Kerst en oud en nieuw in New York!

Aangezien ik dit jaar geen studie volg ben ik een beetje aan het kijken wat ik ga doen komend jaar… Ik zou eigenlijks wel heel graag kerst en oud en nieuw in de VS willen vieren! Nouja, kerst hoeft niet persé, maar oud en nieuw zeker! Ben een beetje op internet aan het kijken hoeveel het ongeveer zou kosten en moet zeggen dat het nog meevalt, maar dat ligt er misschien ook aan wanneer je precies gaat en hoe lang je blijft.

Ik ben op zoek naar een reisgenoot tussen de 18 en 25 (m/v)! En als er iemand anders nog tips heeft (hotels, vliegtickets, verblijfplaatsen etc.) dan hoor ik het ook graag! :slight_smile:

Groetjes, Gert

Voor oud en nieuw in New York heb je een behoorlijke portemonnee nodig, maar wel heel erg gaaf lijkt mij!
Kijk eens bij guesthouse La Sienna in Harlem. Heb er vorig jaar gezeten en is me goed bevallen en heeft een mooie prijs.

Ik ben afgelopen jaar van 22 tot 29 dec in NY geweest. Dikke aanrader, Kerst daar is prachtig! Enige nadeel is dat eerste kerstdag alles dicht is (dus die dag chillen in de parken ;-)). Oud & nieuw hebben we bewust niet gedaan vanwege de verwachte drukte, maar achteraf waren we graag langer gebleven…