Oud en nieuw vieren?!

Hallo,

Ik ben Emma, een 23 jarige bijna afgestudeerde pedagoog uit Tilburg.
Vorig jaar heb ik oud en nieuw gevierd in Londen. Dat was echt een vette ervaring! In Nederland ben ik de verplichtingen en de saaie feestjes op oudejaarsavond een beetje beu. Het lijkt mij daarom heel leuk om dit jaar weer naar het buitenland te vertrekken om daar oud en nieuw te vieren.
Waar? Maakt me niets uit! Mogelijkheden zijn te creëren;) Het lijkt me leuk om mooie/leuke/vette ervaringen van anderen te horen:)
Om alleen te vertrekken zie ik nog niet zo zitten, dus misschien kan ik hier met anderen in contact komen die er het zelfde over denken als ik! Dan hoor ik het graag:)

Xx Emma

Het kan ook het begin, het midden of het einde zijn van een langere reis natuurlijk! :slight_smile:

Waar was jou mooiste/leukste/spannendse oudejaarsavond?

ben ook zeer benieuwd !!

het lijkt me ook wel gaaf om n keer oud en nieuw te vieren in het buitenland, dus ben ook benieuwd naar de ervaringen van andere mensen.
Gr. rick

Denk er net hetzelfde over, daarom dat ik in 2010 had voorgenomen om nieuwjaar telkens in een ander land te vieren :slight_smile:
2011 heb ik in Bordeaux gevierd met wat erasmus vrienden. 2012 ga ik in RIO vieren :slight_smile: Wie toevallig ook in Brazilië zit, laat maar weten!

Hoi Emma,

Ik heb je een privebericht gestuurd.
Groetjes

heeej

@Kinna cool dat je ook ouden nieuw gaat vieren in RIO dit jaar! Is ook mijn plan…alleen helaas nog geen reismaatje gevonden die ook rond die tijd vrij heeft en mee wil :frowning:

Hier nog gegadigden? Wil zoooo graag! =))

groetjes

Hey,

Hier is ook nog een pedagoog:) wel van 34 jaar:)
Ik zou ook heel graag weg zijn met oudjaar
al cocrete ideeën?
Het hoeft niet ver te zijn. bec