Kerst en Oud en Nieuw vieren in het Buitenland 2010-2011

Ja zoek nog een reisgenootje!

zelf zou ik graag naar Mallorca# willen, maar een andere bestemming is ook goed.
#2 pers studio cala d’or Mallorca €45

Ok en zijn de vluchten ook goedkoop? Mij maakt de bestemming opzich niet zoveel uit. Stuur me anders even een berichtje en dan kunnen we emailen!

Dat moet ik even uitzoeken voor vluchten naar Mallorca.

Hallo!

Kerst en oud & nieuw in het buitenland, dat zou super zijn.

Weet jij iets, met een leuke groep bv, dan hoor ik het graag!!

Groetjes,
Jolanda

Ik ben met kerst en oud en nieuw in Maleisie. Ook een optie?

Groetjes,
Marike

Hoi Marike,

Maleisië…nog niet geweest en bij mij niet zo bekend. Wat ben je van plan daar te gaan doen?

Groetjes,
Jolanda

Hoi hoi,

Zijn er nog dames die nog een reisgenootje zoeken om met oud en nieuw weg te gaan? Lijkt me super om dit keer eens niet in Nederland te blijven.

Groetjes,

Kelly

Hoi Kelly en Jolanda,Al enig idee waar jullie heen willen? Maleisie staat nog niet 100 % vast, maar ik ben al wel in Zuidoost Azie. Maleisie schijnt erg leuk te zijn, alleen aan de oost kant is het dan regenseizoen. Maar er blijft genoeg over om te bekijken.Groetjes,Marike

Hoi Marike,

Heb nog niet echt een bestemming in mijn hoofd. Ligt er ook even aan wat mijn reisgenootje (als ik die kan vinden :wink: ) zou willen… In overleg is alles mogelijk. Maleisie lijkt me super, maar lijkt me beetje jammer om voor een weekje naar maleisie af te reizen, haha.

Groetjes Kelly

Hoi Marike,

Wat lekker dat je al in ZO-Azie bent!

Ik ben bezig met plannen maken, ze wisselen alleen regelmatig…van 4 weken wandelen in Nepal, 3 weken Costa Rica, oud en nieuw in NY en onlangs besloten dat ik misschien gewoon 1 week ga skiën/snowboarden met een (lijkt me) leuke groep via internet. Alleen dan helaas 2e kerstdag weer terug…en…wat is het toch dat veel mensen moeilijk doen over o&n?? ‘Weet het nog niet’, ‘wil me nog niet vastleggen’, ‘buitenland…ik weet het niet…’

Maar goed ook de zoektocht is best leuk!

Veel plezier met wat je doet daar lekker ver weg!

Groetjes,
Jolanda

De heren zijn uitgesloten? :wink:

Hoi Kelly,

Ik kan de 27e vertrekken, ga eerst een weekje snowboarden. Heb je wat in gedachten en voor hoe lang wil je weg?

Groet,
Jolanda

haha, alleen de leuke natuurlijk! :wink: :tongue:

Hoi Jolanda,

Ik zou eventueel kunnen van de 27ste december tot de 3de januari. Jij?
Heb je voorkeuren voor bestemmingen? Bedacht me net dat het me ook wel super gaaf lijkt om oud en nieuw in een wereldstad te vieren… Maargoed laat me maar eventjes weten wat jij kunt/leuk lijkt.

Groetjes,

Kelly

Ik ga naar BALI 14 januari
Nog mensen die dan mee willen?
Ga 15 dagen in hotel!:vak01:
Meestal mooi weer daar!:zon02:
Jack

Haha, lastig!!

Ben wel leuk, maar niet zooo leuk … :slight_smile:

Hehe maar serieus, waar wil je naar toe? Ik zoek reisgenootje(s) voor een niet-te-koude bestemming in europa…

Hmmm waar ik naartoe wil! Overal wel! haha. Als het dus maar niet in Nederland is. Een gave wereldstad lijkt me ook wel super.

Hoi Kelly,

Ik ben ook opzoek naar een reisgenootje. Ik wil ook de 27ste tot de 3de, en naar een stad in europa! Ik wil het liefst niet buiten europa omdat ik het budget wil houden, dus vliegen met Ryanair of Easyjet!

Ik zit nu in Ierland en zou oud en nieuw graag in Dublin willen vieren. Is een hele leuke stad en met Ryanair is vliegen niet zo duur. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag!

Ik was vorig jaar in Parijs, dat viel wel een beetje tegen…
Op zich lijkt Barcelona me wel wat… ook niet al te koud daar vermoedelijk…