Jaarwisseling ergens in Europa

Lijkt me leuk om de jaarwisseling dit jaar 'ns in een grote stad in europa te vieren. B.v. Londen, BCN, Berlijn of Praag.

Zijn er hier meer mensen die daar wel wat in zien?

Ik ben een man, 27 en niet vies van een feestje :dag:

Hey, ik heb wel interesse! Had zelf ook zo’n plan, maar nog geen geinteresseerden gevonden. Ik ben een 25-jarige meid en woon in Utrecht.
Heb je al veel mensen gevonden die mee willen?

Groetjes!

Hey! Ik heb ook al een beetje zitten kijken om oud & nieuw in het buitenland te vieren. Afgelopen jaar ook gedaan en dat is goed bevallen… Ik ben een man, 27 jaar en kom uit Rotterdam. Zou leuk zijn als er meer mensen zijn die zoiets willen doen!

Groeten,
Bart

nou hier dan ook nog maar es proberen!
Halloo allemaal!

Ik ben een meid van 24 en ik ben van plan met oud en nieuw exactie datum: 29 dec 2008 t/m 2/3 janurai 2009 naar Barcelona te gaan en daar oud en nieuw te vieren!! Had dr helemaal zinin totdat mijn vriendinnen 1 voor 1 af gingen zeggen dat ze opeens geen geld hadden en of ze niet meer vrij konden krijgen van hun werk :frowning: beetje heel erg jammer! Ik ben dan wel vrij en ben hoe dan ook van plan te gaan! Maar wil en zou t super vinden als ik hier iemand zou kunnen vinden(liefst ook een meisje van mijn leeftijd.) die met me mee wil! Heb me nog nooit op dit soort sites aangemeld dit is de eerste x dat ik dat doe omdat ik heeel erg baal dat ik straks niet meer naar Barcelona kan omdat iedereen afgezegt heeft:(. En ben toch wel heel erg benieuwd wat voor soort mensen hier op zouden kunnen reageren…niet geschoten is altijd mis denk ik maar! Heb nog niet geboekt maar wil dit wel binnen nu en een deze dagen gaan doen!!

Groetjes,
Laura

Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties, leuk!

Rachel, Ik had het er v/h weekend met een vriendin over en die had er ook we oren naar.

Laura, Berlijn kwam ter sprake maar BCN is zeker ook een betere optie, ben helemaal verliefd op die stad! Ben alleen geen meisje :wink:

Bart, gezellig!

Laten we 'ns afspreken om te kijken wat er mogelijk is? Ik ben zelf tot eind november op reis, dus daarna lijkt me een goed moment :wink:

Groetjes,
Ivor

Hallo allemaal!

Ik ben hier helemaal nieuw, dus geen idee wat ik hier moet verwachten! Week 1 van 2009 (29dec t/m 4jan 2009) heb ik al een tijd geleden voor vrij genomen, omdat ik toen een relatie had en nu niet meer!
Het leek me leuk om naar Barcelona te gaan rond deze tijd en kwam hier terecht… het lijkt me super gezellig om met een paar mensen te gaan!

Groetjes !!!

Hoi allemmaal,

Ik ga de jaarwisseling ook in het buitenland vieren, maar ik vier het in Finland in de 3e grootste stad van het land Tampere.

Waarschijn gaan we hier ook een nieuwjaarsfeest organiseren voor de mensen die hier wonen en voor buitenlanders op reis in Finland. Mocht je dus in Finland zijn rond oud en nieuw dan ben je welkom.

Michel Faas
http://www.avontuurlijke-reizen-vakantie.nl

Ik heb al geboekt! Vier dit jaar NYE in Barca as well!! :smiley:

Probeer elk jaar een ander land, New York & Curacao al gedaan, dit jaar Barca, next year… where ever!!!

Have fun everyone en als iemand nog tips heeft voor goede feesten in BCN, dan hoor ik het graag.

Hey ik wil ook graag eens oud en nieuw in het buitenland vieren, heb al wel redelijk veel gereisd maar dit onbreekt nog! Ik ben 26 (m) en ook zeker niet vies van een feestje.

Heeft er iemand al conrete plannen laat het maar even weten?

gr. Bart

hoi hoi!mijn naam is layla ik ben 23jr en hou erg veel van reizen.ik wil ook graag eens oud en nieuw in het buitenland vieren, het maak me niet echt uit waar zolang het maar in de EU is. ik heb echt zin en ik hoop dat ik niet te laat ben…ik hoor het wel.

groetjes layla

Hallo iedereen,

Ik ben weer terug van vakantie…
Genoeg reacties hier, laten we even de daad bij het woord voegen :slight_smile:

Ik stel voor Barcelona.
Vertrek 30/12 eindhoven, terug 02/01. Op dit moment kost dat ticket bij Ryanair 162 euro, inc taxes.

In dit hostel lijken nog plaatsen beschikbaar: Hostelworld - Explore the world’s best hostels
30 euro per nacht.

Zou een ieder die mee wil hier even kunnen posten? Lijkt me goed om deze week te boeken.

Michelle, waar zit je in BCN?

Ja hopelijk gaat iedereen mee die hier gepost heeft ik wil graag mee maar ga dan van 30.12 t/m 04.01 moet geen probleem zijn lijkt me. Inderdaad verstandig om deze week te boeken dus wie gaat er nog mee???