Aangezien mijn vrienden al hun feestjes al hebben gepland voor Nieuwjaar en ik ze deze keer liever elders zou willen door brengen hier mijn oproep;
Heeft er iemand zin om vlak na Kerstmis te vertrekken en een paar dagen na 1 Januari terug te komen uit New York. Ik zou enkel mijn vliegtuigticket boeken en als we daar zijn dan zien we wel. Ons laten leiden door de stad en zijn mensen … (:
Dus mensen met gevoel voor avontuur… Laat jullie horen ! >>>
Hoihoii,
ik reageer ook graag!! ik zie het ook zitten
mijn kerstvakantie loopt tot 3 januari, dus zou dan weer thuis moete zijn, sniksnik.
ik ben beschikbaar vanaf vrijdag 17 dec. 2010. heb 2 weken vakantie omdat ik student bent.
ben 22 jaar. kom uit noord-brabant/.
concreetheid??
groeten Estherr:cheer:
Ik ben nog steeds in voor een tripje NYC. Om concreet te worden, dit is de goedkoopste vlucht die ik vinden kon… 1 jan terug scheelt een hoop. Klik hier
Weet zelf nog niet wat ik dit jaar ga doen met oud en nieuw, maar NY is natuurlijk erg leuk.
Heb eerder al Nieuwjaar gevierd in Sydney en dat was geweldig! Ben dus wel in om het weer eens ergens anders te vieren.
Ben trouwens 25, Nederlands en heb sowieso vrij tussen kerst en oud en nieuw. Ook andere dagen zijn geen enkel probleem.
Het lijkt mij wel gaaf om dit jaar oud en nieuw in NY te vieren, ik heb 2 jaar geleden in Miami oud en nieuw gevierd en vorige jaar in London. ik ben 27 en ik kom uit Delft.
Lijkt mij ook heel leuk om dit jaar een keer Oud en Nieuw in New York te vieren. Ik ben vorig jaar tijdens de zomervakantie in New York geweest en het was echt een andere wereld!
Ik heb na mijn trip altijd nog gedacht om een keer New Year op Times Square te vieren.
Ik ben Marco, 27jaar uit Brabant.
Het lijkt mij ook wel wat om Oud en Nieuw te gaan vieren in NY! Maar ik heb helaas maar een week vrij. 25-12-10 t/m 01-01-11. Iemand verder al concrete plannen? Laat anders wat weten via dit topic of een privé bericht. Ben trouwens 25 en Nederlands.
Het lijkt mij nog steeds erg leuk! Laat even weten wat precies je plan is. Ik heb het al een beetje uitgezocht, je bent ong. 600 euro kwijt voor retour + hotel. Je zit dan wel een half uur vd stad.