Kerst en Oud en Nieuw vieren in het Buitenland 2010-2011

Hallo Allemaal,
Spontane, reislustige meid (30 jr) is op zoek naar een reismaatje.
Bestemming maakt niet zoveel uit (sneeuw of zon).
Ik wil graag kerst en Oud en nieuw in het buitenland vieren en kan in totaal 3 weken weg van mijn werk.
Wie lijkt het leuk om dit ook te doen en heeft ideeen voor bestemmingen.
Ik hoor graag van jullie

Hoi hoi,

Ik ben ook een 30 jarige meid en ben van plan om half dec. voor 2 a 3 weken naar Nepal te gaan. Misschien ook iets voor jou?

Groetjes

Hoi Hoi

Wil zelf ook met kerst en oud&nieuw naar het buitenland gaan.
(het liefst naar de zon.)
Zat zelf te denken aan NY. (maar hoeft niet)

Heb je zelf al een idee?

Grtz Isa.

Hoi

Ben een 28 jarige jongen en opzoek naar iemand die met oud en nieuw zin heeft in een paar dagen Rome of Madrid.
Interesse stuur dan eeen bericht/mailtje met je plannen, ideeën

Hi!
Dit is precies de periode dat ik ook weg wil. Lijkt me heel leuk om met z’n 2-en te gaan of met meerdere reacties zelfs in een klein groepje.
Ik ben in voor veel bestemmingen, speciale gedachte gaan nu uit naar Marokko. In deze periode is het nog aardig weer en het is een ideale cominatie van natuur en cultuur. Precies waar ik naar op zoek ben. Ik zou dan graag een rondje willen maken en zeker ook een woestijntocht. Het is alleen nou net het land waar je niet als vrouw (26 jr) niet alleen doorheen reist. Wie is hier ook voor in? Ben benieuwd!!

Hee Nepal, wauw…dat is ook nog wel een droom zeg…
Heb je al plannen? Kan daar heel mooi rondtrekken en wandelen in de bergen; is dat ook wat je wilt gaan doen? Of iets minder actief?
Ik ben wel in voor een natuur en actieve vakanatie en vind dat veel leuker samen met iemand! Heb alleen nog niet gekeken naar tickets Nepal. Marokko kan je met 150 euro al klaar zijn, wsg wel ff wat anders… Ben benieuwd naar je plannen!

Ik ben in deze periode ook graag weg uit NL :slight_smile: Ben voor veel in, als 't maar niet te koud is :slight_smile:
New York zag ik voorbijkomen op de site, maar b.v. ook Barcelona, Marokko of Azie lijken me leuk :slight_smile:

Hoi,

Ik ben 20 jaar. Ik wil zelf graag naar egypte om daar mezelf eens lekker te verwennen.:vak01: Dus een all in hotel. en dan wat dingen doen zoals duiken/snorkelen/piramide’s bekijken.

Dus al jij of iemand die dit lees mee wil…

HJaaaaa k ben niet de enige die zo denkt!!
Kerst en oud en nieuw in het buitenland vieren!!
Ik denk aan zuid/midden amerika!!!
mijn vertrekdatum is vrijdag 17 dec. 2010 en dan hoogstens 2 weken.
ben namelijk een studentje:P but no pour one:P
Wie neemt er de stap om concrete plannen te maken?!!
Groet EStherr:cheer:

Ik ben 29 en zou ook graag de feestdagen in het buitenland doorbrengen.
Bestemming kan vanalles zijn.
NY, Zonnige bestemming (curacao, Aruba) etc etc…

Wie o wie wil er met me mee, kerst en oud&nieuw in het buitenland 4en?
Bestemming… nog ombekend.

Hoi,

Ik ben ook in voor kerst en oud en nieuw in het buitenland te vieren.
Zit zelf te denken aan Barcelona of London maar ik sta open voor andere ideeen.

Groeten
Corianne

Hoi,

Met de kerst wil ik graag naar Barcelona. Via effeweg.nl kun je een 8-daagse busreis vinden met volpension. Ben je ergens tussen de 25 en 35 jaar, en vind je het leuk om daar ook met de kerst te zijn, dan kun je mij een berichtje sturen:wereld:.

Groetjes,

Geof

Misschien is New York een optie? Zie dan dit topic; http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=650102

Voor die topic van NY hat ik me ooit ook aangemeld.
Wel even contact gehad met die persoon, maar plots niets meer…jammer.
Nu weer hier ooit een berichtje geplaatst…maar het lijkt er op dat het weer een jaar alleen afsluiten:tear:

En daar heb ik echt geen zin in!
Zit zelf te denken aan NY, of Rome, Mallorca, of een warm land. ( Low-butget.)

Ik heb het NY idee maar opgegeven, begint wel erg duur te worden allemaal…
Zag Barcelona hier voorbij komen… Die tickets zijn nog wel betaalbaar (sorry, geen busreis voor mij ;-)) … Wie o wie?

Al een slachtoffer gevonden?

Welkom hier! Nope, weinig reacties gehad verder… jij ook zin in een wat warmere jaarwisseling??

Heelaas ook voor mij geen leuke reismaatjes. word vast weer een jaarwisseling thuis op de bank

Hoi! Zoek je nog een reisgenootje?

Ik wil ook graag met oud en nieuw naar het buitenland. Zit zelf aan een goedkoop ticket via ryanair/easyjet/corendon te denken en een goedoop hotel te boeken.
Wil graag naar Istanbul of een andere europese stad. Lijkt het je leuk stuur me dan een berichtje!:cheer: