Ik ben Emma, een 23 jarige bijna afgestudeerde pedagoog uit Tilburg.
Vorig jaar heb ik oud en nieuw gevierd in Londen. Dat was echt een vette ervaring! In Nederland ben ik de verplichtingen en de saaie feestjes op oudejaarsavond een beetje beu. Het lijkt mij daarom heel leuk om dit jaar weer naar het buitenland te vertrekken om daar oud en nieuw te vieren.
Waar? Maakt me niets uit! Mogelijkheden zijn te creëren;) Het lijkt me leuk om mooie/leuke/vette ervaringen van anderen te horen:)
Om alleen te vertrekken zie ik nog niet zo zitten, dus misschien kan ik hier met anderen in contact komen die er het zelfde over denken als ik! Dan hoor ik het graag:)
Denk er net hetzelfde over, daarom dat ik in 2010 had voorgenomen om nieuwjaar telkens in een ander land te vieren
2011 heb ik in Bordeaux gevierd met wat erasmus vrienden. 2012 ga ik in RIO vieren Wie toevallig ook in Brazilië zit, laat maar weten!
@Kinna cool dat je ook ouden nieuw gaat vieren in RIO dit jaar! Is ook mijn plan…alleen helaas nog geen reismaatje gevonden die ook rond die tijd vrij heeft en mee wil