Ik heb de laatste jaren er een traditie van gemaakt om het nieuwe jaar in te gaan in een ander land!
Barcelona, Saba, Brussel en Rome heb ik al gedaan…
Dit jaar lijkt het me leuk om deze traditie voort te zetten, wie wil er mee?
Het hoeft niet heel duur te zijn, een hostelletje of goedkoop hostel is ook goed! Ik vind het leuk om er een paar daagjes aan vast te plakken, om de stad te zien en even te genieten van vakantie!
Op vakantie geniet ik graag van het eten, de sfeer, de omgeving, mensen te ontmoeten en vind ik het leuk om af en toe op stap te gaan…
Ik ben een meisje, 25 jaar, en zit in mijn laatste studiejaar!
Hey klinkt echt heel leuk en spannend. Ik heb altijd weleens in het buitenland Nieuwjaar willen vieren. Wat vind je van Dubai!!!
Dat lijkt me echt geweldig om daar nog eens Het nieuwe jaar in te gaan!!!
Ik heb al geboekt een auto en vliegtickets geboekt voor barcelona met nieuwjaar, nu nog alleen hotel boeken. Zijn er mensen die wat leuks kunnen vertellen over barcelona met nieuwjaar. Als er iemand het leuk vind om mee te gaan ag dat natuurlijk ok.
Kun je met mij misschien je ervaring delen mbt nieuwjaar vieren in barcelona. Ik heb daar al voor geboekt maar ben er nooit geweest met nieuwjaar. Misschien dat je wat tips voor me hebt. Alvast bedankt
Klinkt zeer goed! Mocht je nog reisgenootjes zoeken dan wil ik er graag meer over weten. Ik ben zelf bijna 21 en ben nog in dubio over oud en nieuw… Laat het me weten! xoxo
Ik ben al een tijdje aan het kijken om tijdens de kerstvakantie een paar dagen weg te gaan. Vorig jaar oud & nieuw in Cambodja gevierd, goed idee om dit voort te zetten!!
Zelf ben ik een in Amsterdam studerend meisje van 21,
Ben benieuwd naar de ideeen van iedereen.