Ik wil heel graag dit jaar mijn kerst en oud en nieuw in een ander land vieren. Wel low-butget. Wie heeft er tips? of Wie gaat ergens heen en mag ik mee/of gaat met mij mee?
Ik heb vrijwillgers werk gedaan in Kenia en Roemenie. Dus klein beetje ervaring met reizen. >>>.
wil je de gehele periode of maar een deel ervan…
zelf wil ik vanaf 28 dec tot 4 of 5 januari een x ergens oud en nieuw te vieren…
zelf zat ik aan curacao te denken omdat het me gaaf lijkt in korte broek oud en nieuw te vieren maar das best duur…
daarintegen kun je naar tunesie al voor zo n 3 a 400 euro 8 dagen terecht…
maar ja weet niet wat voor jouw lowbudget is en of je op 1 of meerdere plekken wilt blijven.
Kerst en Oud & Nieuw zou ik ook graag een keer in het buitenland willen vieren. Met de trein of het vliegtuig naar bijv. Londen of Berlijn is helemaal niet duur. Low-budget is OK voor mij.
Heb je zelf nog ideeën over landen of steden?
wauw wat leuk alle reactie van jullie!
Ik heb precies hetzelfde; wil ook graag weg maar wel low budget. Barcelona of Londen klinkt me erg goed in de oren. Ik denk zelf aan de week na kerst en dan misschien inderdaad nog een paar dagen na de 1e is prima. Ik moet t alleen wel snel gaan regelen met mn werk qua vrije dagen. Hoop dus snel leuke plannen te kunnen maken! wie ow wie?
Zullen we anders een keer even afspreken voor concrete plannen te maken. Ik heb bijvoorbeeld al wat leuke aanbiedingen voor Barcelona gevonden. De genen die geintereseerd zijn kunnen mij mailen op [EMAIL=“katanka@live.nl”]katanka@live.nl.