Hoi,
Het lijkt me leuk om oud en nieuw dit jaar te vieren in een buitenlandse stad. Iemand zin om mee te gaan?
Groetjes,
Saskia (31j)
Hoi,
Het lijkt me leuk om oud en nieuw dit jaar te vieren in een buitenlandse stad. Iemand zin om mee te gaan?
Groetjes,
Saskia (31j)
Hoi hoi,
Ik las je oproepje en zit aan hetzelfde te denken.
Ik ben vanaf 23 dec t.m 2 jan.vrij
Ik ben juliette, 42 jaar en ik kom uit den haag.
je kan me evt een priveberichtje sturen !
Of vinden op FB: juul weijmans
Wellicht tot horens en ziens!
Hoi
Ik ben Evelien en 31 jaar.
Ik vind het een leuk idee om de overgang van het oude naar het nieuwe jaar te vieren in het buitenland…
Indien interesse: stuur zeker een prive berichtje hier op wereldwijzer!
tot hoors…
groetjes
Evelien
Hoi allen!
Ik was eigenlijk hetzelfde van plan en toen zag ik jullie oproep en gesprek in dit forum!
Kort over mij, Marco, man van 34, brede interesse en voorafgaand aan oud&nieuw een aantal dagen vrij. Het leek me leuk om in ieder geval in een buitenlandse stad de jaarwisseling te vieren (en evt. ervoor nog een stad te verkennen)! Dus indien 1 van jullie (of allen) nog gaan en het nog leuk vinden iemand erbij te hebben, dan hoor ik graag van jullie en de plannen tot nu toe. Ben voor veel in en flexibel! Voor meer info kan je me altijd een priveberichtje sturen op wereldwijzer!
Hoor het graag. Groetjes,
Marco
Ook ik ben er wel voor te vinden, man van 42 met eigen auto. Stuur me maar een pm bij interesse.
Hoi allen,
Mijn naam is Natalie. Ik ga eind december voor 5 dagen naar New York om daar oud en nieuw te vieren. Is er nog iemand die die kant opgaat?
Sent from my SM-N910F using Wereldwijzer mobile app
Ik ben in Berlijn van 21-24 december. Misschien vindt iemand dat ook leuk? Ik ben een vrouw van 37 uit omgeving Amsterdam.
Berlijn lijkt mij wel leuk… Kunt u enkel die datums?
Ik heb al een ticket geboekt:)
Re: Kaapverdie december 2016
Hee hoiiiiiii,
Ik ben net terug uit Gambia en wil tussen 23 dec en 2 jan weer op reis. Waarheen? Diverse mogelijkheden, maar sta open voor ideeën.
Gr
Patrick
Hallo Allen,
Ook mij lijkt het leuk om tijdens oud en nieuw in een mooie buitenlandse stad de jaarwisseling door te brengen.
Ben zelf 29 jaar en heb vrij tijdens de kerst tot 9 januari.
Gr Marco
Hallo saskia en alle andere.
Zo ook graag nog een citytrip maken en met oud en nieuw lijkt me erg leuk. Ben zelf 27 jaar en kom uit den haag.
Op me lijstje staat berlijn of antwerpen of Brussel andere steden zij ook bespreekbaar.
Hoor jullie graag?
Groeten jeroen
Hoi allen, begreep inmiddels dat een aantal van jullie niet meer gaan, geen probleem!
Laat het weten wie wel zin heeft om mee te gaan, hoor het graag uiterlijk as. zondag (25e). Dan duidelijk of we gaan (met wie) of dat ik beter andere plannen kan maken :-). Via een privebericht hier op wereldwijzer is voor mij het makkelijkst: [ Gezellig wanneer er meer mensen meegaan!
Hoor het graag, groetjes,
Marco
PS. dacht nu zelf eraan om oudjaarsdag weg te rijden bijv. naar Antwerpen, stad verkennen of andere activiteit, lekker eten en belgische biertjes drinken en savonds naar een cafe of evt. jaarwisseling-event, slapen, ontbijtje, evt. activiteit en de volgende dag weer terug. Andere voorkeuren, laat het gerust weten :-).
Hallo allen, hier meldt zich nog een geïnteresseerde. Wat de stad betreft, ik heb niet echt een voorkeur zolang het maar ergens in West-Europa is. Fijne feestdagen allemaal