Kerst en Oud en Nieuw vieren in het Buitenland 2010-2011

Wat was er tegengevallen dan? Kan t me bijna niet voorstellen, parijs is mooie stad. :wink:

Waren niet echt grote vieringen… Meeste feestjes waren besloten en voor veel cafe’s moest je diep in de buidel tasten om binnen te komen… Op straat kwam je vooral veel dronken noord-afrikanen tegen (en nog veel meer politie & ME…) niet echt gezellig dus lol2

Leuk om al die reacties te lezen.
Tot op heden nog geen plannen!
Zijn er nog mensen die oud en nieuw of 1e week van januari op vakantie willen.

Ha ha, Ik ga lekker oud en nieuw vieren in Egypte. Lekker champagne drinken onder een palmboom aan de rode zee met mijn zonnebril op! Het water ga ik niet in met al die haaien:beef:. Maar eerst een rondreis maken en dan de laatste 2 dagen aan het strand:vak02:! CaĆÆro, Luxor, tempels, zand en nog eens zand! Heb er zin an:zon02:!

Hallo!!

Zijn er nog mensen die vanaf 28/12 naar een wereldstad willen om daar oud en nieuw te vieren?
Wel graag alleen serieuze reacties! Ik was dacht ik met iemand in ā€˜onderhandeling’ die niets meer laat horen! Kelly, geen zin meer??

Groet!
Jolanda

Jazeker wel Jolanda!! Kom op…
Had je zeker al een bericht gestuurd, maar blijkbaar is die niet overkomen… Had in ieder geval geen reactie van je terug ontvangen!

Heb je nu opnieuw nog een bericht gestuurd, maar ook dit forumberichtje nog maar even, mocht het deze keer ook niet goed overkomen.
Ben zeer zeker serieus!!!

Groetjes,

Kelly

Hee Jolanda en Kelly en andere!

Ik zou ook wel weg willen nog, maar aangezien het al zo kort dag is zou ik dan wel willen voorstellen om af te spreken met een aantal (serieuze :p) mensen om gewoon gelijk te kijken of onze plannen overeen komen en t een beetje klikt enzo :slight_smile:
Ik ben trouwens Marloes, 26, woon in amsterdam, en had in het begin ook al s gereageerd op dit bericht. Alleen ook bij mij wil echte plannen nog niet zo lukken… Hebben jullie al een bestemming en eerste plannen?
Ben benieuwd!
Groetjes

Hej Marloes,

Klinkt goed! Ik wil ook nog steeds weg, maar er zijn helaas nog geen concrete plannen van de grond gekomen. Heb je ook al even een berichtje gestuurd.
Het lijkt me wel leuk om oud en nieuw in een wereldstad te vieren!

Groetjes,

Kelly

Hallo allemaal.

Ik heb serieuze interesse het maak me niet uit waar. ik ben 26 jaar oud en ik kom uit Delft.

Gr. Mahdi

hallo iedereen,

ben 26, m , werk in Eindhoven.

laatste week van dit jaar heb ik vrij (bedrijf gesloten) en wil ook eens oudjaar vieren in het buitenland, wel in Europa omdat het al kortdag is.

na wat rond kijken, sprak Berlijn me wel, grote show en sfeer rond de brandenburger tor. Ook londen lijkt me leuk, maar in Berlijn ben ik nog niet geweest. zag dat er organisaties waren die zo’n NYE pakket aanbieden, zodat je zelf geen hotels meer hoeft te regelen en eten. Maar of het duurder is, weet ik niet.

groetjes maarten

Hallo,spontane reislustige meid van 30 jaar, ik ga eind deze maand 1,2 of 3 weken naar mijn apartement in Side (Turkse Riviera). Ga ik alleen, dan wil ik maximaal 10 dagen. Als ik een leuke reisgenote kan vinden wil ik wel wat langer en -met een huurauto- wat rondreizen. Een 5 sterren-vakantie voor een backpack-prijs. Interesse, je mag me mailen:adriaan89@freeler.nl

Hallo allemaal,

Dank voor jullie privƩ berichtjes, sommige persoonlijk beantwoord, maar nu ook even hier iedereen in ƩƩn keer; ik heb besloten oud & nieuw in eigen land te gaan vieren. Het idee was leuk maar erg kortdag om echt tot concreten vakantie te komen merk ik. Ik hoop wel later nog s keertje via dit forum een reisgenootje te vinden, want tis een leuke manier van vakantie zo. Veel plezier en succes met verdere plannen!

Groetjes,
Marloes

Hallo allemaal!

Ik sluit me helemaal aan bij Marloes. Het is te kort dag voor mij omdat ik over een paar dagen ga snowboarden in Oostenrijk en pas eind van de maand terug ben.

Iedereen veel plezier gewenst waar dan ook in de wereld!!

Groetjes,
Jolanda

Hoi, heb je al iemand gevonden? Ik heb wel belangstelling, voor eens stedenreis.

GROETSJES, RENEEY

ik heb nog niemand gevonden, maar ik heb ook niet echt gezocht. Ik pas me in de winter aan, aan hetgeen op mijn pad komt en dan gebeuren er vaak leuke onverwachte dingen.Groetjes Ad. adriaan89@freeler.nl