Het einde van het jaar 2009 is in zicht. Rondom je heen beginnen mensen misschien al te vragen: wat ga jíj doen met Oud & Nieuw? De één zit het liefst thuis achter de televisie met een schaal oliebollen, de ander maakt van de mogelijkheid gebruik om de jaarwisseling in een andere cultuur te beleven.
Wat doe jij het liefst met Oud & Nieuw? Stem hierboven in de peiling en licht je plannen hieronder even toe!
Zoals de laatste 16 jaar het geval is,vier ik de jaarwisseling weer op mijn werk. Ik ben alleenstaand en ruil graag mijn dienst met een collega met gezin>> levert bovendien extra geld op voor de lange jaarlijkse vakantie :zon02:
Oud en nieuw vieren in Engeland, het liefst in Brighton of Londen.
In een 5 sterren hotel met alles erop en eraan incl. Dinner Gala bal.
Kost een paar centen (pounds), maar dat hebben wij er graag voor over.
:nod::nod:
Ik ga oud en nieuw in de Sierra Nevada vieren in mijn huis met wat gasten. Een heerlijk klimaat, geen Hollandse regen maar zon en prachtig uitzicht op de besneeuwde bergen. En op nieuwjaarsdag een heerlijke wandeling in de winterzon.
Na eerder een paar keer oud en nieuw gevierd te hebben in oa. Kuala Lumpur en op de Filipijnen is het nu de beurt aan Bangkok Thailand, ik kijk er naar uit.
Ik zou het heel graag in egypte oud en nieuw vieren omdat ik in september voor het eerst in egypte was en veel mensen daar heb leren kennen en daarom zou ik het zo graag daar willen vieren maar helaas had ik niet genoeg vrije dagen meer helaas dus volgend jaar beter hoop ik.
In deze tijd van het jaar wonen wij in Turkije en vieren daar met vrienden het Nieuwe jaar. Tegen twaalven gaan wij naar de haven waar het rond 12 uur 's nachts groot spektakel is. Tegen één uur gaan wij dan weer naar huis om dan onze familie in Nederland te bellen. Door het tijdsverschil begint dan het nieuwe jaar daar dan pas.
Wij vieren het in principe thuis. In ieder geval om 0.00 uur de traditionele 12 druiven (1 per klokslag) eten en wegspoelen met cava. Daarna zien we wel.
Ik woon in Luxor,Egypte en vier daar dus ook oud en nieuw.Nu is de sfeer hier heel anders natuurlijk,de viering zelf is eigenlijk alleen in de grotere hotels,die meestal een speciaal buffet hebben,wat live entertainment en zo meer,maar liever ben ik met de feestdagen in Nederland.Dit jaar zit het er niet in,helaas,ik bouw en verkoop bungalows en nu komen er 4 stellen maar liefst om ze te bekijken,dus het gaat echt niet.Ik zelf kan er wel mee leven,maar voor mijn 15-jarige dochter is het wel een teleurstelling,maar goed.Als alles goed gaat,zijn we volgend jaar de hele december maand in Nederland>>>
Groetjes en fijne feestadagen voor iedereen:wereld:
Normaal thuis… bij vrienden en familie…
Dit jaar even anders… namelijk in Vietnam! (ook al wordt het daar wel wat anders gevierd…) Mijn vriend zit daar voor 3 maanden… en ik mag em opzoeken met kerst en oud &nieuw!!
Wij zijn nu meerdere jaren naar Disney Parijs geweest met de jaarwisseling. Een supergave tijd daar.
Ook dit jaar zijn we weer van de partij. Je hebt er een leuke dansavond vanaf een uur of tien, met een dj en om oo.oo uur gigantisch mooi vuurwerk.
Een aanrader dus als je van pretparken houdt.
Bij m’n ouders, m’n moeder bakt nu eenmaal de lekkerste oliebollen ter wereld…
Disney was vorig jaar ook erg leuk, wel idioot druk en uiteraard duur, maar ze weten er een goed feest van te bouwen. Maar dan mis ik dus wel m’n moeder oliebollen. Dus nee, niet voor herhaling vatbaar :teeth:
Ik ben 1 oktober naar Mallorca geemigreerd. Dus met Oud en Nieuw ben ik op dit eiland. Over the moon! Eerder heb ik jaarwisselingen in LA, Brighton en Rio de Janeiro mogen vieren.