Graag wil ik met oud en nieuw naar New York, dit lijkt mij namelijk helemaal geweldig. Het liefst zou ik wel 1 week willen gaan want wil graag ook de rest van New York zien. En ben op zoek naar een gezellig reismaatje of reismaatjes om deze reis mee te maken.
Zelf ben ik 24 jaar en woonachtig in Den Bosch.
Hallo Samantha,
Wat heb je in gedachte met betrekking tot de overnachtingen?
Lijkt me ook een super idee.
Ben zelf 30 jaar. Hoor graag van je.
Groet Björn
Hoi Samantha!
Een week NY lijkt me super om tijdens oud en nieuw te doen. Wanneer had je in gedachte om te vertrekken? Want de vliegtuigtickets schommelen nogal in prijs
Ik ben zelf 24 jaar, en woonachtig in Mol (BE)
ik zat te denken rond de 29e te vertrekken. en kwa overnachting weet ik niet helemaal maar denk gewoon een goedkoop hotelletje en jullie? Hebben jullie ook al concrete plannen?
Ik heb nog geen concrete plannen. Ik was zelfs niet op het idee gekomen tot ik dit las.
NY staat al een aantal jaar op mijn to-do lijstje dus dat zou leuk uitkomen!
Voor mij maakt de vertrekdatum weinig uit, maar de vluchten zijn het goedkoopst als je 29 of 30 vertrekt. Dat komt dan goed uit!
Voor mij ook liefst een hotelletje, hoeft geen dure kamer te zijn. Eventueel een hostel of iets dergelijks.
zou ny zeker 1,5 week doen…zeker rond die tijd. teveel om te zien, shoppen, ed. feesten. heb in ny gewoond en mijn eerste xmas holidays gevierd daar jaren geleden. super!! times square place to be en in al die restaurants/ clubs/ bars eromheen. boek parties far ahead als mogelijk. tips contact me if u’d like.
Hoi Sarge
Bedankt voor de tips! Ik ga dit jaar zeker niet naar ny. Ik heb al andere plannen in het vooruitzicht!
Als ik de plannen voor ny ga maken, dan ga ik je zeker contacteren!
Groetjes!
hi tomtje…thanx voor de reactie. bekijk mijne topics eens svp …ik ben zelf een groepje aan het proberen samen te stellen voor reis naar USA (west coast-mexico-texas naar Florida en verder) en / of Africa continent en eindigen in thailand voor maand ofzo. heb daar nog persoonlijke business te regelen in bangkok. reisperiode denk zomer 2014. interested? hoor het graag…ct,
Heb je al plannen gemaakt? Oud & Nieuw in New York? Lijkt me geweldig en zou graag meer van jullie willen horen en evt. aansluiten als dat mogelijk is! Ben 28 en komt uit omgeving A’dam/Utrecht.