel.

HOI HOI
ja de hotels in new york zijn vrij prijzig
waar het wel het goedkoopst is is in soho downtown
maar dan ben je wel een eind van times square af en van de drukte daar
zelf heb ik in hotel carter gezeten op times square.
geen super hotel moet je maar op zoover kijken
en ik ga dit keer naar portland hotel daar maken ze wel elke dag je kamer schoon en het is in de zijstraat van times square dus een super locatie
maar echt goed koop kom je niet uit in new york je moet wel zeker 500 euro bedenken voor een hotel daar.
wat ook wel een leuk hotel is pensylvania. ook aardig dicht bij het gebeuren
de hostels zitten bijna allemaal bij central park dus behoorlijk eindje weg

zelf ga ik volgende week zondag
dus bij deze wens ik jullie allen nog veel plezier
en als je nog vragen hebt over bepaalde dingen laat het weten ik ben er inmiddels al 4 keer geweest
en dan nog iets
als je bij macy’s inkopen gaat doen.
haal dan bij de costumer service een korting kaart die geld alleen voor "buitenlanders zoals hun dat zeggen, maar wel je paspoort daar laten zien dan krijg je op de meeste dingen 10 of 11 % korting

groetjes

Hoi Maatje,

Dank je wel voor de informatie, ik had inderdaad gehoord dat pensylvania hotel een leuk hotel is en dat je dan overal dichtbij bent, Hoe doe jij het als je aankomt op het vliegveld? neem je dan een taxi? en hoever is het van het vliegveld naar het hotel? en zijn de taxi’s duur in New York? Het lijkt me geweldig om daar heen te gaan. Groetjes Ria

mijn email: [EMAIL=“missestelle5@hotmail.com”]missestelle5@hotmail.com

Het is alleen jammer dat het nog zo ver weg is qua datum.
Ik zou het liefst al veel eerder willen. 18 dec kan ook…

Hey Estelle,

ik zal je zo even mailen. Maar wanneer zou jij weg willen dan? Ik heb nog 10 dagen over van mijn werk voor dit jaar, waarvan ik er ongeveer 4 nodig heb tussen kerst en oud en nieuw.

Zoals het er nu naar uitziet zijn er dus 3 geinteresseerd om naar New York te gaan in december. Dit zijn:

-Estelle
-Ria
-Arjan

Zijn er nog mensen die graag in december naar New York willen?

Ik zou graag meewillen, maar ik kan alleen in November !

hoi uggjes

het is ongeveel een half uur tot drie kwartier in de taxi maar da gaat zo snel
je hebt genoeg te zien`
je kunt ook met de airtrain maar dat heb ik nog nooit gedaan
je bent ongeveer 50 dollar kwijt met de taxi

groetjes

D-reizen heeft een aanbieding, vertrek 17 december 1045 euro per persoon 5 dagen vertrek a-dam. Vertrek 18 december idem.

vertrek 17 december 586 euro per persoon 5 dagen vertrek brussel.
vertrek 18 december 771 euro per persoon 5 dagen vertrek brussel.
verblijf in hotel pennsylvania. wel snel beslissen anders is de aanbieding voorbij. dus wie gaat er mee?

hoi toevallig woon ik ook in eindhoven…new york zie ik helemaal zitten…heb je ook msn is makkelijker groetjes gina

Gina, je mailbox zit vol…